Als je succesvol bent, wordt je vanzelf een ladies man?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef heiden6 het volgende:
Arjen Robben een ladies man?
Hahaha. Nu je het zegt, hij zou het ook wel eens kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
John Terry schijnt ook vaak pas laat in bed te liggen..
Samen met Mido.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hahaha. Nu je het zegt, hij zou het ook wel eens kunnen zijn.![]()
quote:
Leuke vriendin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef Version1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
maar indd wat asskicker14 al zegt.. 2 flikkers in je bed + een mobiel in je aars of dit:
[afbeelding]
wat een verhalen weer uit de uk![]()
Die ranzige neptieten word je ook niet vrolijk van, maar de keuze blijft erg makkelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef Version1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
maar indd wat asskicker14 al zegt.. 2 flikkers in je bed + een mobiel in je aars of dit:
[afbeelding]
wat een verhalen weer uit de uk![]()
Eerst de oplage omhoog krikkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef rubbereend het volgende:gaan ze de namen ook nog onthullen in de krant?
dat zou zo maar eens niet lang meer kunnen duren... als dit waar is moeten er meer mensen vanaf weten... Will Young zal toch wel eens ergens gespot zijn met minstens een van de twee lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef rubbereend het volgende:gaan ze de namen ook nog onthullen in de krant?
ik moet ineens aan de serie Footballer's Wives denken waar ook zo'n gay-verhaallijn in zitquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die spelers hebben dan geen leven meer in Engeland.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat zou zo geweldig zijn hé. En om over de spreekkoren dan te zwijgen. Voorals als het toch Cristiano Ronaldo blijkt te zijn. Ik verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
whahaha inderdaad, bij iedere wedstrijd gaat in het stadion dan spontaan alle mobieltjes af.
Ik weet uit redelijk betrouwbare bron - en ja, sowieso is 't niet moeilijk te zien natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Christiano Ronaldo
Will Young is said to be “besotted” with a gay Premiership footballer he met in his home town of Hungerford, Berkshire.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou zo maar eens niet lang meer kunnen duren... als dit waar is moeten er meer mensen vanaf weten... Will Young zal toch wel eens ergens gespot zijn met minstens een van de twee lijkt me.
die ligt wel het meest voor de hand iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga voor Cristiano Ronaldo geen twijfel mogelijk.
Die knul loopt zowiezo al met handtasjes.
de spreekkorenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die beckham had toch iets met mobieltjes meen ik me te herinneren
[afbeelding]
vertelquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet uit redelijk betrouwbare bron - en ja, sowieso is 't niet moeilijk te zien natuurlijk- dat hij de mannen inderdaad wel erg leuk vindt.
Vriendin die ooit een tijdje met hem gingquote:
ja ik dacht ik moet mijn toto's nog invullen: loop ik tegen dit topic aanquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:The Vulture, ik kom jou tegen in dat Olympisch neuk topic nu in het neuktopic in VBL
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de geruchten voeden dat Cristiano Ronaldo daadwerkelijk homo is:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo'n schandaal was in de tijd dat van basten nog voetbalde niet denkbaar geweest .
Al was het alleen maar omdat die mobiele telefoonstoen een stuk groter waren
[afbeelding]
au
Craig David wordt in zijn videoclips toch altijd te kijk gezet als rokkenjager?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
Craig David is toch ook homo?
Dat was vóórquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Craig David wordt in zijn videoclips toch altijd te kijk gezet als rokkenjager?![]()
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Will heeft al een aantal keer ontkend ooit een voetballer gedate te hebben..
Ik zet mn geld op Mark Feehily van Westlife..
Er werd hier gezegd dat WY al eerder met voetballers was gesignaleerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.![]()
Misschien was het gewoon een experimentje van een paar hetero's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.![]()
Dan maakt de familie van Bouchra hem zéker afquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef BVO het volgende:
Mijn geld gaat op Will Young, Frank Lampard en Robin van Persie.
Een veel voorkomende naam of een wereldwijd bekende naam. Past in meerdere contexten.quote:
wrongquote:
gevestigde naamquote:
Komt door die sletterige Fok!spammersquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
VBL trek ineens een heel andere doelgroep aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |