Werk je nou of ben je ook nog aan het studeren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:04 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Weer werken. Wat scheelt dat fietsen zeg vanaf de Staalstraat
Ik studeer ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Werk je nou of ben je ook nog aan het studeren?
Ach so. Ik zag alleen maar werken werken en werken staan de laatste tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik studeer ook. Alleen ik heb alleen op de maandag, dinsdag en woensdag college of werkgroepen. Donderdag en vrijdag werk ik
Komt omdat ik op mijn werk alleen maar internet hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach so. Ik zag alleen maar werken werken en werken staan de laatste tijd
Luie rechtenstudenten ook
Whehe.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat ik op mijn werk alleen maar internet heb. Gister zat ik in een werkgroep en daar was gewoon internet.
Rechten
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:33 schreef Bluezz het volgende:
Het is zo stil, wrom is NL niet ziek vandaag
Maar zo is het wel, we shall see.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:30 schreef Bjoro het volgende:
ik word zo moe van dat geleuter, winnen tegen die Italianen wordt moeilijk, maar de finale wordt een makkie
nquote:
quote:
hij staat er op hoor !quote:
Zal ik dan ook kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef Bjoro het volgende:
nu al 115 views.....gaat de goede kant op !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |