Vriendin die ooit een tijdje met hem gingquote:
ja ik dacht ik moet mijn toto's nog invullen: loop ik tegen dit topic aanquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:The Vulture, ik kom jou tegen in dat Olympisch neuk topic nu in het neuktopic in VBL
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de geruchten voeden dat Cristiano Ronaldo daadwerkelijk homo is:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo'n schandaal was in de tijd dat van basten nog voetbalde niet denkbaar geweest .
Al was het alleen maar omdat die mobiele telefoonstoen een stuk groter waren
[afbeelding]
au
Craig David wordt in zijn videoclips toch altijd te kijk gezet als rokkenjager?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
Craig David is toch ook homo?
Dat was vóórquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Craig David wordt in zijn videoclips toch altijd te kijk gezet als rokkenjager?![]()
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Will heeft al een aantal keer ontkend ooit een voetballer gedate te hebben..
Ik zet mn geld op Mark Feehily van Westlife..
Er werd hier gezegd dat WY al eerder met voetballers was gesignaleerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.![]()
Misschien was het gewoon een experimentje van een paar hetero's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een date was, misschien wilden ze gewoon wat plezier hebben als rechtgeaarde homo's onder elkaar.![]()
Dan maakt de familie van Bouchra hem zéker afquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef BVO het volgende:
Mijn geld gaat op Will Young, Frank Lampard en Robin van Persie.
Een veel voorkomende naam of een wereldwijd bekende naam. Past in meerdere contexten.quote:
wrongquote:
gevestigde naamquote:
Komt door die sletterige Fok!spammersquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
VBL trek ineens een heel andere doelgroep aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |