* SCH mag Bernhard spelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:20 schreef Suijk het volgende:
In Hotel De Wereld?
Ik was gepaaid met hotel New Yorkquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:22 schreef -Vaduz- het volgende:
In een mooi hotel met alles d'op en d'r aan? Succes in ieder geval.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloem.![]()
Vandaag m'n eindgesprek van de stage. (aan de vroege kant, ik moet nog 2 weken)
Werk je nou of ben je ook nog aan het studeren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:04 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Weer werken. Wat scheelt dat fietsen zeg vanaf de Staalstraat
Ik studeer ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Werk je nou of ben je ook nog aan het studeren?
Ach so. Ik zag alleen maar werken werken en werken staan de laatste tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik studeer ook. Alleen ik heb alleen op de maandag, dinsdag en woensdag college of werkgroepen. Donderdag en vrijdag werk ik
Komt omdat ik op mijn werk alleen maar internet hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach so. Ik zag alleen maar werken werken en werken staan de laatste tijd
Luie rechtenstudenten ook
Whehe.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat ik op mijn werk alleen maar internet heb. Gister zat ik in een werkgroep en daar was gewoon internet.
Rechten
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:33 schreef Bluezz het volgende:
Het is zo stil, wrom is NL niet ziek vandaag
Maar zo is het wel, we shall see.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:30 schreef Bjoro het volgende:
ik word zo moe van dat geleuter, winnen tegen die Italianen wordt moeilijk, maar de finale wordt een makkie
nquote:
quote:
hij staat er op hoor !quote:
Zal ik dan ook kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef Bjoro het volgende:
nu al 115 views.....gaat de goede kant op !
Zo goedquote:
help, SCH nu al aan de rand van het rivierengebiedquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
Hoi
* SCH gaat 2 dagen in Wageningen vergaderen
zal ik deze eens lezen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !
en voor de andere ook natuurlijk ! de column van Bjoro
Ook die zin dat Ajax zo alle 'toppers' heeft verloren tot nu toe was weer confronterend.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef JaWi het volgende:
"Zowel AZ als PSV moeten nog naar de ArenA, licht Rotterdams voordeel dus."
![]()
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
Zo, volgende week woensdag vrij genomen.
idd, daar moest ik om lachen, tegen die wedstrijd zie ik helemaal niet opquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef JaWi het volgende:
"Zowel AZ als PSV moeten nog naar de ArenA, licht Rotterdams voordeel dus."
![]()
Mijn zus gaat trouwenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school ja
Ik ook niet, gezellig op de zaterdagavondquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, daar moest ik om lachen, tegen die wedstrijd zie ik helemaal niet op
ben niet zo van het voorspellen, ben meer een "kijk eens wat ik heb meegemaakt" column schrijver !quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmmm... had meer van je verwacht Bjoro.. Maar ligt misschien ook aan het onderwerp.
Whehehequote:
Sorryquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben niet zo van het voorspellen, ben meer een "kijk eens wat ik heb meegemaakt" column schrijver !
Ik heb dan de griep, kan anders niet naar Feyenoord - KV Mechelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
Zo, volgende week woensdag vrij genomen.
Gelezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Bjoro het volgende:
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !
en voor de andere ook natuurlijk ! de column van Bjoro
ik schrok er ook echt van dat ik dat opzochtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook die zin dat Ajax zo alle 'toppers' heeft verloren tot nu toe was weer confronterend.![]()
Vrijnemen? Gewoon niet gaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school ja
tuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelezen
Heb je ook iets begrijpelijks te lezen voor me?
Welk tentamen ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vrijnemen? Gewoon niet gaan
Kan er even iemand zeggen dat ik mijn tentamen moet leren?Schiet echt niet op zo
quote:
goed hoor...gaat allemaal prima !quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:05 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met Bjoroo vandaag?
da's dan maar een beroerde voorzitterquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef DeTolk het volgende:
net een verhitte vergadering gehad
Het mes kwam echt op tafel
Voorzitter had totaal geen controle
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:48 schreef Againzender het volgende:
Best leuk touwens, thuis werken
[[url=http://xs68.xs.to/pics/06074/DSC00043.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kijken gaat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:die snowboardcross is best gaaf nu
erg leuk jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]die snowboardcross is best gaaf nu
Retespannendquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]die snowboardcross is best gaaf nu
ik ben mijn band aan het plakken zoals je kan zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef pascalheister het volgende:
zo even tussen het werken door fokken
ben met een schuine houten garage bezig, zit nog best veel werk in
dit is idd niet echt bevorderlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben mijn tentamen nu al aan het verneuken door OS te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |