Kijk nog eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind dat de persoonlijke websites achter de fotografen namen horen
Ik heb je zowel als fotograaf als model aangemeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
Tnx Pee.
Je mag mij ook bij regio Amsterdam zetten.
Wat voor foto's heb je in gedachten? Themafoto's of gewoon jij zoals je bent?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Sandertje21 het volgende:
Haha, ik sta er ook nog tussen.
Hoeft op zich niet gewijzigd te worden, want als er iemand van mij een leuke foto kan maken hou ik me nog altijd aanbevolen.
Hee jij hier!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Sandertje21 het volgende:
Haha, ik sta er ook nog tussen.
Hoeft op zich niet gewijzigd te worden, want als er iemand van mij een leuke foto kan maken hou ik me nog altijd aanbevolen.
omschrijf em eens?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:37 schreef Xilantof het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het modellen bestand? is dat de laatste tijd nog uitgebreidt?
Ik ben nog steeds op zoek naar een bepaalde "look".
Ik heb de perfecte persoon al gevonden. maar die besloot d'r haar te vervenquote:
Zoals ik ben eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat voor foto's heb je in gedachten? Themafoto's of gewoon jij zoals je bent?
Die zit tegenwoordig standaard bij ieder CV wat ik naar potentiële werkgevers toezend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee jij hier!
-PatrickO- had toch een leuke foto van jou genomen? En Artyshock had em leuk geshopped?![]()
Volgens mij sta je al ergens op mijn msnlijstje...Als ik je online zie spreek ik je wel een keer aanquote:
mijn studio is omg. eindhoven dus is wel tedoen voor je.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef pleon het volgende:
Ik kom uit limburg, zowel zuid als midden![]()
Photoshop?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte persoon al gevonden. maar die besloot d'r haar te verven
Je bent mij nog vergeten aan de lijst toe te voegen. Regio Groningen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef RonaldV het volgende:
pleon en Swordfish81,
Ik heb jullie allebei hier in het topic aan de lijst toegevoegd. Allebei hebben jullie daarnaast het verzoek gedaan voor toegang tot de modellen-site. Om de modellen-site afgeschermd te houden voor nieuwsgierige blikken (er staat privé-informatie van modellen en fotografen) willen we graag een indruk krijgen van de posthistorie van kandidaten. Op dit moment is jullie posthistorie te kort om daar een redelijke inschatting van te maken. Zodra we een betere indruk hebben kunnen maken, zullen jullie wel of niet toegelaten worden. Ik vraag daarvoor jullie begrip.
In de tussentijd kun je natuurlijk gebruik maken van de informatie die je hier in het topic al aantreft, en uiteraard zijn julie welkom om je aan te melden voor de modelmeet die elders op FOT wordt voorbereid voor de maand mei.
Update!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten aan de lijst toe te voegen. Regio Groningen.
Ben dan wel beginnend met modellen maar hoop door veel te oefenen te leren
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef Sandertje21 het volgende:
Die zit tegenwoordig standaard bij ieder CV wat ik naar potentiële werkgevers toezend.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En Debsterr is ook toegevoegd als model
Ik wil nu ook wel een keer op de lijst geplaatst worden. Regio Drenthe, zet maar naast Mauro in de zelfde regio.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten aan de lijst toe te voegen. Regio Groningen.
Ben dan wel beginnend met modellen maar hoop door veel te oefenen te leren
Versterking in het Noordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil nu ook wel een keer op de lijst geplaatst worden. Regio Drenthe, zet maar naast Mauro in de zelfde regio.
Ook een beginner, maar oefenen is natuurlijk het beste om het te leren.![]()
hahah, photoshop zal geen optie zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Photoshop?
Staat die perfecte persoon in de lijst hierboven? Dan is omschrijven een eitje.
Even voor mijn beeldvorming: is dit een oproep om aan modellen te komen voor jullie studie? Of is het de bedoeling dat modellen die reageren voor de ¤ 50,- shoot komen?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:22 schreef FRdesign het volgende:
Hai,
sinds kort heb ik (met nog 2 fotografen en een kunstenares) een eigen studio ruimt (600m2) in Utrecht. Ik ben (samen met Edwin (andere fotograaf) student aan de FotoAcademie in Amsterdam. Als er modellen zijn die interesse hebben in een shoot... just mail me...
Op m'n site(s) staan al wat voorbeeld foto's van shoots in de studio (door mij dan... van Edwin staan op z'n eigen site)...
gr. Waldo
dit is van mij een oproep aan modellen voor MIJN studiequote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: is dit een oproep om aan modellen te komen voor jullie studie? Of is het de bedoeling dat modellen die reageren voor de ¤ 50,- shoot komen?
hmm... lees nu pas de openingspost :S ... dus sorry als ik de thread aan het hijacken was :S ...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: is dit een oproep om aan modellen te komen voor jullie studie? Of is het de bedoeling dat modellen die reageren voor de ¤ 50,- shoot komen?
Het ging niet om het hijacken, maar ik wilde even zeker weten dat we het hier over een niet-commercieel doel hebben. Dit forum is voor en door amateurs, en niet bedoeld voor (semi-)pro's om voor (bijna) niets modellen te werven.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef FRdesign het volgende:
[..]
hmm... lees nu pas de openingspost :S ... dus sorry als ik de thread aan het hijacken was :S ...
owkay; nee nou ben (nog) geen professionalquote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het ging niet om het hijacken, maar ik wilde even zeker weten dat we het hier over een niet-commercieel doel hebben. Dit forum is voor en door amateurs, en niet bedoeld voor (semi-)pro's om voor (bijna) niets modellen te werven.
ik wordt helemaal duizelig van die fotoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:10 schreef Gripper het volgende:
Het lijkt mij ook heel leuk om eens écht mooie foto's van mezelf te hebben, in plaats van de kiekjes die er nu rouleren. Echter, alleen maar stilstaan en mooi wezen is niks voor mij denk ikHet lijkt me erg leuk om een shoot rondom klimmen te maken. Een sportret zou je het misschien kunnen noemen. Dit is misschien voor een fotograaf ook weer eens een nieuwe uitdaging, want bij mijn weten heb ik dat soort foto's nog niet op fok gezien? Zoiets als onderstaande:
[afbeelding]
Ik woon in Ede, ben erg mobiel, en als iemand met een camera er wat in ziet zouden we eens wat plannen kunnen maken: binnen of buiten, in een klimhal of ergens in de echte natuur: (al snel in duitsland of belgië, enz.)
Ik ben benieuwd!![]()
Dat gele ding is een mat, geen achterwand. De fotograaf staat gewoon op z'n pootjes en hangt niet aan het plafondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
ik wordt helemaal duizelig van die fotowat een apart standpunt...maar ik vrees dat je aan mij niets hebt. Hoogtevrees....mijn knieen knikken al als ik op een sinaasappelkistje sta
![]()
ah zo!! nu zie ik hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat gele ding is een mat, geen achterwand. De fotograaf staat gewoon op z'n pootjes en hangt niet aan het plafondJe kunt dus vanaf de grond zulke foto's prima maken. Dit soort gein doe je in een boulderhok, een laag wandje waar je zonder touw kunt klimmen, die mat ligt er immers om je op te vangen. Ik doe het ook wel eens op lage kerkmuurtjes, of bijvoorbeeld op een kademuur zoals de rijnkade in arnhem. Hoogtevrees hoeft dus helemaal geen probleem te zijn
![]()
Lijkt het je wel wat, afgezien van de hoogte?
En lijkt het je wat om klimfoto's te maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Gripper, sportfotografie is meer mijn afdeling
zit in Limburg dus daar is ook meer mogelijk aan natuurlijke achtergronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |