bron?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
Nou, het zijn dus inderdaad Jenas, Campbell en een of andere donkere zanger met een vriendin.
Probleem ook weer opgelost.
Dacht dat op zo'n krantensite gelezen te hebbenquote:
Mwah the sun is altijd bollocks, zelfde als news of the world.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dacht dat op zo'n krantensite gelezen te hebben. The Sun ofzo?
.
Campbell is sowieso logisch, verklaart gelijk die problemen van de laatste weken.
Lekker vaagquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dacht dat op zo'n krantensite gelezen te hebben. The Sun ofzo?
.
Campbell is sowieso logisch, verklaart gelijk die problemen van de laatste weken.
Inderdaad, een mobieltje in je achterste steken lijkt me verrekte moeilijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:27 schreef Hathor het volgende:
En ik dacht dat voetbal zo'n simpel spelletje was.![]()
Ik heb inderdaad sterk het vermoeden dat het geen onderdeel is van de opleiding coach betaald voetbal, maar ik ben een poosje weggeweest, dus ik ben effe voorzichtig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Inderdaad, een mobieltje in je achterste steken lijkt me verrekte moeilijk.
Begrijp je nu waarom Blind zo vaak zijn hoofd laat hangen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad sterk het vermoeden dat het geen onderdeel is van de opleiding coach betaald voetbal, maar ik ben een poosje weggeweest, dus ik ben effe voorzichtig.![]()
Wat heb jij een verhelderende blik op voetbal. Talpa op zondagavond zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn. Ik heb zojuist mijn onschuld verloren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom Blind zo vaak zijn hoofd laat hangen?
Dan krijgt de bijnaam Lange Jan toch een hele nieuwe dimensiequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Me vader kende zo'n gast die met hem heeft geslapen.
En al helemaal als je bedenkt dat ie ooit nog eens heeft gescoord.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dan krijgt de bijnaam Lange Jan toch een hele nieuwe dimensie
alsof het nu nog nie duideljijk is om wie het gaat. Maar dit scheelt iig die rechtszaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
van mij mogen ze die namen wel eens openbaar maken anders begint het natuurlijk wel op een bullshit verhaal telijken
Waarom? Omdat je het zelf niet zou doen, hoeft het nog niet smerig te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef Borkydude het volgende:
Dat is kankersmerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |