Wilde net een schop naar SHO suggereren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
VBL trek ineens een heel andere doelgroep aan.
Call me, call me on my mobile!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo krijgt deze foto ineens een heel andere betekenis
[afbeelding]
dat filmpjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef Doc het volgende:
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=12434
Volgens deze link zijn het Cole en Jenas.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef Doc het volgende:
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=12434
Volgens deze link zijn het Cole en Jenas.
Daar chinezen zequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef Suijk het volgende:
Haha, wat een non-nieuws ook weer.![]()
Dit soort verhalen hoor je nou nooit uit België ofzo.
Ondanks andere roddelbladen weten zij meestal wel hun verhalen te ondersteunen met foto's of videobeelden. Wat hen toch betrouwbaarder maakt dan de normale roddelblad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fan-tas-tisch verhaal weer.
NOTW; wat een krant
Dit klinkt trouwens te briljant om waar te zijnquote:"You can see he's urging (Player B) to ring him. He must have had the vibrate alert on. (Player B) then gets out his phone and rings him again and again while (Player A) closes his eyes."
Je fantasieën komen uit? Ieder zijn 'ding' hequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit klinkt trouwens te briljant om waar te zijn![]()
.
quote:
come on baby call me now! come on baby cole me now!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef WeebI het volgende:
come on baby light my fire!
come on baby call me now!
slim toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]Ik moet er niet aan denken
.
Vind het alleen allemaal net té, komt volgens mij rechtstreeks uit de vulgaire fantasieën van een of andere journalist.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en ze hebben zelfs de VIDEOBEELDEN
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Urquhart het volgende:
Dit lijkt een heldere zaak
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |