als het echt limburg is.. dan mag ik ook naar de lijst met twijfelaars..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Kleintje het volgende:
Sja, ik heb ook altijd erg ver moeten reizen, woonde in Den Helder.
Maar goed, als het echt Limburg wordt, dan pas ik.
Niet alleen omdat het Limburg is, maar omdat het gewoon in een maand zit die voor mij andere dingen in petto heeft en dan ga ik niet zo ver van huis zitten. Denk dat de reden voor de meesten bekend is.
Ik blijf het wel volgen en ik zie vanzelf of ik er ben of niet....
zeg.... verbeter die typo's eensquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef RonaldV het volgende:
-kniperdeknip-
Wat zij zegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg.... verbeter die typo's eens
medoen = meedoen
toale = totale
vedrag = bedrag
![]()
Helaas dat het mei blijft. Dan moet ik mij beperken tot Russisch modellen op locatie in Rusland.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef RonaldV het volgende:
OK, net even overleg gehad, en het plan is nu als volgt:
We realiseren ons dat de afstand naar het zuidelijkste puntje van 's-werelds mooiste provincie voor een behoorlijk aantal mensen een zware hindernis is. Daarom pakken we het oorspronkelijk treinen plan wel op, ook met modellen, maar de Modellen-Fotografeer-Maand-Meet (MFMM) wordt een aparte meet, waarvoor we nog even een leuke centrale lokatie gaan bedenken met zijn allen. De modelmeet met treinen is (voorlopig) gepland voor de eerste helft van mei, en de MFMM voor de tweede helft. beide meets kunnenhierbesproken worden, markeer je post even met MFMM of TREIN zodat we weten over welke meet je het hebt.
Er staat dat-ie de eerste twee weken van mei komt hequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Phoenixx het volgende:
LD en ik vinden het een fantastisch idee en geweldig dat Ynske het wil organiseren.
Laten we even wel wezen: dit schept mogelijkheden die je nooit voor elkaar krijgt zonder "de juiste connecties" plus dat de kosten goed te doen zijn omdat je met een groep bent.
In juni / begin juli kunnen wij helaas niet aanwezig zijn, dus hopen wij van ganser harte de "treintjes-meet" iig niet in die periode zal worden georganiseerd.
Weet ik... maar stél nou dat er toch met data geschoven gaat worden...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er staat dat-ie de eerste twee weken van mei komt he
wat een verassingquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef RubberDuckey het volgende:
Woei, treinen
Ik zal er ook wel zijn, ik zal ff kijken of de visagiste ook interesse heeft, jullie horen het nog
Maar ik ben er zeker!
Een verassing zal het niet zijnquote:
Ik zie een scene voor me... de slechte, maar oh zo knappe vrouwelijke slechterik die de goede, maar oh zo dronken Moderator op de rails vastgebonden heeft. De trein komt er al aan!!! Zal hij nog op tijd gered worden door de Heldin?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Een verassing zal het niet zijnHooguit dat de brandstof van de loc verast wordt
Maareh...dit is natuurlijk wel in hoofdzaak een modellenmeet he
Ik wil modellen die uit de loc hangen en modellen die in het rijtuig zitten
Eensch.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ach ja...laten we hier vooral ff doorgaan met napraten over de afstand en de reistijd bla bla bla
Mensen, ik snap dat jullie de afstand vervelend vinden, maar is het dan echt nodig om zo door te blijven drammenYnske heeft haar best gedaan om dit voor elkaar te krijgen en ik vind niet dat we dan op deze manier (en zoals in het andere topic is gemeld) te keer hoeven te gaan
Ik had weinig tijd en las af en toe even mee, maar ik vond het wel een beetje jammer allemaal
Ik zou zeggen...opperen jullie dan eens ideeen. Ik heb nog niets voorbij zien komen eigenlijk
nee hoor, geslacht, religie, seksuele geaardheid en huidskleur maakt me niet uit. Als ze maar bloedmooi zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
DIe bloedmooie modellen, moeten dat alle drie moidellen van dezelfde sekse zijn? en ook nog van een specifieke sekse?
je weet maar nooit tegenwoordig
3 bruine homofiele hindoe-mannen hebben zich per mail aangemeld. Kun jij ze meenemen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nee hoor, geslacht, religie, seksuele geaardheid en huidskleur maakt me niet uit. Als ze maar bloedmooi zijn.
half twaalf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Ynske het volgende:
ik weet niet hoe laat je die mini-meet wil gaan doen in Utrecht Vliegvrager, maar ik denk dat je moet rekenen op een uur of 12 in Limbabwanesië te moeten zijn
Van afslag Simpelveld af nog geen kilometer geloof ik...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
half twaalf?
Of ietsje eerder, het is in het weekend een uurtje of twee rijden denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel afstand er nog na de afslag ligt. Dat houdt zo op. maar dat zijn allemaal details
@Ron, als ze bloedmooi zijn, stuur maar door hoor.
*proest*quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
3 bruine homofiele hindoe-mannen hebben zich per mail aangemeld. Kun jij ze meenemen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
kan ik trouwens nog met iemand meerijden? jullie komen toch bijna allemaal langs, het is mar 5 minuutjes om *lief kijkt*
Er moest nog even gekeken worden wanneer de ZLSM nog beschikbaar wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben net helemaal bij gepraat door Pdehoog.
Het valt me op dat er hier in het topic nog geen data zijn genoemd? of lees ik er overheen?
Heb ik je toch al verteld, lekker ding...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef fraubitch het volgende:
kan ik trouwens nog met iemand meerijden? jullie komen toch bijna allemaal langs, het is mar 5 minuutjes om *lief kijkt*
Ah...jij pikt haar opquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb ik je toch al verteld, lekker ding...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zie een scene voor me... de slechte, maar oh zo knappe vrouwelijke slechterik FrauBitch die de goede, maar oh zo dronken Moderator Subhumanop de rails vastgebonden heeft. De trein komt er al aan!!! Zal hij nog op tijd gered worden door de Heldin?
Hehe!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
Ziet er heel gaaf uit, hebben we dat helemaal voor onszelf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Allrrrrighty then!
<KNIP>
Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
Hangt ervanaf of Flash meegaatquote:
Zijn het fotogenieke honden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef diedrick het volgende:
Vraagje: van hoe laat tot hoe laat is de planning??? (ivm oppas honden....)
Zoals het er nu naar uit ziet van 12:00 uur tot 15:30 ongeveerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef diedrick het volgende:
Vraagje: van hoe laat tot hoe laat is de planning??? (ivm oppas honden....)
ik zie dat het al geregeld isquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hij moetEn hij kan meerijden als die drie hindoestaanse homo's een beetje opschuiven dan he
ja dusquote:
Noteer ons maar met (klein) vraagteken... als je de deadline vertelt hou ik die wel in de gaten voor definitieve aanmelding ;-)quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet van 12:00 uur tot 15:30 ongeveer
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
En er moet ook nog een meer centrale meet bedacht worden. Iemand ideeën? Weer een keertje noord van de rivieren dit keer, de vorige 3 keren waren in de zuidelijke kant van het land (Kessel, Lekmeet en de aankomende trein-meet).
Preciesquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef Troel het volgende:
OK, ik ben even de kluts kwijt.
Er wordt hier over verschillende meets gesproken begrijp ik, waarvan eentje in Limburg. Tot zo ver snap ik het geloof ik nog, maar de Lekmeet was toch niet zuid? Dat was bij Nieuwegein, dat is midden
En zo'n midden-meet zie ik zeer zeker wel zitten, want ik wil graag weer leuke foto's van mijn mindere vetdelen.
Zoals ik al aangaf....ik ga voorlopig even uit van de aanmeldingen in mijn mailboxquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
Noteer ons maar met (klein) vraagteken... als je de deadline vertelt hou ik die wel in de gaten voor definitieve aanmelding ;-)
ons= diedrick (fotograaf) en vriendin yarkooh (model zonder ervaring)
de Lekmeet was letterlijk aan de rivier. En de rivieren liggen allemaal op de onderste (zuidelijke) helft van de kaartquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef Troel het volgende:
OK, ik ben even de kluts kwijt.
Er wordt hier over verschillende meets gesproken begrijp ik, waarvan eentje in Limburg. Tot zo ver snap ik het geloof ik nog, maar de Lekmeet was toch niet zuid? Dat was bij Nieuwegein, dat is midden
En zo'n midden-meet zie ik zeer zeker wel zitten, want ik wil graag weer leuke foto's van mijn mindere vetdelen.
Ja, maar dan moet een midde-meet midden in het IJsselmeerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
de Lekmeet was letterlijk aan de rivier. En de rivieren liggen allemaal op de onderste (zuidelijke) helft van de kaart
in de buurt van Amersfoort bespreebaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet een midde-meet midden in het IJsselmeer
Over het algemeen zit je vlak bij Utrecht in het midden van Nederland
Da's vlakbij Utrecht, en prima te bereiken per trein. Ja, dat is ook middenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
in de buurt van Amersfoort bespreebaar?
Dat zijn we: Meimaand modellen maandquote:
niet jankenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
En er moet ook nog een meer centrale meet bedacht worden. Iemand ideeën? Weer een keertje noord van de rivieren dit keer, de vorige 3 keren waren in de zuidelijke kant van het land (Kessel, Lekmeet en de aankomende trein-meet).
je wil er 2? 1 in limbo land en 1 ergens anders?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
Dat zijn we: Meimaand modellen maand![]()
Ik zit iets bij jou in de buurt te regelen, man!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet janken
de Lekmeet was BOVEN de rivieren
Jaja...maar dit wordt verwarrend volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zijn we: Meimaand modellen maand![]()
Of je leest deze post nog ff Meimaand Modellen Fotografeer Maand - vervolg...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je wil er 2? 1 in limbo land en 1 ergens anders?WTF
Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the lawquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Of je leest deze post nog ff Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!
Maar opslitsen is een beter idee ja.
het is al een zooitjequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the law
Je bent wel eens in die van de VSM geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
het is al een zooitje
Overigens, de enige stoomtrein die echt leuk is is Haaksbergen-Boekelo, en dan combineren met een bezoek aan Boekelo Zoo.
Ja, maak het ff helemaal gekquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Phoenixx het volgende:
*gniffel*
Persoonlijk zou ik de TT hebben gewijzigd naar "Model Treinen".
Een beetje verwarring scheppen in de chaos...
Wat een boer niet kent, dat vreet ie nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent wel eens in die van de VSM geweestIk krijg zo het vermoeden van niet nl.
Ja, leuk! Bij jou thuis?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zullen we in de buurt van Utrecht eens een keer een modellenmeet organiseren? Leuk idee, is alweer zo lang geledenPost hier als je interesse hebt
Ow. Bij mij thuis is het ook klein, dus dat schiet ook niet op. O wacht, ik woon niet in Utrecht.quote:
Huhquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Troel het volgende:
En VSM? Dat is toch van de Luffanil en Tussistin?
Kan ook: "3M - Model Treinen"quote:
Ga ff lekker je eigen topic openenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zullen we in de buurt van Utrecht eens een keer een modellenmeet organiseren? Leuk idee, is alweer zo lang geledenPost hier als je interesse hebt
Ow, die ken ik wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhIk ben geen vrouw he
Hou daar rekening mee
VSM = Veluwse Spoorweg Maatschappij. De museumlijn tussen Dieren en Apeldoorn. Erg leukBen er heel wat mee gereden als ik bij mijn tante in Eerbeek was
nee ik probeer ff of ik Ronnie aan het flippen krijgquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga ff lekker je eigen topic openen
Veluwsche Stoomtrein Maatschappij jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhIk ben geen vrouw he
Hou daar rekening mee
VSM = Veluwse Spoorweg Maatschappij. De museumlijn tussen Dieren en Apeldoorn. Erg leukBen er heel wat mee gereden als ik bij mijn tante in Eerbeek was
ech nie... En anders heb ik de edit knop nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik probeer ff of ik Ronnie aan het flippen krijg
'Voorhoeve Schwabe Merkgeneesmiddelen' bedoel jequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veluwsche Stoomtrein Maatschappij ja
klik
Whaaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ech nie... En anders heb ik de edit knop nog![]()
Onthoudt dat merk!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Troel het volgende:
[..]
'Voorhoeve Schwabe Merkgeneesmiddelen' bedoel je
http://www.vsm.nl/
Ik zal alvast aandelen aanschaffen en de calendula in mijn tas stoppenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Onthoudt dat merk!!
De SRL-gelei is onmisbaar als diverse fotografen je in de meest onmogelijke houdingen uit een treinstel hebben laten hangen voor dé foto!!
Ja maar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Phoenixx![]()
![]()
Leuk je hier te treffen![]()
Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraagquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ja maar...
Ja maar....
Durf je wel tegen zo'n kleintje??
Neem er een van je eigen formaat!!
*achter RonaldV wegduikt*
mental note maakt. desert eagle meeneemt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Phoenixx![]()
![]()
Leuk je hier te treffen![]()
Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
Mental note: hardloop training begint morgen!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraag![]()
Je weet niet eens hoe dat moet, aardig vragenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraag![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe dat moet, aardig vragen
* pal voor mede-mod gaat staan
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb daar andere manieren voor
* PdeHoog neemt een naaktmodel mee
Kijk Ronald.....daar...... *wijst in verte naar model*
Cool hequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...![]()
![]()
Jij hebt het niet begrepen denk ik... ik zou een naakt model voor mezelf houden. screw the trains ménquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb daar andere manieren voor
* PdeHoog neemt een naaktmodel mee
Kijk Ronald.....daar...... *wijst in verte naar model*
Ronald was even bezig met een alternatieve openingspost voor Shark.Baitquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ronald is blijkbaar al sprakeloos bij de gedachte...![]()
![]()
Maar, maar, maar...... het is toch veel leuker om Phoenixx voor de trein te leggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij hebt het niet begrepen denk ik... ik zou een naakt model voor mezelf houden. screw the trains mén
Stuur je BB tochquote:
Van mij wel hoor!quote:
Kan me voorstellen dat je ff bezig was om dat bij elkaar te verzinnen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ronald was even bezig met een alternatieve openingspost voor Shark.Bait
Ja maar jij bent mijn baas nietquote:
Als je baas maar niet denkt dat hij in jouw plaats kan komen danquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar jij bent mijn baas niet![]()
@peerke : BB komt wel als ie tijd heeft (gok ik )
Neuh : dat denken laten ze altijd aan mij overquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je baas maar niet denkt dat hij in jouw plaats kan komen dan
eventjes wachten nog...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Is er een schatting te geven wat de kosten gaan worden?
Oe Limburgquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ach ja...laten we hier vooral ff doorgaan met napraten over de afstand en de reistijd bla bla bla
Mensen, ik snap dat jullie de afstand vervelend vinden, maar is het dan echt nodig om zo door te blijven drammenYnske heeft haar best gedaan om dit voor elkaar te krijgen en ik vind niet dat we dan op deze manier (en zoals in het andere topic is gemeld) te keer hoeven te gaan
Ik had weinig tijd en las af en toe even mee, maar ik vond het wel een beetje jammer allemaal
Ik zou zeggen...opperen jullie dan eens ideeen. Ik heb nog niets voorbij zien komen eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga morgen vragen of ik op bevrijdingsdag wel mag werken, en dan zaterdags niet. Als dat lukt, ga ik mee (als ik vervoer heb... Pee? Duck?)
mja nou okee, ik had het hele topic nog niet gelezen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het topic was al opgesplitst, hoor!
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Moet geen probleem vormen denk ik
owja ik moet mailen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef RonaldV het volgende:
Ik wacht even de aanmeldingen af die bij PdeHoog binnenkomen, en dan werk ik de OP wel bij.
Dan wordt je ook niet gefeliciteerd natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
owja ik moet mailen....
als jullie maar niet denken dat ik taart of brownies of wat dan ook meeneem.
* Puckzzz is een paar dagen ervoor jarig
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:17 schreef Mukie het volgende:
welke dag gaat het btw worden?
En geen cadeautjes natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan wordt je ook niet gefeliciteerd natuurlijk![]()
![]()
ik had kunnen weten aan je "met de horens vooruit denderen en dan pas vragen stellen gedrag" dat je ook een stier bentquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En geen cadeautjes natuurlijk![]()
* PdeHoog is overigens 8 dagen later jarig
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had kunnen weten aan je "met de horens vooruit denderen en dan pas vragen stellen gedrag" dat je ook een stier bent
Wil je dat graagquote:maar ik begrijp dat jij dus brownies gaat bakken?![]()
das maar 15km bij mij vandaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!
hier noemen ze dat gewoon lompquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik dender niet vooruit en stel dan pas vragen
Ik laat dat vragenstellen gewoon achterwege
![]()
bot en kort door de bocht noemde mijn vorige werkgever dat
[..]
Wil je dat graag![]()
Mail maar danquote:
helemaal niets ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mail maar danNeem vriendjelief of eventuele vriendinnen ook mee
Op dit moment zijn er nl. nog geen modellen-aanmeldingen
Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
nou ik wel best wel eens zo'n brownie proeven ja, ik heb er veel over gehoordklein stukje maar he? Ik zal ook dan nog steeds wel op dieet zijn
quote:
ik heb net ff 5 dames uitgenodigd, dus ff wachten op een reactiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel 7 fotografen
Ik heb berekend dat ik ongeveer minimaal 6 modellen + 12 fotografen nodig heb om het een beetje leuk prijsje te geven
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb net ff 5 dames uitgenodigd, dus ff wachten op een reactie
Als we die aantallen halen, dan is het ongeveer EUR 10 voor een model en EUR 15 voor een fotograafquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef Mukie het volgende:
aan wat voor een prijsje moet ik ongeveer denken?
Uiteraardquote:
ooooooooh ik dacht alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als we die aantallen halen, dan is het ongeveer EUR 10 voor een model en EUR 15 voor een fotograafMaar Ynske stuurt mij het definitieve kostenplaatje zodra alles geregeld is. Dit is dus nog een schatting.
ff gaat rondmailenquote:
Wat dacht jequote:
weet ik veelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat dacht jeDat het kapitalen zou gaan kosten
![]()
Ik zag overigens tarieven voor een rijdende locEUR 1200
Ik weet niet of iemand een rijke oom heeft, maareh......
Dat adres werkt nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Je mag mailen naar fokmeet @ mijn nickname.nl
quote:
1 man en 1 vrouwquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En de eerste twee modellen zijn binnen
pea heeft altijd wel meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Phoenixx het volgende:
Nog even een hele belangrijke vraag: is er ook koffie?![]()
Checkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Phoenixx het volgende:
Nog even een hele belangrijke vraag: is er ook koffie?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckDe restauratie wordt voor ons opengedaan
We kunnen daar eventueel soep krijgen, broodjes en uiteraard koffie
Maar ook dat wordt nog even geregeld door Ynske
Ynske is gewoon goed bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef Phoenixx het volgende:
[..]WoW!!!
![]()
Ynske is gewoon net Tefal® !!!
Ze denkt ook aan álles
quote:
Je hebt er stiekem al 5 hoor... wacht alleen nog op de officiële bevestiging (maar ok al mag ik niet van het werk, ik ga toch!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat zijn al vier modellen
Dit gaat goed komen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt er stiekem al 5 hoor... wacht alleen nog op de officiële bevestiging (maar ok al mag ik niet van het werk, ik ga toch!!!)
oe daar zeg je wat, vriendje gaat polsen vanaafquote:
quote:
Ik moest het....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Ynske het volgende:
@PdeHoog... moet ik me ook nog officieel melden dat ik meega?
zeg, ik ben degene in de machtpositie nuquote:
lijkt me wel zo makkelijk ivm email adressen enzo. ik heb me ook gewoon per email aangemeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Ynske het volgende:
Lijkt me heeeeeeeeeel fijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Ynske het volgende:
Die neemt echt geen zaterdag vrij (kung fu trainig is heilig!!)quote:
Kung Fu-trainingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die neemt echt geen zaterdag vrij (kung fu trainig is heilig!!)
En dat hoeft ook helemaal niet, ik zie 'm vaak zat![]()
Wouter kijkt altijd een beetje als een dodo op foto's. Dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kung Fu-training![]()
*slik*
Debsterr lievvvvvvvvvvvvvvv
Maar eigenlijk was ik stiekem op zoek naar mannelijke modellen. Moest van de dames![]()
![]()
Informeer maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wouter kijkt altijd een beetje als een dodo op foto's. Dus. Ik weet misschien wel nog een vrouwelijk model?
quote:
Haha, achhh... wil jij mij per se meenemen? Of word ik dan aan Duck overgedragen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Informeer maarMogelijk alleen dat duck dan zelf moet gaan rijden
Ik kan nl. maar 3 man extra meenemen
Van mij welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
Mag ik dan ook meteen de heldin zijn
![]()
Moeten we tegen die tijd maar even kijken wat het meest voordelig is voor iedereenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, achhh... wil jij mij per se meenemen? Of word ik dan aan Duck overgedragen?
minimaal 5 modellen + minimaal 10 fotografenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
En wat is de stand ? ohw als het echt moet mag je me wel in een wagon zetten met een biertje , dan hou ik het wel een half uurtje vol als model![]()
nee nog niet, ik wist niet dat dat de bedoeling wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van mij welHeb je je al opgegeven en heb je al aan Janou / Ellen gevraagd of ze ook meewillen
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee nog niet, ik wist niet dat dat de bedoeling was![]()
Ik geloof idd dat ik brownies moet bakken voor Puckzzzquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Pdh als jij nou brownies maakt![]()
komen wij ook
![]()
Darkmanta als model en ik kan wel als fotograaf+ model ( eens moet de eerste keer zijn dat ik eens modellen ga fotograferen buiten me spruitje![]()
Niet alleen voor Puckzzz hoor..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat ik brownies moet bakken voor PuckzzzMail maar even naar fokmeet @ mijn nickname.nl
Gaarne nicks vermelden + model en/of fotograaf en eventueel mobiel nummer
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet alleen voor Puckzzz hoor..![]()
Haha, moet pas half 5 werken hoor! Maar dat gaat echt wel goed komen joh. Ik weet het zekerquote:
Ja, maar, ik kom echt wel hoor!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zit me dan eens niet blij te maken aub
Damn, nu weet iedereen hoe het zitquote:
Baas: "Ik weet nog niet of het wel lukt om je vrij te plannen hoor"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar, ik kom echt wel hoor!!!
je geeft het lang genoeg van tevoren aan dus hij zou daar niet moeilijk over mogen doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Baas: "Ik weet nog niet of het wel lukt om je vrij te plannen hoor"
Ik vraag het van de week nog wel een keer, ik zeg gewoon dat ik het zo snel mogelijk moet weten enzo. Grrrr...
Ik weet het, daarom vind ik het juist zo stom! Als ik zoiets nou de dag van te voren ofzo aangeef, of 2 weken ofzo... Maar ik kom er juist zo vroeg mee! Anders dien ik van de week gewoon een verlof aanvraag inquote:Op zondag 19 februari 2006 12:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
je geeft het lang genoeg van tevoren aan dus hij zou daar niet moeilijk over mogen doen.
Anders ben je ziek/begrafenis/trouwerijquote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet het, daarom vind ik het juist zo stom! Als ik zoiets nou de dag van te voren ofzo aangeef, of 2 weken ofzo... Maar ik kom er juist zo vroeg mee! Anders dien ik van de week gewoon een verlof aanvraag in![]()
Vast welquote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Klare het volgende:
Mits het allemaal te bereiken is met de trein meld ik me hierbij definitief aan!
Vanaf station Heerlen rijd een bus naar Simpelveld lijn 33quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Klare het volgende:
Mits het allemaal te bereiken is met de trein meld ik me hierbij definitief aan!
Dat van die mobiele nummer, dat hoef ik toch niet alsnog naar jou te emailen?(De mijne) Ik bedoel, die heb je toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
Vermeld even of je fotograaf of model bentEn eventueel je mobiele nummer, zodat we je makkelijker kunnen bereiken.
ja maar dat mail adres stuurt een cc naar mij.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat van die mobiele nummer, dat hoef ik toch niet alsnog naar jou te emailen?(De mijne) Ik bedoel, die heb je toch?
ik geloof er geen woord vanquote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef blackbully het volgende:
ja maar dat mail adres stuurt een cc naar mij.
ben nummers aan het verzamelen voor de colectie.![]()
ik heb helemaal geen vrienden, alleen vage kennissenquote:waarom willen mensen graag laten zien dat ze vrienden hebben?
ik ook maar die hebben alleen maar mijn msn.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
.................
ik heb helemaal geen vrienden, alleen vage kennissen
Hele vage kennissen iddquote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb helemaal geen vrienden, alleen vage kennissen
Een hele mooie standquote:Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Inmiddels is de stand 21 deelnemers (waarvan 6 vrouwen en 2 man als model)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef Debsterr het volgende:
M'n gemene baas liep me gewoon te zieken. "Natuurlijk kan dat geregeld worden joh, stomme doos. Waarom wil je vrij eigenlijk?" ik: "Uhm, voor een fotoshoot" baas: "Pornofoto's?!?!"
Echt, waar het hart van vol is he![]()
Maar ik ga dus officieel enzo mee!
Het is inmiddels weer opgelopenquote:
Regel ik vanavond evenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
moet de lijst niet even ge-update worden?
Begrijpelijk ook, de vorige keer was het zo gezellig dat er gewoon een vervolg moest komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
23 deelnemers (waarvan 7 vrouwen en 2 mannen als model) dus
Dan zul je toch eerst een paar leeftijdgenoten van haar moeten regelen, want Brechtje heeft geen zin om tussen "al die ouwe lui" te gaan zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
En het is een zaterdag dus dan gaat Brechtje helemaal niet naar schoolDie kan dan ook fijn mee
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst een paar leeftijdgenoten van haar moeten regelen, want Brechtje heeft geen zin om tussen "al die ouwe lui" te gaan zitten
Leef je uit, dit is jouw meetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zijn niet oudEnneh....crossposten bij PUB dan maar
![]()
ik zal nog eens het initiatief nemen om een meet te organiserenquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....het is sharkies meet hoor Ronaldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zal nog eens het initiatief nemen om een meet te organiseren
Nee hoor, ik ben een manager die zijn personeel vertrouwd dat ze hun werk goed doen. Ynske en jij krijgen vanaf volgende maand het dubbele van wat ik je nu geef. Nee wacht, jullie krijgen het drievoudigequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....het is sharkies meet hoor RonaldYnske en ik hebben alleen de lokatie geregeld
Dus eigenlijk mag Shark ook de financien gaan doen nu
Jouw initiatief was om een model-MAAND te organiseren. Ik verwacht je dan ook eind mei bij de tweede modelmeet, bij de Pyramide van Austerlitzquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zal nog eens het initiatief nemen om een meet te organiseren
Laat je niet misleiden door mijn Veronica-plagiaat-topic-titel Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef RonaldV het volgende:
Jouw initiatief was om een model-MAAND te organiseren. Ik verwacht je dan ook eind mei bij de tweede modelmeet, bij de Pyramide van Austerlitz
waar was dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat mijn toplokatie niks werd
Tuurlijk mag ze meefotograferenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef fraubitch het volgende:
ok, als het goed is kan ik 4 vriendinnen meenemen, en 1 vriend (allen model) ow en een ervan is fotograaf in opleiding, mag ze ook meteen meefotograferen?
dan moet ik zelf natuurlijk ook kunnen hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze meefotograferenEr gelden natuurlijk wel de normale regels
Niet publiceren voor model de foto's gezien heeft etc. etc. etc.
Enneh..... goed bezigIk zie het mailtje wel tegemoet
edit: dit wordt weer een godganselijke hoeveelheid brownies
Marjo, helpen![]()
5 vrindinnen en een vriendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet ik zelf natuurlijk ook kunnen he
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
5 vrindinnen en een vriendmoet ik doorgaan? of word het dan te erg fraubitch en vrienden meet?
word een extra cf kaart halen als er zoveel modellen gaan komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorKom maar gewoon
Janou en /of Ellen komen ook
bier, rammstein en iron maiden.. daar zorg ik wel voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef DarkManta het volgende:
Yvonne heeft dit topic allang lang en breed gezien. Ze weigerd nu gewoon om te reageren omdat ze bang is. En bang zijn is een teken van zwakte. Yvonne is namelijk bang dat er geen BIER wordt geserveerd. Yvonne is bang dat er onder de foto-sessies geen klanken klinken van Iron Maiden of Ramstein.
En dat is zwak jah, het is zwak om als excuus te gebruiken dat er geen BIER wordt gezopen.
Wilt Yvonne BIER? Prima, dan neemt ze toch bier mee, zeikwijf ook altijd.
MAAR we kunnen ook wel begrijpen dat ze niet durft te komen, ze was de vorige keer (met een kut smoes) er ook niet bij. Dus ze kan ook niet weten dat het de vorige keer zo gezellig was dat het voor herhaling vatbaar is.
En uiteraard je weet nooit van te voren of deze meet een succes zal worden.
NIEUWSFLASH: dat ligt aan je zelf
Dus, yvonne kom uit je bunker laat dat lauwe bier staan, zet die herrie van Iron Maiden af en kom naar die meet.
kwam ik een beetje overtuigend over?
Wil jij je eens niet met de organisatie bemoeienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bier, rammstein en iron maiden.. daar zorg ik wel voor.
nog andere rockbands die ze wil horen? neem ik ook wel mee.
geen gezeur, gewoon komen dus.
ik probeer nog eens te helpenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil jij je eens niet met de organisatie bemoeien
dat zie ik ook wel als je het er niet voor zet.quote:
Was kleding dan noodzakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef blackbully het volgende:
(is er iemand die voor gepaste kleding gaat zorgen? )
voor de modellen wel.quote:
Je ziet het zeker alweer voor jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef blackbully het volgende:
wat jij gaat doen moet je zelf weten.![]()
Yvonne fetish?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:19 schreef DarkManta het volgende:
<knippie
Ik geloof het ook jaquote:
sowwy swa klep houden nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof het ook jaEen keer was wel leuk hoor DM
er zijn altijd vrijwilligers aanwezig in Simpelveld op het emplacement.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
In hoeverre is het nu allemaal geregeld?
Zijn we daar helemaal alleen met onze groep of komt er ook gewoon publiek langswandelen?
Zal ik mijn studioapparatuur meenemen?
hahahhahah, ik wist dat ie zou komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef RonaldV het volgende:
Wat is een miniatuurtreinspoordingesgeval
OMG...daar moeten we Rubberduck dus uit de buurt houdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
Naast het stationsgebouw is ook nog een miniatuurtreinspoordingesgeval te vinden.
dr staat een hek omheenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMG...daar moeten we Rubberduck dus uit de buurt houden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:09 schreef Ynske het volgende:
moet ik nog een bordje maken? verboden toegang voor RubberDucky
Een modelspoorbaan dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahhahah, ik wist dat ie zou komen
je ken die miniatuurtreinen wel, die heb je in de mini versie (goh) maar ook in een grotere versie.
er is een trajectje met bruggetjes, tunneltjes etc nagebouwd waar die treintjes rijden
dat zeg ikquote:
erm iets meer inperking van kleding zou fijn zijn, want anders kan ik mn gehele kast gaan meenemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je ziet het zeker alweer voor je![]()
Maar ik zou zeggen dat modellen e.d OF gewoon casual kleding aan meoten doen
Beetje vrolijke kleurtjes en zo
OF we moeten wat oud spul weten te ritselen. Gezien de beperkte tijd ben ik voor het casual-verhaal
nemen we dan ook modelmodellen mee?quote:
Kleding waarin et model zich comfortabel voelt. Dat zie je toch wel terug in de foto denk ik, niet ieder model is oscar/grammy materiaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
Daarvan afgeleid, algemene tip voor de modellen: neem kleding mee waarin je graag op de foto wilt staan.
Mwah als ik weet de fotograaf graag op plaat wilt zetten, kan ik me daaraan aanpassen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nemen we dan ook modelmodellen mee?
@Mukie: ik begrijp dat je niet te veel wilt sjouwen, maar het is voor jezelf ms ook leuk om in wat meer verschillende outfits op de foto te staan.
Daarvan afgeleid, algemene tip voor de modellen: neem kleding mee waarin je graag op de foto wilt staan.
Wat hij zegt dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kleding waarin et model zich comfortabel voelt. Dat zie je toch wel terug in de foto denk ik, niet ieder model is oscar/grammy materiaal
Snap ik, maar dan zouden de fotografen nu al helemaal moeten gaan uit stippelen wat voor foto's ze met welk model willen gaan maken. En dat terwijl een groot deel van de modellen introducé is en we dus geen flauw benul hebben van hoe ze eruit zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah als ik weet de fotograaf graag op plaat wilt zetten, kan ik me daaraan aanpassen.
Dan neem jij toch Greta Garbo-lookalike-kleding meequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah als ik weet de fotograaf graag op plaat wilt zetten, kan ik me daaraan aanpassen.
Zelf zou ik graag een soort van Greta Garbo foto's willen met een stoomtreintje
Tsssssssssss!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMG...daar moeten we Rubberduck dus uit de buurt houden
Geeft niet.... Jij hebt ook nog een autoquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tsssssssssss!
Ja je banden lopen leeg ja
hey, was jij niet aan t shooten vandaag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tsssssssssss!
Ja je banden lopen leeg ja
Wat voor schaal is het eigenlijk?
http://members.aol.com/svenska918/photos.htmlquote:
In "Anna Karenina" (1935) the train pulls into the Moscow train station, a cloud of steam envelopes the exit of a first class car and then a woman emerges from the cloud. The figure is aristocratic, the face is a vision. But it's the eyes that enthrall the viewer and Vronsky who has expected his mother to be the first woman off the train...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://members.aol.com/svenska918/photos.html
http://home.hiwaay.net/~oliver/bullgallery.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
strangers on a train idee:
[afbeelding]
Vervelend als je de filmnaam niet herinnerd
zeg het me dan noggesquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan zouden de fotografen nu al helemaal moeten gaan uit stippelen wat voor foto's ze met welk model willen gaan maken. En dat terwijl een groot deel van de modellen introducé is en we dus geen flauw benul hebben van hoe ze eruit zien.
Maar neem voor mij maar wat roods of wat wits mee.![]()
Woeiquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog een slachtoffer gevonden om mee te gaanLaat het van de week nog even op zeker weten, maar waarschijnlijk wel dus
![]()
![]()
Ik heb PdhHoog ook even een TerugVindMail gezonden... Het lijkt mij wel leuk om mee te gaan, maar ik zit ongeveer 7 uur in de auto voor die meet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef Skaai het volgende:
Hmm ondanks de afstand lijkt het me wel een heel erg gaaf idee. Ik hou 't topic in de gaten, en als ik mee wil laat ik dat op tijd weten
Rij je via Denemarken ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb PdhHoog ook even een TerugVindMail gezonden... Het lijkt mij wel leuk om mee te gaan, maar ik zit ongeveer 7 uur in de auto voor die meet.![]()
3,5 uur heen en 3,5 uur weer terug..quote:
Ja ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3,5 uur heen en 3,5 uur weer terug..
Iets verkeerd weergegeven... Ik bedoel dus 7 op een dag.![]()
Heerlen, en dan de bus naar Simpelveld. Lijn 33.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n vermoeden
Ik wou bijna vragen of er ook een station in de buurt van het gebeuren is![]()
Kan iemand mij vertellen (eventueel mail skaai@ g mail. com ofzo) wat het dichtsbijzijnde 'echte' NS station is?
Trein doet er voor mij dan 4:10uur overquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Skaai het volgende:
Tering, alleen treinen al minimaal 3 uur
Ik moet iemand hebben die een snelle auto heeft en in Flevoland woont
Of ik kan je oppikken in Heerlenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Skaai het volgende:
Tering, alleen treinen al minimaal 3 uur
Ik moet iemand hebben die een snelle auto heeft en in Flevoland woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |