Ik kan veilig beneden/aan de overkant van de helling blijven staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
En lijkt het je wat om klimfoto's te maken?
Je bent toegevoegd in de OPquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi,
Ik kom uit Meppel en wil wel op de lijst voor Overijssel/Drenthe als model. Weet niet of er ooit iets uit komt, maar dat maakt niet zo gek veel uit toch?
Mauro en Ik zitten iets Noordelijker, maar ja kan altijd contact opnemen met ons.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi,
Ik kom uit Meppel en wil wel op de lijst voor Overijssel/Drenthe als model. Weet niet of er ooit iets uit komt, maar dat maakt niet zo gek veel uit toch?
Ow, da's een user die we al in geen tijden meer hier hebben gezien. Eén of ander mal mens uit de regio Rotterdam.quote:
Zie de lijstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:16 schreef TomR het volgende:
Zet mij er maar bij als fotograaf regio Betuwe/Z-Veluwe
Je bent haske on topic, hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai, ik heb een vraagje.
Ik speel al een tijdje met het idee om foto's van mezelf te laten maken door iemand die niet alleen vakantiekliekjes op de camping in Limburg schiet. Dit deels omdat ik eigenlijk een enorme bloedhekel heb aan foto's, altijd al gehad, omdat ik er naar mijn idee nooit fatsoenlijk op sta en hoop dat een 'prof' dat beter lukt.
Er is echter wel één 'probleem'. Naast het feit dat ik niet voor Jan en alleman voor de camera durf, moet het ook nog een vrouw zijn, omdat ik gehoofddoekt ben, en naast foto's met, ook foto's zonder hoofddoek wil. Ik zoek dus eigenlijk een fotografe die dáár een uitdaging inziet. Ik woon in Rotterdam, maar het OV is zonodig mijn vriend.
Dus. Langere post dan verwacht, maar zou iemand hier iets mee kunnen?
Oh en als dit niet in dit topic hoort hoor ik het wel van een modje.
Tof. Ik zou sowieso ook niet op heel kort termijn kunnen dus dat is niet erg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk er even over na, maar beloof nog niets. Ik heb het erg druk de komende tijd.
You were addedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef frankvn het volgende:
Ronald, je mag mij toevoegen als fotograaf regio Rotterdam/Den Haag. Ben overigens wel mobiel dus de omliggende regio's zijn ook prima bereikbaar
Spam kickje naar wat postjes hierboven. hier duschquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Yolli het volgende:
Ik zou graag willen worden toegevoegd als model.
Heb nog nooit echt model gestaan voor de betere fotograaf, maar wil graag die uitdaging aangaan!
Ik woon in Overijssel, maar ben in bezit van OV dus regio's als Utrecht, Gelderland, Flevoland en Drenthe zouden geen probleem moeten zijn.
Spammertquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Spam kickje naar wat postjes hierboven. hier dusch![]()
En met 4 grote negers?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
Dit modelletje wil ook nog steeds bij wat fotograafjes op de gevoelige plaat.
weekenden zitten op het moment vol. Maar er is vast wel wat te regelen...
Dus kom maar op met uw voorstellen!!!
Enne... ben voor alles in, behalve met 5 grote negers
*meldt*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
Dit modelletje wil ook nog steeds bij wat fotograafjes op de gevoelige plaat.
weekenden zitten op het moment vol. Maar er is vast wel wat te regelen...
Dus kom maar op met uw voorstellen!!!
*note to self* plan opstellen vanavond..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef Kleintje het volgende:
Mauro en HMII, steken jullie ff je koppen bij elkaar voor een leuk iets en dan gaan we op double date...
We hebben al een idee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef Kleintje het volgende:
Mauro en HMII, steken jullie ff je koppen bij elkaar voor een leuk iets en dan gaan we op double date...
Locatie heb ik al een idee voor naar voren geschoven gekregen.... een goede locatie volgens die persoon..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
We hebben al een idee.
Alleen de locatie moeten we nog ff vinden daarvoor. Als jij daar een handje bij zou kunnen helpen
Dan hebben we ook al twee modellen namelijk.
vanaaf bezoekquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Locatie heb ik al een idee voor naar voren geschoven gekregen.... een goede locatie volgens die persoon..
Vanaaf msn..![]()
U bent door een Harderwijker toegevoegd aan de grote lijst.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Yolli het volgende:
Heb nog nooit echt model gestaan voor de betere fotograaf, maar wil graag die uitdaging aangaan!
Ik woon in Overijssel, maar ben in bezit van OV dus regio's als Utrecht, Gelderland, Flevoland en Drenthe zouden geen probleem moeten zijn.
Wat een compliment voor ons allemaal!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Yolli het volgende:
Kun je even je MSN aanzetten? Ik probeer je toe te voegenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:06 schreef Yolli het volgende:
Tja, ik vind de foto's die ik hier her en der heb gezien gewoon erg goed.
Dus vandaar de betere fotograaf.![]()
FOT-meeting begin mei in Zuid-Limburg of FOT-meeting eind mei bij de Pyramide van Austerlitz (zie ook de FOT-agenda ). Bij de eerste kun je meerijden, ik kom langs Nijmegen over de A-50, bij de tweede moet je zelf even voor vervoer richting Zeist zorgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef morgane het volgende:hier een potentieel proefkonijn, bijna 17 jaar, woonachtig in Nijmegen
ben bereid te fietsen of met de bus te komen, maar aangezien ik nog zo'n uk ben mag ik waarschijnlijk alleen komen als er een boel mensen zijn, bijv. bij een FOT-meeting ofzo
oftewel: laat maar, ik denk niet dat er iets uit zou kunnen komen zo, hoe graag ik ook wil
![]()
Er staat Acda en de Munnik in je lijstje van muziekquote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef morgane het volgende:hier een potentieel proefkonijn, bijna 17 jaar, woonachtig in Nijmegen
ben bereid te fietsen of met de bus te komen, maar aangezien ik nog zo'n uk ben mag ik waarschijnlijk alleen komen als er een boel mensen zijn, bijv. bij een FOT-meeting ofzo
oftewel: laat maar, ik denk niet dat er iets uit zou kunnen komen zo, hoe graag ik ook wil
![]()
dat eerste klinkt erg goed, als het even kan ga ik zeker wel meequote:Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
FOT-meeting begin mei in Zuid-Limburg of FOT-meeting eind mei bij de Pyramide van Austerlitz (zie ook de FOT-agenda ). Bij de eerste kun je meerijden, ik kom langs Nijmegen over de A-50, bij de tweede moet je zelf even voor vervoer richting Zeist zorgen.
Maar er zijn genoeg fotografen bij jou in de buurt volgens mij.
Als je weet of je meekunt/-wilt, meldt je dan even aan bij PdeHoog. Zijn adres en de verdere details van die meet vind je in het topic (gelinkt in de agenda).quote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef morgane het volgende:
[..]
dat eerste klinkt erg goed, als het even kan ga ik zeker wel mee(zul je zien dat ik dan net op vakantie ben ofzo
)
Heb je iets tegen negersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
...
Jammer voor jou, en voor ons, maar wel verstandig van je ouders (al zie je dat zelf waarschijnlijk ietsje anders). Je hebt een leuk hoofd (hint aan de andere fotografen), hopelijk kun je wel mee doen aan een andere meet (zodra we er één in de buurt van Nijmegen houden).quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef morgane het volgende:
naar een meet zit er voorlopig niet in, met de trein wordt een beetje te duur aangezien het nog aardig ver weg is & ik mag niet met een 'vreemde' meerijdeneen fotoboek heb ik trouwens al! *wijst naar bovenstaand icoontje*
![]()
![]()
Bitter weinigquote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef morgane het volgende:
[..]
en wtf wat heeft m'n voorkeur voor AEDM hier in hemelsnaam mee te maken?![]()
![]()
En 1 van je ouders kan je niet ff komen langsbrengen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef morgane het volgende:
naar een meet zit er voorlopig niet in, met de trein wordt een beetje te duur aangezien het nog aardig ver weg is & ik mag niet met een 'vreemde' meerijdeneen fotoboek heb ik trouwens al! *wijst naar bovenstaand icoontje*
![]()
![]()
Ik heb je in de regio Amsterdam geplaatst, omdat we voor de overzichtlijkheid maar één regio vullen.quote:Op zondag 9 april 2006 14:42 schreef oYo het volgende:
Ik ben fotograaf, regio Amsterdam/Flevoland/Utrecht.
Ik ga indien het kan ook wel iets verder, heb geen studio, dus op verplaatsing of buitenshuis op locatie.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En 1 van je ouders kan je niet ff komen langsbrengen?
Ik denk dat je bij RonaldV wel in de auto kan hoor.. Hij is ook onze grote (letterlijk en figuurlijk) MOD.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:15 schreef morgane het volgende:
[..]
moeder heeft geen rijbewijs en vader heeft een winkel en dus geen tijd om te rijden
anway, als iemand een ideetje heeft waarmee iets te regelen valt hoor ik het wel via m'n fobo ofzo
I'll be more than pleased
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |