Zo goedquote:
help, SCH nu al aan de rand van het rivierengebiedquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
Hoi
* SCH gaat 2 dagen in Wageningen vergaderen
zal ik deze eens lezen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !
en voor de andere ook natuurlijk ! de column van Bjoro
Ook die zin dat Ajax zo alle 'toppers' heeft verloren tot nu toe was weer confronterend.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef JaWi het volgende:
"Zowel AZ als PSV moeten nog naar de ArenA, licht Rotterdams voordeel dus."
![]()
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
Zo, volgende week woensdag vrij genomen.
idd, daar moest ik om lachen, tegen die wedstrijd zie ik helemaal niet opquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef JaWi het volgende:
"Zowel AZ als PSV moeten nog naar de ArenA, licht Rotterdams voordeel dus."
![]()
Mijn zus gaat trouwenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school ja
Ik ook niet, gezellig op de zaterdagavondquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, daar moest ik om lachen, tegen die wedstrijd zie ik helemaal niet op
ben niet zo van het voorspellen, ben meer een "kijk eens wat ik heb meegemaakt" column schrijver !quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmmm... had meer van je verwacht Bjoro.. Maar ligt misschien ook aan het onderwerp.
Whehehequote:
Sorryquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben niet zo van het voorspellen, ben meer een "kijk eens wat ik heb meegemaakt" column schrijver !
Ik heb dan de griep, kan anders niet naar Feyenoord - KV Mechelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
Zo, volgende week woensdag vrij genomen.
Gelezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Bjoro het volgende:
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !
en voor de andere ook natuurlijk ! de column van Bjoro
ik schrok er ook echt van dat ik dat opzochtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook die zin dat Ajax zo alle 'toppers' heeft verloren tot nu toe was weer confronterend.![]()
Vrijnemen? Gewoon niet gaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school ja
tuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelezen
Heb je ook iets begrijpelijks te lezen voor me?
Welk tentamen ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vrijnemen? Gewoon niet gaan
Kan er even iemand zeggen dat ik mijn tentamen moet leren?Schiet echt niet op zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |