Ik wil jou echt graag leren kennen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Robbie Robbie Robbie toch,je kent me niet.... En dat willen we graag zo houden [afbeelding]
op welk kanaal zenden ze dat uit bij jou?quote:
Bosschenaren onder mekaar altijd eh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezelligheid troef.
Het FCDB kanaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op welk kanaal zenden ze dat uit bij jou?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
DG is mijn grote voorbeeld. Ik wil graag op hem lijken
goed eten danquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bosschenaren onder mekaar altijd eh.
DG is mijn grote voorbeeld. Ik wil graag op hem lijken
Neem een krat Fristi en Yoki drink mee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
He DG, even serieus eh.. Wanneer ga je weer eens naar Standard? Mag ik een keer mee?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Neem een krat Fristi en Yoki drink mee.
Ik ben net wakker.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Kan jij niet effe teruggaan naar je nest?
Taalbarriere.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten,er komt geen fatsoenlijk woord uit.
Gejat van mn opa zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef DarkShine het volgende:
Robbie, heb je een bakje nodig?
Ja, smerige jood dat het was! Moet je zijn waardevolle bezittingen ook nog hebben?quote:
Nee hij was voor PSV.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, smerige jood dat het was! Moet je zijn waardevolle bezittingen ook nog hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |