Omdat ie camerageil is. Let maar eens op waar een camera filmt schuift ie in beeld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Suijk het volgende:
Waarom is van de 10 keer dat er een Nederlander in beeld is bij de OWS, het 8x Ab Krook?
10 jaar geleden stond ik bij de Tour de France op de Alp d'Huez. Kom ik hem ook tegen. Maakt mijn vader een foto van mij, wil hij er ook bij, dus camerageil is hij zeker. Nu zit hij dus in mijn album.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ie camerageil is. Let maar eens op waar een camera filmt schuift ie in beeld.
van de mediamartk moet je het maar net van de aanbiedingen hebben, anders is het ook niet veel bijzondersquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben blij dat ik nog geen tv had gehaald, vanavond naar de Media Markt voor een lcd tv zonder BTW!
Daar maar es een paar uur rondslenteren.....
Dank je wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd Vaduz
I know!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef pascalheister het volgende:
Van de mediamartk moet je het maar net van de aanbiedingen hebben, anders is het ook niet veel bijzonders
Lees het nu pas, netjes. Heb je ook een cijfer ofzo?quote:
Kun je vertalen naar een zes is me verteld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lees het nu pas, netjes. Heb je ook een cijfer ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |