tis toch jaapquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef SCH het volgende:
*gaap*
prachtig mooi gedichtquote:
Heb na vrijdag 2 weken vrij, ben eerst lekker een weekje thuis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis toch jaap
wanneer ga je eigenlijk op vakantie ?
IJshockey op Eurosportquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef DarkShine het volgende:
AZ = boring!
doe je goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb na vrijdag 2 weken vrij, ben eerst lekker een weekje thuis.
Voor de 2de week heb je een darkroom geboekt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb na vrijdag 2 weken vrij, ben eerst lekker een weekje thuis.
de nederlandse mannen staan toch in de halve finalequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Tis niet de avond van de Nederlandse clubs. Jammer.
Das ook weer waar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de nederlandse mannen staan toch in de halve finale
slaap lekker schoonheid
jammer dat zo'n programma niet dagelijks gemaakt kan worden...het hele jaar door zeg maar !quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de video van Café Torino bekijken.
nee hoor daar val je vooral hard vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn, ijsvoetbal ofzo![]()
"Zelfs" moi vind het leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Bjoro het volgende:
jammer dat zo'n programma niet dagelijks gemaakt kan worden...het hele jaar door zeg maar !
denk dat de eigenaren van at café dat niet goed vindenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jammer dat zo'n programma niet dagelijks gemaakt kan worden...het hele jaar door zeg maar !
jawel......mag alleen richting het gooi afreizenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
"Zelfs" moi vind het leuk
Morgen weer baliesletteke bjoor
Jij ook?
Moeten alle medewerkers multi-inzetbaar zijn op alle lokaties ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef Bjoro het volgende:
jawel......mag alleen richting het gooi afreizen
ja, maar ik ben in de praktijk de enige die het doetquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moeten alle medewerkers multi-inzetbaar zijn op alle lokaties ?
Ik zal er niet slechter van slapen!quote:
Wat moet je in godsnaam in Amersfoort, behalve overstappen op het stationquote:
Wonen vrienden en ook nog familie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Amersfoort, behalve overstappen op het station
vrijwilligquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Amersfoort, daar woont een vriendin van me.
Vroeg of zei ik dat dan ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zal er niet slechter van slapen!
Dus het is gewoon een 13-jarig sletje wat je op msn hebt leren kennen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik dat, zo goed ken ik dr nou ook weer niet
![]()
Nee, de vriendin van een goede maat van me... Zal een jaar of 18 zijn denk..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een 13-jarig sletje wat je op msn hebt leren kennen?
je vergeet dat ze ook wel breezers zal drinkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een 13-jarig sletje wat je op msn hebt leren kennen?
Kusje voor een breezahquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet dat ze ook wel breezers zal drinken
Robbie Robbie Robbie toch,je kent me niet.... En dat willen we graag zo houdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is meer jouw afdeling geloof ik...
Ik wil jou echt graag leren kennen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Robbie Robbie Robbie toch,je kent me niet.... En dat willen we graag zo houden [afbeelding]
op welk kanaal zenden ze dat uit bij jou?quote:
Bosschenaren onder mekaar altijd eh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezelligheid troef.
Het FCDB kanaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op welk kanaal zenden ze dat uit bij jou?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
DG is mijn grote voorbeeld. Ik wil graag op hem lijken
goed eten danquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bosschenaren onder mekaar altijd eh.
DG is mijn grote voorbeeld. Ik wil graag op hem lijken
Neem een krat Fristi en Yoki drink mee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
He DG, even serieus eh.. Wanneer ga je weer eens naar Standard? Mag ik een keer mee?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Neem een krat Fristi en Yoki drink mee.
Ik ben net wakker.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Kan jij niet effe teruggaan naar je nest?
Taalbarriere.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten,er komt geen fatsoenlijk woord uit.
Gejat van mn opa zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef DarkShine het volgende:
Robbie, heb je een bakje nodig?
Ja, smerige jood dat het was! Moet je zijn waardevolle bezittingen ook nog hebben?quote:
Nee hij was voor PSV.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, smerige jood dat het was! Moet je zijn waardevolle bezittingen ook nog hebben?
Hey dat is tong, die's ook van de Betuwe.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey dat is tong, die's ook van de Betuwe.
Niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]je topografie is niet helemaal ok volgens mij
quote:
Leuke sig.quote:
En achter de groene hemel in de blauwe zonquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Nebraska ligt toch bij colorado en kansas?
Maar de Betuwe ligt boven de Waal en onder de Waal heb je oa de Bommelerwaard (Tongland) en het Land van Maas en Waal (Rubbereendland)
heeeeet Laaaaaaand van MAaaaaaaaaas en Waaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En achter de groene hemel in de blauwe zon
onder is het onder bloes![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En achter de groene hemel in de blauwe zon
onder is het onder bloes![]()
Je loopt elke dag met een kater voorop, lieverd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik loop gearmd met een kater voorop
Op mijn lijf geschreven
* Bluezz gaat snurkie doen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
slapen gaat, morgen weer naar school enzo.
Laat ze nou ook weleens scheten als jij achter die billen ligt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar weer eens achter die, intussen beruchte, billen aan ga liggen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat ze nou ook weleens scheten als jij achter die billen ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |