Kijk nog eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind dat de persoonlijke websites achter de fotografen namen horen
Ik heb je zowel als fotograaf als model aangemeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
Tnx Pee.
Je mag mij ook bij regio Amsterdam zetten.
Wat voor foto's heb je in gedachten? Themafoto's of gewoon jij zoals je bent?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Sandertje21 het volgende:
Haha, ik sta er ook nog tussen.
Hoeft op zich niet gewijzigd te worden, want als er iemand van mij een leuke foto kan maken hou ik me nog altijd aanbevolen.
Hee jij hier!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Sandertje21 het volgende:
Haha, ik sta er ook nog tussen.
Hoeft op zich niet gewijzigd te worden, want als er iemand van mij een leuke foto kan maken hou ik me nog altijd aanbevolen.
omschrijf em eens?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:37 schreef Xilantof het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het modellen bestand? is dat de laatste tijd nog uitgebreidt?
Ik ben nog steeds op zoek naar een bepaalde "look".
Ik heb de perfecte persoon al gevonden. maar die besloot d'r haar te vervenquote:
Zoals ik ben eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat voor foto's heb je in gedachten? Themafoto's of gewoon jij zoals je bent?
Die zit tegenwoordig standaard bij ieder CV wat ik naar potentiële werkgevers toezend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee jij hier!
-PatrickO- had toch een leuke foto van jou genomen? En Artyshock had em leuk geshopped?![]()
Volgens mij sta je al ergens op mijn msnlijstje...Als ik je online zie spreek ik je wel een keer aanquote:
mijn studio is omg. eindhoven dus is wel tedoen voor je.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef pleon het volgende:
Ik kom uit limburg, zowel zuid als midden![]()
Photoshop?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte persoon al gevonden. maar die besloot d'r haar te verven
Je bent mij nog vergeten aan de lijst toe te voegen. Regio Groningen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef RonaldV het volgende:
pleon en Swordfish81,
Ik heb jullie allebei hier in het topic aan de lijst toegevoegd. Allebei hebben jullie daarnaast het verzoek gedaan voor toegang tot de modellen-site. Om de modellen-site afgeschermd te houden voor nieuwsgierige blikken (er staat privé-informatie van modellen en fotografen) willen we graag een indruk krijgen van de posthistorie van kandidaten. Op dit moment is jullie posthistorie te kort om daar een redelijke inschatting van te maken. Zodra we een betere indruk hebben kunnen maken, zullen jullie wel of niet toegelaten worden. Ik vraag daarvoor jullie begrip.
In de tussentijd kun je natuurlijk gebruik maken van de informatie die je hier in het topic al aantreft, en uiteraard zijn julie welkom om je aan te melden voor de modelmeet die elders op FOT wordt voorbereid voor de maand mei.
Update!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten aan de lijst toe te voegen. Regio Groningen.
Ben dan wel beginnend met modellen maar hoop door veel te oefenen te leren
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef Sandertje21 het volgende:
Die zit tegenwoordig standaard bij ieder CV wat ik naar potentiële werkgevers toezend.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En Debsterr is ook toegevoegd als model
Ik wil nu ook wel een keer op de lijst geplaatst worden. Regio Drenthe, zet maar naast Mauro in de zelfde regio.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten aan de lijst toe te voegen. Regio Groningen.
Ben dan wel beginnend met modellen maar hoop door veel te oefenen te leren
Versterking in het Noordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil nu ook wel een keer op de lijst geplaatst worden. Regio Drenthe, zet maar naast Mauro in de zelfde regio.
Ook een beginner, maar oefenen is natuurlijk het beste om het te leren.![]()
hahah, photoshop zal geen optie zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Photoshop?
Staat die perfecte persoon in de lijst hierboven? Dan is omschrijven een eitje.
Even voor mijn beeldvorming: is dit een oproep om aan modellen te komen voor jullie studie? Of is het de bedoeling dat modellen die reageren voor de ¤ 50,- shoot komen?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:22 schreef FRdesign het volgende:
Hai,
sinds kort heb ik (met nog 2 fotografen en een kunstenares) een eigen studio ruimt (600m2) in Utrecht. Ik ben (samen met Edwin (andere fotograaf) student aan de FotoAcademie in Amsterdam. Als er modellen zijn die interesse hebben in een shoot... just mail me...
Op m'n site(s) staan al wat voorbeeld foto's van shoots in de studio (door mij dan... van Edwin staan op z'n eigen site)...
gr. Waldo
dit is van mij een oproep aan modellen voor MIJN studiequote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: is dit een oproep om aan modellen te komen voor jullie studie? Of is het de bedoeling dat modellen die reageren voor de ¤ 50,- shoot komen?
hmm... lees nu pas de openingspost :S ... dus sorry als ik de thread aan het hijacken was :S ...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: is dit een oproep om aan modellen te komen voor jullie studie? Of is het de bedoeling dat modellen die reageren voor de ¤ 50,- shoot komen?
Het ging niet om het hijacken, maar ik wilde even zeker weten dat we het hier over een niet-commercieel doel hebben. Dit forum is voor en door amateurs, en niet bedoeld voor (semi-)pro's om voor (bijna) niets modellen te werven.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef FRdesign het volgende:
[..]
hmm... lees nu pas de openingspost :S ... dus sorry als ik de thread aan het hijacken was :S ...
owkay; nee nou ben (nog) geen professionalquote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het ging niet om het hijacken, maar ik wilde even zeker weten dat we het hier over een niet-commercieel doel hebben. Dit forum is voor en door amateurs, en niet bedoeld voor (semi-)pro's om voor (bijna) niets modellen te werven.
ik wordt helemaal duizelig van die fotoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:10 schreef Gripper het volgende:
Het lijkt mij ook heel leuk om eens écht mooie foto's van mezelf te hebben, in plaats van de kiekjes die er nu rouleren. Echter, alleen maar stilstaan en mooi wezen is niks voor mij denk ikHet lijkt me erg leuk om een shoot rondom klimmen te maken. Een sportret zou je het misschien kunnen noemen. Dit is misschien voor een fotograaf ook weer eens een nieuwe uitdaging, want bij mijn weten heb ik dat soort foto's nog niet op fok gezien? Zoiets als onderstaande:
[afbeelding]
Ik woon in Ede, ben erg mobiel, en als iemand met een camera er wat in ziet zouden we eens wat plannen kunnen maken: binnen of buiten, in een klimhal of ergens in de echte natuur: (al snel in duitsland of belgië, enz.)
Ik ben benieuwd!![]()
Dat gele ding is een mat, geen achterwand. De fotograaf staat gewoon op z'n pootjes en hangt niet aan het plafondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
ik wordt helemaal duizelig van die fotowat een apart standpunt...maar ik vrees dat je aan mij niets hebt. Hoogtevrees....mijn knieen knikken al als ik op een sinaasappelkistje sta
![]()
ah zo!! nu zie ik hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat gele ding is een mat, geen achterwand. De fotograaf staat gewoon op z'n pootjes en hangt niet aan het plafondJe kunt dus vanaf de grond zulke foto's prima maken. Dit soort gein doe je in een boulderhok, een laag wandje waar je zonder touw kunt klimmen, die mat ligt er immers om je op te vangen. Ik doe het ook wel eens op lage kerkmuurtjes, of bijvoorbeeld op een kademuur zoals de rijnkade in arnhem. Hoogtevrees hoeft dus helemaal geen probleem te zijn
![]()
Lijkt het je wel wat, afgezien van de hoogte?
En lijkt het je wat om klimfoto's te maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Gripper, sportfotografie is meer mijn afdeling
zit in Limburg dus daar is ook meer mogelijk aan natuurlijke achtergronden.
Ik kan veilig beneden/aan de overkant van de helling blijven staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
En lijkt het je wat om klimfoto's te maken?
Je bent toegevoegd in de OPquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi,
Ik kom uit Meppel en wil wel op de lijst voor Overijssel/Drenthe als model. Weet niet of er ooit iets uit komt, maar dat maakt niet zo gek veel uit toch?
Mauro en Ik zitten iets Noordelijker, maar ja kan altijd contact opnemen met ons.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi,
Ik kom uit Meppel en wil wel op de lijst voor Overijssel/Drenthe als model. Weet niet of er ooit iets uit komt, maar dat maakt niet zo gek veel uit toch?
Ow, da's een user die we al in geen tijden meer hier hebben gezien. Eén of ander mal mens uit de regio Rotterdam.quote:
Zie de lijstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:16 schreef TomR het volgende:
Zet mij er maar bij als fotograaf regio Betuwe/Z-Veluwe
Je bent haske on topic, hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai, ik heb een vraagje.
Ik speel al een tijdje met het idee om foto's van mezelf te laten maken door iemand die niet alleen vakantiekliekjes op de camping in Limburg schiet. Dit deels omdat ik eigenlijk een enorme bloedhekel heb aan foto's, altijd al gehad, omdat ik er naar mijn idee nooit fatsoenlijk op sta en hoop dat een 'prof' dat beter lukt.
Er is echter wel één 'probleem'. Naast het feit dat ik niet voor Jan en alleman voor de camera durf, moet het ook nog een vrouw zijn, omdat ik gehoofddoekt ben, en naast foto's met, ook foto's zonder hoofddoek wil. Ik zoek dus eigenlijk een fotografe die dáár een uitdaging inziet. Ik woon in Rotterdam, maar het OV is zonodig mijn vriend.
Dus. Langere post dan verwacht, maar zou iemand hier iets mee kunnen?
Oh en als dit niet in dit topic hoort hoor ik het wel van een modje.
Tof. Ik zou sowieso ook niet op heel kort termijn kunnen dus dat is niet erg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk er even over na, maar beloof nog niets. Ik heb het erg druk de komende tijd.
You were addedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef frankvn het volgende:
Ronald, je mag mij toevoegen als fotograaf regio Rotterdam/Den Haag. Ben overigens wel mobiel dus de omliggende regio's zijn ook prima bereikbaar
Spam kickje naar wat postjes hierboven. hier duschquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Yolli het volgende:
Ik zou graag willen worden toegevoegd als model.
Heb nog nooit echt model gestaan voor de betere fotograaf, maar wil graag die uitdaging aangaan!
Ik woon in Overijssel, maar ben in bezit van OV dus regio's als Utrecht, Gelderland, Flevoland en Drenthe zouden geen probleem moeten zijn.
Spammertquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Spam kickje naar wat postjes hierboven. hier dusch![]()
En met 4 grote negers?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
Dit modelletje wil ook nog steeds bij wat fotograafjes op de gevoelige plaat.
weekenden zitten op het moment vol. Maar er is vast wel wat te regelen...
Dus kom maar op met uw voorstellen!!!
Enne... ben voor alles in, behalve met 5 grote negers
*meldt*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
Dit modelletje wil ook nog steeds bij wat fotograafjes op de gevoelige plaat.
weekenden zitten op het moment vol. Maar er is vast wel wat te regelen...
Dus kom maar op met uw voorstellen!!!
*note to self* plan opstellen vanavond..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef Kleintje het volgende:
Mauro en HMII, steken jullie ff je koppen bij elkaar voor een leuk iets en dan gaan we op double date...
We hebben al een idee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef Kleintje het volgende:
Mauro en HMII, steken jullie ff je koppen bij elkaar voor een leuk iets en dan gaan we op double date...
Locatie heb ik al een idee voor naar voren geschoven gekregen.... een goede locatie volgens die persoon..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
We hebben al een idee.
Alleen de locatie moeten we nog ff vinden daarvoor. Als jij daar een handje bij zou kunnen helpen
Dan hebben we ook al twee modellen namelijk.
vanaaf bezoekquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Locatie heb ik al een idee voor naar voren geschoven gekregen.... een goede locatie volgens die persoon..
Vanaaf msn..![]()
U bent door een Harderwijker toegevoegd aan de grote lijst.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Yolli het volgende:
Heb nog nooit echt model gestaan voor de betere fotograaf, maar wil graag die uitdaging aangaan!
Ik woon in Overijssel, maar ben in bezit van OV dus regio's als Utrecht, Gelderland, Flevoland en Drenthe zouden geen probleem moeten zijn.
Wat een compliment voor ons allemaal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Yolli het volgende:
Kun je even je MSN aanzetten? Ik probeer je toe te voegenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:06 schreef Yolli het volgende:
Tja, ik vind de foto's die ik hier her en der heb gezien gewoon erg goed.
Dus vandaar de betere fotograaf.![]()
FOT-meeting begin mei in Zuid-Limburg of FOT-meeting eind mei bij de Pyramide van Austerlitz (zie ook de FOT-agenda ). Bij de eerste kun je meerijden, ik kom langs Nijmegen over de A-50, bij de tweede moet je zelf even voor vervoer richting Zeist zorgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef morgane het volgende:hier een potentieel proefkonijn, bijna 17 jaar, woonachtig in Nijmegen
ben bereid te fietsen of met de bus te komen, maar aangezien ik nog zo'n uk ben mag ik waarschijnlijk alleen komen als er een boel mensen zijn, bijv. bij een FOT-meeting ofzo
oftewel: laat maar, ik denk niet dat er iets uit zou kunnen komen zo, hoe graag ik ook wil
![]()
Er staat Acda en de Munnik in je lijstje van muziekquote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef morgane het volgende:hier een potentieel proefkonijn, bijna 17 jaar, woonachtig in Nijmegen
ben bereid te fietsen of met de bus te komen, maar aangezien ik nog zo'n uk ben mag ik waarschijnlijk alleen komen als er een boel mensen zijn, bijv. bij een FOT-meeting ofzo
oftewel: laat maar, ik denk niet dat er iets uit zou kunnen komen zo, hoe graag ik ook wil
![]()
dat eerste klinkt erg goed, als het even kan ga ik zeker wel meequote:Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
FOT-meeting begin mei in Zuid-Limburg of FOT-meeting eind mei bij de Pyramide van Austerlitz (zie ook de FOT-agenda ). Bij de eerste kun je meerijden, ik kom langs Nijmegen over de A-50, bij de tweede moet je zelf even voor vervoer richting Zeist zorgen.
Maar er zijn genoeg fotografen bij jou in de buurt volgens mij.
Als je weet of je meekunt/-wilt, meldt je dan even aan bij PdeHoog. Zijn adres en de verdere details van die meet vind je in het topic (gelinkt in de agenda).quote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef morgane het volgende:
[..]
dat eerste klinkt erg goed, als het even kan ga ik zeker wel mee(zul je zien dat ik dan net op vakantie ben ofzo
)
Heb je iets tegen negersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
...
Jammer voor jou, en voor ons, maar wel verstandig van je ouders (al zie je dat zelf waarschijnlijk ietsje anders). Je hebt een leuk hoofd (hint aan de andere fotografen), hopelijk kun je wel mee doen aan een andere meet (zodra we er één in de buurt van Nijmegen houden).quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef morgane het volgende:
naar een meet zit er voorlopig niet in, met de trein wordt een beetje te duur aangezien het nog aardig ver weg is & ik mag niet met een 'vreemde' meerijdeneen fotoboek heb ik trouwens al! *wijst naar bovenstaand icoontje*
![]()
![]()
Bitter weinigquote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef morgane het volgende:
[..]
en wtf wat heeft m'n voorkeur voor AEDM hier in hemelsnaam mee te maken?![]()
![]()
En 1 van je ouders kan je niet ff komen langsbrengen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef morgane het volgende:
naar een meet zit er voorlopig niet in, met de trein wordt een beetje te duur aangezien het nog aardig ver weg is & ik mag niet met een 'vreemde' meerijdeneen fotoboek heb ik trouwens al! *wijst naar bovenstaand icoontje*
![]()
![]()
Ik heb je in de regio Amsterdam geplaatst, omdat we voor de overzichtlijkheid maar één regio vullen.quote:Op zondag 9 april 2006 14:42 schreef oYo het volgende:
Ik ben fotograaf, regio Amsterdam/Flevoland/Utrecht.
Ik ga indien het kan ook wel iets verder, heb geen studio, dus op verplaatsing of buitenshuis op locatie.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En 1 van je ouders kan je niet ff komen langsbrengen?
Ik denk dat je bij RonaldV wel in de auto kan hoor.. Hij is ook onze grote (letterlijk en figuurlijk) MOD.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:15 schreef morgane het volgende:
[..]
moeder heeft geen rijbewijs en vader heeft een winkel en dus geen tijd om te rijden
anway, als iemand een ideetje heeft waarmee iets te regelen valt hoor ik het wel via m'n fobo ofzo
I'll be more than pleased
![]()
Jammer. Je hebt ook geen goede kennis/lid van de familie of vriend(in) die je chaperone wil zijn?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:15 schreef morgane het volgende:
moeder heeft geen rijbewijs en vader heeft een winkel en dus geen tijd om te rijden
anway, als iemand een ideetje heeft waarmee iets te regelen valt hoor ik het wel via m'n fobo ofzo
I'll be more than pleased
![]()
Lees je ff in. Ze is 17, mag niet zomaar van d'r ouders vreemdelingen van inet ontmoeten (wat ik wel logisch vind, je weet immers maar nooit).quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef HMaster-II het volgende:
Ik denk dat je bij RonaldV wel in de auto kan hoor.. Hij is ook onze grote (letterlijk en figuurlijk) MOD.
Mauro en Ik zelf gaan waarschijnlijk al de vrijdag ervoor richting het zuiden. Dus dat wil niet zo echt..
Het heeft er alle schijn van dat mijn auto al vol zit. Afgezien daarvan: ze mag van haar ouders niet met vreemden mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij RonaldV wel in de auto kan hoor.. Hij is ook onze grote (letterlijk en figuurlijk) MOD.
Mauro en Ik zelf gaan waarschijnlijk al de vrijdag ervoor richting het zuiden. Dus dat wil niet zo echt..
Regio Amsterdam, toch?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:37 schreef Jerruh het volgende:
doe mij ff bij de modellen! aangezien muuk en ik in mei een shoot hebben.
regio brabant (zowel west als oost) maar ik reis het hele land door dus vind alles goedquote:
Ik gooide ook maar een balletje op hoor, niet meteen zo lelijk tegen me doenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt ook geen goede kennis/lid van de familie of vriend(in) die je chaperone wil zijn?
[..]
Lees je ff in. Ze is 17, mag niet zomaar van d'r ouders vreemdelingen van inet ontmoeten (wat ik wel logisch vind, je weet immers maar nooit).
Fotografen genoeg hier. Kun je even wat info geven over waar je ongeveer woont? Eventueel je fotoboek vullen met één of twee plaatjes? Het helpt je kansen op een fotoshoot enorm als je dat soort dingen even bekend maakt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef Thisbe het volgende:
O, als iemand erin slaagt een foto van mij te maken met mijn ogen open, dan wil ik best gefotografeerd worden![]()
Nijmegen. En in mijn fotoboek staat een fotoquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fotografen genoeg hier. Kun je even wat info geven over waar je ongeveer woont? Eventueel je fotoboek vullen met één of twee plaatjes? Het helpt je kansen op een fotoshoot enorm als je dat soort dingen even bekend maakt.
Ik heb je in de lijst in de OP gezet, onder Betuwe/Zuid Veluwe. Als je liever in oostelijk Brabant staat laat het dan even weten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nijmegen. En in mijn fotoboek staat een foto![]()
en voor een goede, niet stomme foto wil ik best wat reizen![]()
Je kan met de trein met mij mee reizen naar die meeting in Limburg (ik kom toch via Nijmegen) en dan kan je met 40% korting. Dus laat maar even weten of dat iets scheelt....quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef morgane het volgende:
![]()
![]()
Brabant is ook goed! Mag allebeiquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb je in de lijst in de OP gezet, onder Betuwe/Zuid Veluwe. Als je liever in oostelijk Brabant staat laat het dan even weten.
ik wil wel wat foto's maken hoor.quote:
Dat wordt een hilarische shootquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik wil wel wat foto's maken hoor.
krijg ik 1 euro voor elke foto met je ogen open en jij van mij 5 voor elke keer dat je op het juiste moment knippert.
![]()
waarom kom je niet naar een van de meetings in Mei?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:12 schreef HighwayStar het volgende:
Hoi,ik ben pas nieuw op dit forum,en dan lijkt het zo hebberig als ik me nu meteen als fotograaf aanmeld.Maar het lijkt me leuk om ook weer eens andere/nieuwe gezichten te ontmoeten,dus een keer kijken hoe het er aan toe gaat lijkt me wel.
Ik ben al wat langer bezig met fotografie,dus op dat gebied geen newbee
Ik ga ff kijken naar de datums op dit forum,want ik ben niet vanzelfsprekend in het weekend vrij van m'n werk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom kom je niet naar een van de meetings in Mei?
De 6-mei meet kan helaas niet meerquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom kom je niet naar een van de meetings in Mei?
misschien dat hij nog naar die andere kan komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De 6-mei meet kan helaas niet meerInschrijving is gesloten wegens overweldigend succes
Dat klinkt als "ik heb haast"quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:58 schreef vamperotica het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal hoe dit werkt...
Maar.....
Ik heb een nu ongeveer 32 weken zwangere buik in Tilburg in de aanbieding!
haha.... Ik niet hoor... Maar als er nog fotografen ( m/v) zijn die daar uhm.... wilde plannen mee zouden hebben misschien wel!quote:
Je wilt zien hoe het gaat, of wil je een model fotograferen?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:32 schreef mizix het volgende:
Eindelijk weer wat tijd vrij.. en gescheiden ouders zorgen er nu voor dat ik ook in friesland, groningen en drenthe kan komenZowel model als fotograaf..
Is er verder nog iemand waar ik binnenkort mee mee kan als fotografe.. gewoon even kijken
Of wil je zelf model zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je wilt zien hoe het gaat, of wil je een model fotograferen?
ik?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef HMaster-II het volgende:
Of wil je zelf model zijn?
Kom ik er nu achter dat ik verkeerd zit te quoten..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik?
Ik heb een shoot binnenkort, en als zij wil meekijken kan dat misschien geregeld worden....
Je msn is een - teken.. daar kom ik ver mee.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef mizix het volgende:
Wil mee kijken.. niet fotograferen nog..
Wil ook wel model zijn![]()
Wanneer en waar.. Laat maar weten, mn MSN staat op mn profiel
Heb het nu veranderd.. lijkt alsof het er nog steeds niet op staat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je msn is een - teken.. daar kom ik ver mee.![]()
getoevoegd...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef mizix het volgende:
[..]
Heb het nu veranderd.. lijkt alsof het er nog steeds niet op staat.
Niet echt, ik sta overal voor open, zolang het maar leuke foto's worden en ik heb liever bomen dan baksteen. Buiten de stad vind ik ook goed, dan moeten we even kijken hoe we het met vervoer doen. Kun je anders een mailtje sturen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:37 schreef HMaster-II het volgende:
Heb je een speciale omgeving in gedachten??
Toch de tip van PeRi maar gevolgd?quote:
ja en zo onthou ik het hele foto gebeuren ook beter als dit soort topics in mn active topics staan natuurlijkquote:
Kijk even naar de openingspost. Als je een keer (of meer) model wilt spelen is het handig als fotografen een idee hebben waar je vandaan komt, en of je zelf kunt reizen. En uiteraard kun je zelf ook fotografen benaderen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en zo onthou ik het hele foto gebeuren ook beter als dit soort topics in mn active topics staan natuurlijk
ja ik heb m gelezen maar ik weet nog niet of ik wel wil modellen en zo dus daar wacht ik nog maar even mee geloof ik...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk even naar de openingspost. Als je een keer (of meer) model wilt spelen is het handig als fotografen een idee hebben waar je vandaan komt, en of je zelf kunt reizen. En uiteraard kun je zelf ook fotografen benaderen.
whaha vond je reactie voor de edit een stuk stoerderquote:
beetje diva gedrag hoort natuurlijk wel bij een modelquote:
Tuurlijk ben je fotogeniek!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:20 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb echt geen idee of ik fotogeniek ben, maar mocht je een keer een model met rood haar zoeken, Kijk maar in mijn fotoboek. Omgeving amsterdam of apeldoorn, maakt eigenlijk niet zoveel uit. Reizen is voor mij geen probleem met OV.
Nou, er zijn toch echt wel mensen die op een foto veel beter uitkomen dan anderen. Ik weet het van mezelf niet echt, ik ben niet zo dol op foto's van mezelf, vandaar dat het me wel leuk lijkt om een keer door een goede fotograaf op de foto gezet te worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je fotogeniek!
Niet fotogeniek zijn zit tussen je oren in.
Alleen niet iedere fotograaf wee wat ie met een specifiek model aanmoet.
Wel eens gedacht dat niet iedere fotograaf even goed is?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:04 schreef Caithlinn het volgende:
Nou, er zijn toch echt wel mensen die op een foto veel beter uitkomen dan anderen.
Ja, dat is logisch, maar je weet toch wel wat ik bedoel. Mensen die er heel gewoon uitzien en op de foto opeens een hele mooie uitstraling hebben..... Dat is echt niet bij iedereen zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wel eens gedacht dat niet iedere fotograaf even goed is?
Ooow, bedoel je dat. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet op foto vast te leggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef Caithlinn het volgende:
Ja, dat is logisch, maar je weet toch wel wat ik bedoel. Mensen die er heel gewoon uitzien en op de foto opeens een hele mooie uitstraling hebben..... Dat is echt niet bij iedereen zo.
En dat bedoelde ik met fotogeniek. En ik geloof niet dat ik dat heb hahaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooow, bedoel je dat. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet op foto vast te leggen.
Ondanks de onscherpte van de foto in je fotoboek: je hebt een fotogeniek hoofd, hoor!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:32 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik met fotogeniek. En ik geloof niet dat ik dat heb haha
De eerste indruk is meestal de beste.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef liefie_ het volgende:
zien jullie dat zo snel?
dat is knap!
vind ik
ik vond het altijd fijn als mn vriendje of zo mee was...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De eerste indruk is meestal de beste.De meeste mensen hebben een goed hoofd voor foto's. De mensen die denken van niet hebben nooit echt de kans gehad (of genomen) om eens rustig op de foto gezet te worden.
Iedereen is een beetje gespannen als je foto's gaat laten maken. Mensen die daar geen ervaring mee hebben proberen geforceerd te ontspannen, en dat zie je aan de foto's. Ik neem altijd minstens een uur de tijd om foto's te maken. Bijna altijd gooi ik de foto's van het eerste half uur weg (leve de digitale camera!). Daarna schikken modellen zich meestal wel in hun lot, die lens verdwijnt toch niet. Ze ontspannen, en dan komen de leuke foto's vanzelf. En dat zijn de foto's die jullie van de meeste fotografen hier zien: de foto's die gemaakt zijn toen het model eenmaal ontspannen was.
Haha, nou euh, dank je. Ik zal je de 20000 mislukte foto's maar niet laten zienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ondanks de onscherpte van de foto in je fotoboek: je hebt een fotogeniek hoofd, hoor!
De site draait nog, maar ik weet niet of er nog wel mensen hun gegevens bijhouden. Subhuman kan dat wel zien, dus ik schuif je vraag even door.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:35 schreef oYo het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ook aangemeld, ook via email, maar heb nog geen inloggegevens van de speciale site gekregen.
Kijk even in de OP, naar de link over een modelcontract. Daar staan de basale versies wel zo'n beetje genoemd. En waar ze gedaan worden hangt af van wat jij en de fotograaf afspreken. Het kan bij jou of de fotograaf thuis, of ergens op lokatie. In principe is niets onmogelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef Deirtje het volgende:
Ik zit eraan te denken om mezelf aan te melden als model (omgeving Rotterdam). Ik heb alleen nog een vraagje. Wat voor fotoshoots zijn er eigelijk? Waar wordt een fotoshoot gedaan?
ok thnxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, naar de link over een modelcontract. Daar staan de basale versies wel zo'n beetje genoemd. En waar ze gedaan worden hangt af van wat jij en de fotograaf afspreken. Het kan bij jou of de fotograaf thuis, of ergens op lokatie. In principe is niets onmogelijk.
Dit geldt nog steeds he?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef woutabest het volgende:
Misschien wel eens een leuk idee als iemand een leuke foto's van mij kan maken... Op de een of andere manier is het altijd een baggerfoto, en die foto die nu in mijn fobo staat is de beste ooit, en zelfs dat is nog een baggerfoto.
Wellicht dat iemand uit de buurt van Den Haag het een leuk idee vind om wat te doen?
Dat zijn er wel meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja. maar ik ben ook een beetje geďnteresseerd in die aparte site
Okay, gestuurd, thxquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer.
Serieus: ik kan geen accounts maken, alleen maar resetten. Stuur even een mail naar Subhuman.
Zitten je beide benen er nog aan??? Want je wordt wel redelijk een poot uitgedraaid.. Tenzij er wordt geprint op platina met diamanten in de inkt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Hubertje het volgende:
Een tijdje terug heb ik mijn vriendin een fotoshoot cadeau gegeven met visagist en al. Vorige week was de spannende dag.. Nacht er voor behoorlijk zenuwachtig..Ze wist totaal niet wat ze er van kon verwachten.. Maar ze vond het echt geweldig!!
Gisteren hebben we de foto's gezien en ze zijn echt super...ben heel blij dat ze zo goed gelukt zijn.
Schrik wel een beetje van de prijs...een 10x15 foto kost gewoon 8¤ om na te bestellen...
Het zijn 92 foto's...eigenlijk een beetje te veel van het goede...of zijn dit wel een beetje normale prijzen!!!
Maar er komt zeker een vervolg wat betreft de fotoshoot...dus als iemand nog een tip heeft voor een goed en niet te duur adresje laat het maar weten!!!
ja las deze topic veel en veels te laat...wist ook niet dat de foto's zo duur zouden zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zitten je beide benen er nog aan??? Want je wordt wel redelijk een poot uitgedraaid.. Tenzij er wordt geprint op platina met diamanten in de inkt...8 euries voor een printje op foto-papier kost maar 10 eurocent.
![]()
Beste Hubertje,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef Hubertje het volgende:
[..]
ja las deze topic veel en veels te laat...wist ook niet dat de foto's zo duur zouden zijn.
Ik heb 99¤ betaald voor de fotoshoot dus incl visagist en 1 foto van 21x30. Als ik geweten had dat het na bestellen zo duur zou zijn had ik idd wel voor een andere oplossing gekozen...haha!!
maarja de foto's zijn zo goed gelukt!! het lijkt echt wel een fotomodelletje!!(mijn mening)http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/9SSL9Z17K2K3
Wat Pea zegt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Beste Hubertje,
Je vriendin is een heel mooie meid, maar de foto....Ik durf te wedden dat menig hobbyfotograaf hier het beter doet. Nu is het natuurlijk maar een klein plaatje wat we hier zien, maar deze is dus super overbelicht...erg slecht.
Ik weet niet uit welke regio je komt, maar ik zou je willen aanbieden het gratis en voor niks over te doen. Kijk maar eens op mijn site of je de foto's die ik maak leuk vind.
Ervaring als model is niet vereist.. echt niet.. Pea weet iedereen op zijn/haar gemak te stellen voor een shoot.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:28 schreef Hubertje het volgende:
@pea4fun
Ja, oké ben ik met je eens...maar dit was de 1ste foto van de 92!! Maar nu ik ze nog eens goed bekijk moet ik ook wel toegeven er behoorlijk veel overbelicht zijn ja...
Wij komen uit de regio Haaglanden. Je website ziet er goed uit moet veel mooie foto's..denk dat ik mijn vriendin wel blij kan maken met jou voorstel...alleen ervaring heeft ze dus nog niet!!En zeker in het begin voelt ze zich ongemakkelijk!!
Ervaring hoeft ook niet, als het goed is voelen model en fotograaf (tenslotte ook maar amateur) zich na een poosje meer op het gemak en loopt het vanzelfquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:28 schreef Hubertje het volgende:
@pea4fun
Ja, oké ben ik met je eens...maar dit was de 1ste foto van de 92!! Maar nu ik ze nog eens goed bekijk moet ik ook wel toegeven er behoorlijk veel overbelicht zijn ja...
Wij komen uit de regio Haaglanden. Je website ziet er goed uit moet veel mooie foto's..denk dat ik mijn vriendin wel blij kan maken met jou voorstel...alleen ervaring heeft ze dus nog niet!!En zeker in het begin voelt ze zich ongemakkelijk!!
Als ik je iemand kan aanbevelen is Pea het wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:28 schreef Hubertje het volgende:
@pea4fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |