ja heb je gelijk in. maar wat deze foto er mee te maken heeft wat ik op diverse engelse voetbal forums tegn komquote:
jij laat je dagelijks een mobieltje in je kont schuivenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef heiden6 het volgende:
Wat is precies je punt, waarom is het een 'schandaal'? Moeten die mensen toch zelf weten. Voor mijn part boren ze een heel elftal in de aars.
Dus dat is het schandaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij laat je dagelijks een mobieltje in je kont schuiven
en met bekende mensen is dit een schandaal
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij laat je dagelijks een mobieltje in je kont schuiven
Nee.quote:en met bekende mensen is dit een schandaal
quote:n the astonishing pictures—seen by our showbiz columnist Rav Singh, Player A—a household name who has a reputation as a rebel on and off the pitch—shoves his mobile down his boxers.
He performs a sex act with it which is too obscene to be described here. Then Player B calls his number to make the phone vibrate. Player A is also pictured on the bed while Player B—a multi-million pound goal-scoring mid-fielder—kneels to perform oral sex on him.
Meanwhile the music man can also be seen leaning over the pair, kissing and caressing the footballers, who play for different sides.
ik mis wayne rooney in dit rijtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
The News of the World hadden eerder wel nieuwtjes over Sven Goran Eriksson en de Britse militairen in Irak met bijbehorende videomateriaal. Misschien dat dit ook nog leuk kan gaan worden.
Ik gok zelf op één van de Engelse international met enkele caps (Jermaine Jenas, Kieron Dyer, Owen Hargreaves, Michael Carrick, Wes Brown, Peter Crouch, Darius Vassell, Joe Cole) met een buitenlandse stervoetballer die op het middenveld speelt (Cristiano Ronaldo, weinig twijfel).
Ik moest ook direct aan die Portugese ballerina denken, maar wist niet zeker of hij wel als middenvelder wordt gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
The News of the World hadden eerder wel nieuwtjes over Sven Goran Eriksson en de Britse militairen in Irak met bijbehorende videomateriaal. Misschien dat dit ook nog leuk kan gaan worden.
Ik gok zelf op één van de Engelse international met enkele caps (Jermaine Jenas, Kieron Dyer, Owen Hargreaves, Michael Carrick, Wes Brown, Peter Crouch, Darius Vassell, Joe Cole) met een buitenlandse stervoetballer die op het middenveld speelt (Cristiano Ronaldo, weinig twijfel).
nope, die worden meestal keeper.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef keeper het volgende:
Homo's kunnen toch helemaal niet voetballen?
waarom hebben ze dit seizoen dan al 2 keer van ajax gewonnen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef keeper het volgende:
Homo's kunnen toch helemaal niet voetballen?
Er werd in het artikel nadrukkelijk gezegd dat het een Engelse international betreft met maar ENKELE caps achter zijn naam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik mis wayne rooney in dit rijtje
Ik ken het originele artikel niet, heb je een linkje? Hier in dit topic staat het iig niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er werd in het artikel nadrukkelijk gezegd dat het een Engelse international betreft met maar ENKELE caps achter zijn naam.![]()
Wie heeft er dit seizoen nou niet al 2 keer van Ajax gewonnen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
waarom hebben ze dit seizoen dan al 2 keer van ajax gewonnen?
21 caps zijn er toch niet zo veel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er werd in het artikel nadrukkelijk gezegd dat het een Engelse international betreft met maar ENKELE caps achter zijn naam.![]()
klik plekje in de OP staat een vrije vertalingquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ken het originele artikel niet, heb je een linkje? Hier in dit topic staat het iig niet.
proestquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
met een buitenlandse stervoetballer die op het middenveld speelt (Cristiano Ronaldo, weinig twijfel).
Wacht eens even. Die middenvelder waar ze op doelen, zou toch ook Arjen Robben kunnen zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Wes Brown en Christiano zijn teamgenoten dus dat kan niet
ik voel me net Sherlock Holmes
dat zou me niks verbazenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wacht eens even. Die middenvelder waar ze op doelen, zou toch ook Arjen Robben kunnen zijn?![]()
ashley cole?quote:Both have had girlfriends and one is still in a relationship. If anything they are known as ladies' men—lads who like chasing skirt at nightclubs. They're always in the papers with some glamorous girl or another. Never in a million years would you think they'd be involved in anything like this."
Ik denk het niet. Als je bedenkt wat voor een vriendin hij heeft.quote:
Als je succesvol bent, wordt je vanzelf een ladies man?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef heiden6 het volgende:
Arjen Robben een ladies man?
Hahaha. Nu je het zegt, hij zou het ook wel eens kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
John Terry schijnt ook vaak pas laat in bed te liggen..
Samen met Mido.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hahaha. Nu je het zegt, hij zou het ook wel eens kunnen zijn.![]()
quote:
Leuke vriendin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef Version1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
maar indd wat asskicker14 al zegt.. 2 flikkers in je bed + een mobiel in je aars of dit:
[afbeelding]
wat een verhalen weer uit de uk![]()
Die ranzige neptieten word je ook niet vrolijk van, maar de keuze blijft erg makkelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef Version1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
maar indd wat asskicker14 al zegt.. 2 flikkers in je bed + een mobiel in je aars of dit:
[afbeelding]
wat een verhalen weer uit de uk![]()
Eerst de oplage omhoog krikkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef rubbereend het volgende:gaan ze de namen ook nog onthullen in de krant?
dat zou zo maar eens niet lang meer kunnen duren... als dit waar is moeten er meer mensen vanaf weten... Will Young zal toch wel eens ergens gespot zijn met minstens een van de twee lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef rubbereend het volgende:gaan ze de namen ook nog onthullen in de krant?
ik moet ineens aan de serie Footballer's Wives denken waar ook zo'n gay-verhaallijn in zitquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die spelers hebben dan geen leven meer in Engeland.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat zou zo geweldig zijn hé. En om over de spreekkoren dan te zwijgen. Voorals als het toch Cristiano Ronaldo blijkt te zijn. Ik verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
whahaha inderdaad, bij iedere wedstrijd gaat in het stadion dan spontaan alle mobieltjes af.
Ik weet uit redelijk betrouwbare bron - en ja, sowieso is 't niet moeilijk te zien natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Christiano Ronaldo
Will Young is said to be “besotted” with a gay Premiership footballer he met in his home town of Hungerford, Berkshire.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou zo maar eens niet lang meer kunnen duren... als dit waar is moeten er meer mensen vanaf weten... Will Young zal toch wel eens ergens gespot zijn met minstens een van de twee lijkt me.
die ligt wel het meest voor de hand iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga voor Cristiano Ronaldo geen twijfel mogelijk.
Die knul loopt zowiezo al met handtasjes.
de spreekkorenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die beckham had toch iets met mobieltjes meen ik me te herinneren
[afbeelding]
vertelquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet uit redelijk betrouwbare bron - en ja, sowieso is 't niet moeilijk te zien natuurlijk- dat hij de mannen inderdaad wel erg leuk vindt.
Vriendin die ooit een tijdje met hem gingquote:
ja ik dacht ik moet mijn toto's nog invullen: loop ik tegen dit topic aanquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:The Vulture, ik kom jou tegen in dat Olympisch neuk topic nu in het neuktopic in VBL
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de geruchten voeden dat Cristiano Ronaldo daadwerkelijk homo is:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo'n schandaal was in de tijd dat van basten nog voetbalde niet denkbaar geweest .
Al was het alleen maar omdat die mobiele telefoonstoen een stuk groter waren
[afbeelding]
au
Craig David wordt in zijn videoclips toch altijd te kijk gezet als rokkenjager?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
Craig David is toch ook homo?
Dat was vóórquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Craig David wordt in zijn videoclips toch altijd te kijk gezet als rokkenjager?![]()
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Will heeft al een aantal keer ontkend ooit een voetballer gedate te hebben..
Ik zet mn geld op Mark Feehily van Westlife..
Er werd hier gezegd dat WY al eerder met voetballers was gesignaleerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.![]()
Misschien was het gewoon een experimentje van een paar hetero's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.![]()
Dan maakt de familie van Bouchra hem zéker afquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef BVO het volgende:
Mijn geld gaat op Will Young, Frank Lampard en Robin van Persie.
Een veel voorkomende naam of een wereldwijd bekende naam. Past in meerdere contexten.quote:
wrongquote:
gevestigde naamquote:
Komt door die sletterige Fok!spammersquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
VBL trek ineens een heel andere doelgroep aan.
Wilde net een schop naar SHO suggereren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
VBL trek ineens een heel andere doelgroep aan.
Call me, call me on my mobile!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo krijgt deze foto ineens een heel andere betekenis
[afbeelding]
dat filmpjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef Doc het volgende:
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=12434
Volgens deze link zijn het Cole en Jenas.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef Doc het volgende:
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=12434
Volgens deze link zijn het Cole en Jenas.
Daar chinezen zequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef Suijk het volgende:
Haha, wat een non-nieuws ook weer.![]()
Dit soort verhalen hoor je nou nooit uit België ofzo.
Ondanks andere roddelbladen weten zij meestal wel hun verhalen te ondersteunen met foto's of videobeelden. Wat hen toch betrouwbaarder maakt dan de normale roddelblad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fan-tas-tisch verhaal weer.
NOTW; wat een krant
Dit klinkt trouwens te briljant om waar te zijnquote:"You can see he's urging (Player B) to ring him. He must have had the vibrate alert on. (Player B) then gets out his phone and rings him again and again while (Player A) closes his eyes."
Je fantasieën komen uit? Ieder zijn 'ding' hequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit klinkt trouwens te briljant om waar te zijn![]()
.
quote:
come on baby call me now! come on baby cole me now!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef WeebI het volgende:
come on baby light my fire!
come on baby call me now!
slim toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]Ik moet er niet aan denken
.
Vind het alleen allemaal net té, komt volgens mij rechtstreeks uit de vulgaire fantasieën van een of andere journalist.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en ze hebben zelfs de VIDEOBEELDEN
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Urquhart het volgende:
Dit lijkt een heldere zaak
[afbeelding]
Rooney en McFadden?quote:
Marc Overmars heeft zelf al eens met andere mannen geslapen, maar ik denk niet dat hij hierbij hoorde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Terreros85 het volgende:
Er gingen ook eens geruchten dat Marc Overmars een relatie met Gordon zou hebben. Dus wie is die derde ?
brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Radegast het volgende:
Beckham is toch zo 'close' met Elton John?![]()
![]()
Gerard Joling danquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Marc Overmars heeft zelf al eens met andere mannen geslapen, maar ik denk niet dat hij hierbij hoorde.
Gordon zal ook niet de zanger zijn.
eerlijk gezegd moest ik meteen aan Lee Bowyer denken. In het bericht staat dat het gaat om een speler die een rebel op en buiten het veld is. Helaas heeft hij maar één interland voor Engeland gespeelt en er staat several in het bericht. Of bedoelen ze interlands voor alle vertegenwoordige elftallen van Engeland. Ik vraag me af hoe News of the world aan dit nieuws komt of ze moeten die muzikant als lokaas gebruikt hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef raptorix het volgende:
Iemand met mij wedden dat het C. Ronaldo is
Ik zet 10 euro in.
hm Lee Bowyer. Aha, daarom is ie altijd zo agressief. Hij zit in de kast.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd moest ik meteen aan Lee Bowyer denken. In het bericht staat dat het gaat om een speler die een rebel op en buiten het veld is. Helaas heeft hij maar één interland voor Engeland gespeelt en er staat several in het bericht. Of bedoelen ze interlands voor alle vertegenwoordige elftallen van Engeland. Ik vraag me af hoe News of the world aan dit nieuws komt of ze moeten die muzikant als lokaas gebruikt hebben![]()
Ik dus ook, hoe komen ze in godsnaam aan zulke foto's?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me af hoe News of the world aan dit nieuws komt of ze moeten die muzikant als lokaas gebruikt hebben![]()
Ferdinand, Dyer en Lampard??quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
Ach, volgens mij is het allemaal verzonnen. Tijdje terug had je ook zo'n schandaal met Engelse internationals, ook niets meer van gehoord...
Oh, dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ferdinand, Dyer en Lampard??
Ik zou zeggen, google even, zijn hele video's van.
Wel een paar dikke wijven waarmee ze liggen, dus echt de moeite is dat niet.
Kwam die speciaal overvliegen uit München?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer is Owen Hargreaves een rebel on and off the pitch? Die lijkt het me niet
Heeft Hank geen nieuws hierover?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kwam die speciaal overvliegen uit München?
Nee, nooit over randzaken. Dat is meer iets voor Henk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Heeft Hank geen nieuws hierover?
Arnold Brugginkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Terreros85 het volgende:
Er gingen ook eens geruchten dat Marc Overmars een relatie met Gordon zou hebben. Dus wie is die derde ?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Marc Overmars heeft zelf al eens met andere mannen geslapen, maar ik denk niet dat hij hierbij hoorde.
Gordon zal ook niet de zanger zijn.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef Erasmusch het volgende:
Gaat toch gewoon over Campbell, Jenas en dat Idolsmannetje?
Al blijf ik het beeld van Sol Campbell met een telefon in z'n achterste vrij ludiek vindenquote:
Me vader kende zo'n gast die met hem heeft geslapen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En wist je dat Vennegoor regelmatig gespot wordt in het uitgaansleven terwijl ie gozers loopt te bekken
Beide zijn geruchten en nooit bewezen, dus laat he plz niet overkomen als een waarheid
Jahoor want ik weet zeker dat hij het niet is..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef Borkydude het volgende:
Ook als het Steven Gerrard is?
En ik lees op internet genoeg verhalen over mensen die Vennegoor zien tongen met mannen. Dus zo lust ik er nog wel meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Me vader kende zo'n gast die met hem heeft geslapen.
Ja ik wist ook niet wat ik hoorde was toch al 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef Borkydude het volgende:
Dat is kankersmerig.
Vennegoor verhaal ken ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ik lees op internet genoeg verhalen over mensen die Vennegoor zien tongen met mannen. Dus zo lust ik er nog wel meer
Dan valt C. Ronaldo toch al af?quote:quote uit dat NOTW artikeltje:
"Never in a million years would you think they'd be involved in anything like this."
ontkenningsfasequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:!
[..]
Dan valt C. Ronaldo toch al af?![]()
Het gaat over voetballers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef Beschouw het volgende:
Wat heeft dit alles met voetbal te maken? Verplaats dit topic maar naar SEX
bron?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
Nou, het zijn dus inderdaad Jenas, Campbell en een of andere donkere zanger met een vriendin.
Probleem ook weer opgelost.
Dacht dat op zo'n krantensite gelezen te hebbenquote:
Mwah the sun is altijd bollocks, zelfde als news of the world.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dacht dat op zo'n krantensite gelezen te hebben. The Sun ofzo?
.
Campbell is sowieso logisch, verklaart gelijk die problemen van de laatste weken.
Lekker vaagquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dacht dat op zo'n krantensite gelezen te hebben. The Sun ofzo?
.
Campbell is sowieso logisch, verklaart gelijk die problemen van de laatste weken.
Inderdaad, een mobieltje in je achterste steken lijkt me verrekte moeilijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:27 schreef Hathor het volgende:
En ik dacht dat voetbal zo'n simpel spelletje was.![]()
Ik heb inderdaad sterk het vermoeden dat het geen onderdeel is van de opleiding coach betaald voetbal, maar ik ben een poosje weggeweest, dus ik ben effe voorzichtig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Inderdaad, een mobieltje in je achterste steken lijkt me verrekte moeilijk.
Begrijp je nu waarom Blind zo vaak zijn hoofd laat hangen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sterk het vermoeden dat het geen onderdeel is van de opleiding coach betaald voetbal, maar ik ben een poosje weggeweest, dus ik ben effe voorzichtig.![]()
Wat heb jij een verhelderende blik op voetbal. Talpa op zondagavond zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn. Ik heb zojuist mijn onschuld verloren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom Blind zo vaak zijn hoofd laat hangen?
Dan krijgt de bijnaam Lange Jan toch een hele nieuwe dimensiequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Me vader kende zo'n gast die met hem heeft geslapen.
En al helemaal als je bedenkt dat ie ooit nog eens heeft gescoord.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dan krijgt de bijnaam Lange Jan toch een hele nieuwe dimensie
alsof het nu nog nie duideljijk is om wie het gaat. Maar dit scheelt iig die rechtszaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
van mij mogen ze die namen wel eens openbaar maken anders begint het natuurlijk wel op een bullshit verhaal telijken
Waarom? Omdat je het zelf niet zou doen, hoeft het nog niet smerig te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef Borkydude het volgende:
Dat is kankersmerig.
Nee die man heeft met Marc Overmars geslapen niet met Vennegoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dan krijgt de bijnaam Lange Jan toch een hele nieuwe dimensie
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
Alles wat homo's met elkaar doen is smerig. Kan me daarom wel vinden in wat moslims van homo's vinden.
Kansloze knurftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
Alles wat homo's met elkaar doen is smerig. Kan me daarom wel vinden in wat moslims van homo's vinden.
Word moslim zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
Maar hoe weet jij dat dan.... meer details... misschien wel het echt harde bewijs dat Overmars van de mannen is....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die man heeft met Marc Overmars geslapen niet met Vennegoor.
En van Cambell gaat inderdaad al een paar jaar de geruchten dat hij homo is.
Foto's of videobewijs is er niet .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dan.... meer details... misschien wel het echt harde bewijs dat Overmars van de mannen is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |