Tuurlijk ben je fotogeniek!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:20 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb echt geen idee of ik fotogeniek ben, maar mocht je een keer een model met rood haar zoeken, Kijk maar in mijn fotoboek. Omgeving amsterdam of apeldoorn, maakt eigenlijk niet zoveel uit. Reizen is voor mij geen probleem met OV.
Nou, er zijn toch echt wel mensen die op een foto veel beter uitkomen dan anderen. Ik weet het van mezelf niet echt, ik ben niet zo dol op foto's van mezelf, vandaar dat het me wel leuk lijkt om een keer door een goede fotograaf op de foto gezet te worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je fotogeniek!
Niet fotogeniek zijn zit tussen je oren in.
Alleen niet iedere fotograaf wee wat ie met een specifiek model aanmoet.
Wel eens gedacht dat niet iedere fotograaf even goed is?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:04 schreef Caithlinn het volgende:
Nou, er zijn toch echt wel mensen die op een foto veel beter uitkomen dan anderen.
Ja, dat is logisch, maar je weet toch wel wat ik bedoel. Mensen die er heel gewoon uitzien en op de foto opeens een hele mooie uitstraling hebben..... Dat is echt niet bij iedereen zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wel eens gedacht dat niet iedere fotograaf even goed is?
Ooow, bedoel je dat. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet op foto vast te leggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef Caithlinn het volgende:
Ja, dat is logisch, maar je weet toch wel wat ik bedoel. Mensen die er heel gewoon uitzien en op de foto opeens een hele mooie uitstraling hebben..... Dat is echt niet bij iedereen zo.
En dat bedoelde ik met fotogeniek. En ik geloof niet dat ik dat heb hahaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooow, bedoel je dat. Sommige dingen zijn nu eenmaal niet op foto vast te leggen.
Ondanks de onscherpte van de foto in je fotoboek: je hebt een fotogeniek hoofd, hoor!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:32 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik met fotogeniek. En ik geloof niet dat ik dat heb haha
De eerste indruk is meestal de beste.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef liefie_ het volgende:
zien jullie dat zo snel?
dat is knap!
vind ik
ik vond het altijd fijn als mn vriendje of zo mee was...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De eerste indruk is meestal de beste.De meeste mensen hebben een goed hoofd voor foto's. De mensen die denken van niet hebben nooit echt de kans gehad (of genomen) om eens rustig op de foto gezet te worden.
Iedereen is een beetje gespannen als je foto's gaat laten maken. Mensen die daar geen ervaring mee hebben proberen geforceerd te ontspannen, en dat zie je aan de foto's. Ik neem altijd minstens een uur de tijd om foto's te maken. Bijna altijd gooi ik de foto's van het eerste half uur weg (leve de digitale camera!). Daarna schikken modellen zich meestal wel in hun lot, die lens verdwijnt toch niet. Ze ontspannen, en dan komen de leuke foto's vanzelf. En dat zijn de foto's die jullie van de meeste fotografen hier zien: de foto's die gemaakt zijn toen het model eenmaal ontspannen was.
Haha, nou euh, dank je. Ik zal je de 20000 mislukte foto's maar niet laten zienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ondanks de onscherpte van de foto in je fotoboek: je hebt een fotogeniek hoofd, hoor!
De site draait nog, maar ik weet niet of er nog wel mensen hun gegevens bijhouden. Subhuman kan dat wel zien, dus ik schuif je vraag even door.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:35 schreef oYo het volgende:
Ik heb me een tijd geleden ook aangemeld, ook via email, maar heb nog geen inloggegevens van de speciale site gekregen.
Kijk even in de OP, naar de link over een modelcontract. Daar staan de basale versies wel zo'n beetje genoemd. En waar ze gedaan worden hangt af van wat jij en de fotograaf afspreken. Het kan bij jou of de fotograaf thuis, of ergens op lokatie. In principe is niets onmogelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef Deirtje het volgende:
Ik zit eraan te denken om mezelf aan te melden als model (omgeving Rotterdam). Ik heb alleen nog een vraagje. Wat voor fotoshoots zijn er eigelijk? Waar wordt een fotoshoot gedaan?
ok thnxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, naar de link over een modelcontract. Daar staan de basale versies wel zo'n beetje genoemd. En waar ze gedaan worden hangt af van wat jij en de fotograaf afspreken. Het kan bij jou of de fotograaf thuis, of ergens op lokatie. In principe is niets onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |