Rooney en McFadden?quote:
Marc Overmars heeft zelf al eens met andere mannen geslapen, maar ik denk niet dat hij hierbij hoorde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Terreros85 het volgende:
Er gingen ook eens geruchten dat Marc Overmars een relatie met Gordon zou hebben. Dus wie is die derde ?
brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Radegast het volgende:
Beckham is toch zo 'close' met Elton John?![]()
![]()
Gerard Joling danquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Marc Overmars heeft zelf al eens met andere mannen geslapen, maar ik denk niet dat hij hierbij hoorde.
Gordon zal ook niet de zanger zijn.
eerlijk gezegd moest ik meteen aan Lee Bowyer denken. In het bericht staat dat het gaat om een speler die een rebel op en buiten het veld is. Helaas heeft hij maar één interland voor Engeland gespeelt en er staat several in het bericht. Of bedoelen ze interlands voor alle vertegenwoordige elftallen van Engeland. Ik vraag me af hoe News of the world aan dit nieuws komt of ze moeten die muzikant als lokaas gebruikt hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef raptorix het volgende:
Iemand met mij wedden dat het C. Ronaldo is
Ik zet 10 euro in.
hm Lee Bowyer. Aha, daarom is ie altijd zo agressief. Hij zit in de kast.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd moest ik meteen aan Lee Bowyer denken. In het bericht staat dat het gaat om een speler die een rebel op en buiten het veld is. Helaas heeft hij maar één interland voor Engeland gespeelt en er staat several in het bericht. Of bedoelen ze interlands voor alle vertegenwoordige elftallen van Engeland. Ik vraag me af hoe News of the world aan dit nieuws komt of ze moeten die muzikant als lokaas gebruikt hebben![]()
Ik dus ook, hoe komen ze in godsnaam aan zulke foto's?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me af hoe News of the world aan dit nieuws komt of ze moeten die muzikant als lokaas gebruikt hebben![]()
Ferdinand, Dyer en Lampard??quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
Ach, volgens mij is het allemaal verzonnen. Tijdje terug had je ook zo'n schandaal met Engelse internationals, ook niets meer van gehoord...
Oh, dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ferdinand, Dyer en Lampard??
Ik zou zeggen, google even, zijn hele video's van.
Wel een paar dikke wijven waarmee ze liggen, dus echt de moeite is dat niet.
Kwam die speciaal overvliegen uit München?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer is Owen Hargreaves een rebel on and off the pitch? Die lijkt het me niet
Heeft Hank geen nieuws hierover?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kwam die speciaal overvliegen uit München?
Nee, nooit over randzaken. Dat is meer iets voor Henk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Heeft Hank geen nieuws hierover?
Arnold Brugginkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Terreros85 het volgende:
Er gingen ook eens geruchten dat Marc Overmars een relatie met Gordon zou hebben. Dus wie is die derde ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |