Nee die man heeft met Marc Overmars geslapen niet met Vennegoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dan krijgt de bijnaam Lange Jan toch een hele nieuwe dimensie
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
Alles wat homo's met elkaar doen is smerig. Kan me daarom wel vinden in wat moslims van homo's vinden.
Kansloze knurftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
Alles wat homo's met elkaar doen is smerig. Kan me daarom wel vinden in wat moslims van homo's vinden.
Word moslim zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
Maar hoe weet jij dat dan.... meer details... misschien wel het echt harde bewijs dat Overmars van de mannen is....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die man heeft met Marc Overmars geslapen niet met Vennegoor.
En van Cambell gaat inderdaad al een paar jaar de geruchten dat hij homo is.
Foto's of videobewijs is er niet .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dan.... meer details... misschien wel het echt harde bewijs dat Overmars van de mannen is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |