quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Marc Overmars heeft zelf al eens met andere mannen geslapen, maar ik denk niet dat hij hierbij hoorde.
Gordon zal ook niet de zanger zijn.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef Erasmusch het volgende:
Gaat toch gewoon over Campbell, Jenas en dat Idolsmannetje?
Al blijf ik het beeld van Sol Campbell met een telefon in z'n achterste vrij ludiek vindenquote:
Me vader kende zo'n gast die met hem heeft geslapen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En wist je dat Vennegoor regelmatig gespot wordt in het uitgaansleven terwijl ie gozers loopt te bekken
Beide zijn geruchten en nooit bewezen, dus laat he plz niet overkomen als een waarheid
Jahoor want ik weet zeker dat hij het niet is..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef Borkydude het volgende:
Ook als het Steven Gerrard is?
En ik lees op internet genoeg verhalen over mensen die Vennegoor zien tongen met mannen. Dus zo lust ik er nog wel meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Me vader kende zo'n gast die met hem heeft geslapen.
Ja ik wist ook niet wat ik hoorde was toch al 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef Borkydude het volgende:
Dat is kankersmerig.
Vennegoor verhaal ken ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ik lees op internet genoeg verhalen over mensen die Vennegoor zien tongen met mannen. Dus zo lust ik er nog wel meer
Dan valt C. Ronaldo toch al af?quote:quote uit dat NOTW artikeltje:
"Never in a million years would you think they'd be involved in anything like this."
ontkenningsfasequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:!
[..]
Dan valt C. Ronaldo toch al af?![]()
Het gaat over voetballers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef Beschouw het volgende:
Wat heeft dit alles met voetbal te maken? Verplaats dit topic maar naar SEX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |