Jammer. Je hebt ook geen goede kennis/lid van de familie of vriend(in) die je chaperone wil zijn?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:15 schreef morgane het volgende:
moeder heeft geen rijbewijs en vader heeft een winkel en dus geen tijd om te rijden
anway, als iemand een ideetje heeft waarmee iets te regelen valt hoor ik het wel via m'n fobo ofzo
I'll be more than pleased
![]()
Lees je ff in. Ze is 17, mag niet zomaar van d'r ouders vreemdelingen van inet ontmoeten (wat ik wel logisch vind, je weet immers maar nooit).quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef HMaster-II het volgende:
Ik denk dat je bij RonaldV wel in de auto kan hoor.. Hij is ook onze grote (letterlijk en figuurlijk) MOD.
Mauro en Ik zelf gaan waarschijnlijk al de vrijdag ervoor richting het zuiden. Dus dat wil niet zo echt..
Het heeft er alle schijn van dat mijn auto al vol zit. Afgezien daarvan: ze mag van haar ouders niet met vreemden mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij RonaldV wel in de auto kan hoor.. Hij is ook onze grote (letterlijk en figuurlijk) MOD.
Mauro en Ik zelf gaan waarschijnlijk al de vrijdag ervoor richting het zuiden. Dus dat wil niet zo echt..
Regio Amsterdam, toch?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:37 schreef Jerruh het volgende:
doe mij ff bij de modellen! aangezien muuk en ik in mei een shoot hebben.
regio brabant (zowel west als oost) maar ik reis het hele land door dus vind alles goedquote:
Ik gooide ook maar een balletje op hoor, niet meteen zo lelijk tegen me doenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt ook geen goede kennis/lid van de familie of vriend(in) die je chaperone wil zijn?
[..]
Lees je ff in. Ze is 17, mag niet zomaar van d'r ouders vreemdelingen van inet ontmoeten (wat ik wel logisch vind, je weet immers maar nooit).
Fotografen genoeg hier. Kun je even wat info geven over waar je ongeveer woont? Eventueel je fotoboek vullen met één of twee plaatjes? Het helpt je kansen op een fotoshoot enorm als je dat soort dingen even bekend maakt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef Thisbe het volgende:
O, als iemand erin slaagt een foto van mij te maken met mijn ogen open, dan wil ik best gefotografeerd worden![]()
Nijmegen. En in mijn fotoboek staat een fotoquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fotografen genoeg hier. Kun je even wat info geven over waar je ongeveer woont? Eventueel je fotoboek vullen met één of twee plaatjes? Het helpt je kansen op een fotoshoot enorm als je dat soort dingen even bekend maakt.
Ik heb je in de lijst in de OP gezet, onder Betuwe/Zuid Veluwe. Als je liever in oostelijk Brabant staat laat het dan even weten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nijmegen. En in mijn fotoboek staat een foto![]()
en voor een goede, niet stomme foto wil ik best wat reizen![]()
Je kan met de trein met mij mee reizen naar die meeting in Limburg (ik kom toch via Nijmegen) en dan kan je met 40% korting. Dus laat maar even weten of dat iets scheelt....quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef morgane het volgende:
naar een meet zit er voorlopig niet in, met de trein wordt een beetje te duur aangezien het nog aardig ver weg is & ik mag niet met een 'vreemde' meerijdeneen fotoboek heb ik trouwens al! *wijst naar bovenstaand icoontje*
![]()
![]()
Brabant is ook goed! Mag allebeiquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb je in de lijst in de OP gezet, onder Betuwe/Zuid Veluwe. Als je liever in oostelijk Brabant staat laat het dan even weten.
ik wil wel wat foto's maken hoor.quote:
Dat wordt een hilarische shootquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik wil wel wat foto's maken hoor.
krijg ik 1 euro voor elke foto met je ogen open en jij van mij 5 voor elke keer dat je op het juiste moment knippert.
![]()
waarom kom je niet naar een van de meetings in Mei?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:12 schreef HighwayStar het volgende:
Hoi,ik ben pas nieuw op dit forum,en dan lijkt het zo hebberig als ik me nu meteen als fotograaf aanmeld.Maar het lijkt me leuk om ook weer eens andere/nieuwe gezichten te ontmoeten,dus een keer kijken hoe het er aan toe gaat lijkt me wel.
Ik ben al wat langer bezig met fotografie,dus op dat gebied geen newbee
Ik ga ff kijken naar de datums op dit forum,want ik ben niet vanzelfsprekend in het weekend vrij van m'n werk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom kom je niet naar een van de meetings in Mei?
De 6-mei meet kan helaas niet meerquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom kom je niet naar een van de meetings in Mei?
misschien dat hij nog naar die andere kan komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De 6-mei meet kan helaas niet meerInschrijving is gesloten wegens overweldigend succes
Dat klinkt als "ik heb haast"quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:58 schreef vamperotica het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal hoe dit werkt...
Maar.....
Ik heb een nu ongeveer 32 weken zwangere buik in Tilburg in de aanbieding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |