daar ben ik voor aan luie kantquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef Suijk het volgende:
Hey Rubber, zo'n twister dekbed maak je toch gewoon zelf?
linkje gezien ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar ben ik voor aan luie kant
Ik zou haast overwegen om docent te worden, als ik zie hoe vaak die vakantie hebben, vrij zijn of adv-dagen hebbenquote:
Wij hebben nooit rust op het werk, terwijl ze dat in andere banen wel vaak hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou haast overwegen om docent te worden, als ik zie hoe vaak die vakantie hebben, vrij zijn of adv-dagen hebben.
Das ter compensatie van al die kut werkdagen en het karige salarisquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou haast overwegen om docent te worden, als ik zie hoe vaak die vakantie hebben, vrij zijn of adv-dagen hebben.
Hoezo? Als je zegt dat ze stil moeten zijn luisteren ze toch wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wij hebben nooit rust op het werk, terwijl ze dat in andere banen wel vaak hebben.
Ja, maar je bent wel altijd bezig. Op kantoor kan je eens een uur koffie drinken enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoezo? Als je zegt dat ze stil moeten zijn luisteren ze toch wel?![]()
Wat is karig? Zeker in het begin verdien je vele malen meer dan in het bedrijfsleven hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Das ter compensatie van al die kut werkdagen en het karige salaris
Hehe, als ik een uur koffie wil gaan drinken ben ik hoogst waarschijnlijk binnen 5 minuten naar buiten geschoptquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar je bent wel altijd bezig. Op kantoor kan je eens een uur koffie drinken enzo.
quote:
1600 netto of zo, schat ik?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat is karig? Zeker in het begin verdien je vele malen meer dan in het bedrijfsleven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |