betere pc kopen. ik heb er nooit last vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:37 schreef Fugie het volgende:
btw dat winamp 5 zuigt echt, pc hangt er echt vaak door
ik idd ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
betere pc kopen. ik heb er nooit last van
niet in de pta scquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
er is een fok lid wat hier regelmatig op rijdt
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, die rijdt dus regelmatig op zo'n ding
Potlood in penis raakt vast in blaas
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een zwerver die een potlood in Andries Knevel zijn plasorgaan wurmt.
Wat? de OS? de EO? de Wereld? Alexx' dictatorschap? je sociale leven?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
wanneer is het voorbij ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer is wat voorbij?
OS: eind deze maandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat? de OS? de EO? de Wereld? Alexx' dictatorschap? je sociale leven?
Sandra besteed meer tijd aan haar tekenwerk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Xtreem het volgende:
waarom staan bara & vlad nog bij de wannabee's?
en waar is sandra gebleven?
Oh.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra besteed meer tijd aan haar tekenwerk.
Sandra is voorbeeldig behandeld hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oh.
Maar dat andere tuig hier is niet niet-lief geweest tegen haar?
Zolang hij hier post zal het hem eeuwig achtervolgen ben ik bang. Anders is het na een paar dagen weerovergewaaid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef BoJo het volgende:
en wat ik bedoelde is dat "Fwankerpenis-Gate schandaal"![]()
dat zal je nog tegenvallen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang hij hier post zal het hem eeuwig achtervolgen ben ik bang. Anders is het na een paar dagen weerovergewaaid.
ik heb het over de PTA SC. voor Fwnk zal dit nooit meer overgaan ben ik bang, kijk maar naar Anne.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zal je nog tegenvallen...
al zijn tweakers vrindjes weten het ook natuurlijk
precies, dat is wel "lullig" voor hem..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het over de PTA SC. voor Fwnk zal dit nooit meer overgaan ben ik bang, kijk maar naar Anne.
gisteren was hij er erg nuchter over, "lesje geleerd" enzquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
precies, dat is wel "lullig" voor hem..
wel een beetje dom hoor
volgesn mij wel, want na twee posts vanochtend was hij weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
gisteren was hij er erg nuchter over, "lesje geleerd" enz
Maar volgens mij heeft hij Neukia nog niet gechecked
Vanochtend al....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
gisteren was hij er erg nuchter over, "lesje geleerd" enz
Maar volgens mij heeft hij Neukia nog niet gechecked
inderdaard, gelijk even een semi bojotje gedaan ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vanochtend al....
En ja dit lijkt me een goed moment een tijdje minder te gaan posten
rijdende chillwaggie uitgehangen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:37 schreef Fugie het volgende:
lijkt me een goed moment om op te rotten uit de sc als je zelfbeeld nog wat waard is...
ik ga den opel eens stofzuigen, al die wiet en hasjjj eruit halen
jahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
rijdende chillwaggie uitgehangen?![]()
Ik denk dat je het beste onder een andere naam verder kunt gaan. De naam Fwnk zal altijd 'besmet' blijven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vanochtend al....
oiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vanochtend al....
staat er maar eentje voor de deur? Dan is het niet super ernstigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Een buurman van ons word op dit moment afgevoerd per ambulance
Dat dacht ik ook ja... maar hij heeft dus blijkbaar net een hartaanval gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef lipje het volgende:
[..]
staat er maar eentje voor de deur? Dan is het niet super ernstig
hup naar huis en naar bedquote:
Heb je lekker de tijd om al je valentijskaarten te lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah![]()
geen zin om in bed te gaan liggen![]()
ja heb wel wat tijd nodig om dat kleuterschool gekrabbel te ontcijferenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je lekker de tijd om al je valentijskaarten te lezen
dat kwam ook als eerste in mij opquote:
Extra jonge fans?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja heb wel wat tijd nodig om dat kleuterschool gekrabbel te ontcijferen![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat kwam ook als eerste in mij op
[..]
Extra jonge fans?
nou vertel eens?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef vlad het volgende:
uit vergadert
![]()
wat hoor ik over een schandaal met FWNK?![]()
quote:
ik weet niet echt waar het over gaatquote:
topquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Nee. Maar ik heb de gegevens uit een jaarboek uit 1982 in mn database gezet, en ik ga zo door met 2006, en daarna 1992.
dank je welquote:
geen namen, adressenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
[..]
dank je wel![]()
maar wat voor boek ben je nu mee bezig? die catalogus waar je vorig jaar bedrijfsnamen voor vroeg?![]()
waar haal je toch al die tijd vandaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen namen, adressen. en een soort catalogus ja. een encyclopedisch overzicht van alle vrachtwagenmerken aller tijden.
en daar ben ik nu ook mee bezig, vandaar dat ik niet de hele tijd op t forum zit, zit meer in andere schermpjes
tsja, ik ben werkeloos.. de meeste werkelozen hangen de hele dag op de bank met een zak chips naar de OWS te kijken... ik besteed mn tijd liever nuttigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
waar haal je toch al die tijd vandaan?![]()
maar mag weer naar huis![]()
dat doe je wel iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, ik ben werkeloos.. de meeste werkelozen hangen de hele dag op de bank met een zak chips naar de OWS te kijken... ik besteed mn tijd liever nuttig
* BoJo lacht Alfristi uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:38 schreef Alfisti het volgende:
Ik wil niet meer maar moet nog 25 minuten.........
* BoJo moest nog veel harder lachen om het naaimaschine geluid van Alfristiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti moest gister om Bojo lachen toen hij de achter hem aanzat
* Alfisti noteert: Bojo volgende keer helemaal zoek rijdenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo moest nog veel harder lachen om het naaimaschine geluid van Alfristi![]()
* BoJo noteert: volgende keer eerst de weg droogfohnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti noteert: Bojo volgende keer helemaal zoek rijden
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo noteert: volgende keer eerst de weg droogfohnen![]()
dat vroeg ik nooit, ik was nl. bar slecht in inpakkenquote:
"tikkeltje"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
stil hier
net een klein tikkeltje rustiger als (dan?) gister
Als ze me bezig vragen gingen ze het altijd zelf doen, ze kregen altijd medelijden met m'n gestuntelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat vroeg ik nooit, ik was nl. bar slecht in inpakken![]()
meestal was bij mij het inpak papier "net" op als er eentje erom vroeg![]()
![]()
Sandra laat het altijd inpakken, en dan vaak voor de deur van de winkel weer uitpakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze me bezig vragen gingen ze het altijd zelf doen, ze kregen altijd medelijden met m'n gestuntel
Ik vroeg nooit of ik het moest inpakken hoor, werkte toen bij een tankstation, dus het enige wat ik een keer inpakte was een bloemetje of een doos celebrations.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra laat het altijd inpakken, en dan vaak voor de deur van de winkel weer uitpakken
Sandra zegt doodleuk dat het een cadeautje isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vroeg nooit of ik het moest inpakken hoor, werkte toen bij een tankstation, dus het enige wat ik een keer inpakte was een bloemetje of een doos celebrations.
Oke, dan wel jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra zegt doodleuk dat het een cadeautje isDan heb je maar in te pakken
![]()
Waarom niet? Sandra koopt nu eenmaal graag kadootjes voor zichzlefquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dan wel jamaar als ik je dat 1x zie doen trap ik er niet meer in
Was nog niet nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik rij wel gewoon de ideale lijn![]()
Thuuuuuisquote:je moet nog 10 minuten
nee ik heb nu een leuke op msnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
je wilt gewoon MSN om jezelf te pijnigen he?
De lichaamsdonor van Dangelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef hermandeperman het volgende:
Zitten er geen jonge sletjes op Google Talk Bo?
Goedenavond
deze is 2de jaars HBO BEquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef hermandeperman het volgende:
Zitten er geen jonge sletjes op Google Talk Bo?
Goedenavond
die heeft spokenmeisje voor me opgedokenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi spul
Waar heb je dat nou weer opgedoken?
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Is een laatste jaars VWO'ster ook goed?
Dat is wel een mooie wederdienst jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
die heeft spokenmeisje voor me opgedoken
eindelijk word ik terug betaald voor al dat computer geshit met haar![]()
![]()
Is ze toch nog ergens goed inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
die heeft spokenmeisje voor me opgedoken
eindelijk word ik terug betaald voor al dat computer geshit met haar![]()
![]()
Shitquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je het bij voorbaat een dom wicht vind, kutmod
ja als ze al in peu's praatjes trapt beloofd dat niet veel goedsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je het bij voorbaat een dom wicht vind, kutmod
Yep, allemaal debielenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi![]()
Je past er soepeltjes tussen?![]()
Z'n gangetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yep, allemaal debielen
Hoe gaat het bij jou op school eigenlijk?
Verstandigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Z'n gangetje
Ik ben nog een keer Top Gear aan het kijken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen
ja gaar is dat, heb ik gelukkig personeel voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig!
Ik moet nog boodschappen doen
Ik ben zelf bij het personeel vertrokkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja gaar is dat, heb ik gelukkig personeel voor
interim vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben zelf bij het personeel vertrokken
hier 500m > auto dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is hier zeker 100 meter lopen
Goed voor je autoquote:
mja, boodschappen en twee kratten bier............ daar ga ik dus echt niet mee lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Logisch
Misschien dat ik ook even met de auto ga ja, moet bier halen
ja dan vraag je er zelf omquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met de vervangster ben ik ook zelf genokt
Wat ben ik toch dom
Da's idd een klare zaak.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, boodschappen en twee kratten bier............ daar ga ik dus echt niet mee lopen
Dat zeg ikquote:
eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef vlad het volgende:
maar ook_gek z'n woorden zijn wel waar geworden![]()
ik had eerst iets van medelijden met FWNK enzo, maar jezus, wat is die gast echt verschrikkelijk dom![]()
![]()
wat een positieve geluiden hoor ik toch altijd over dat heerlijk stuk vrouwmens van je huisgenootquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zeg ik
En de vervangster van m'n huisgenoot is zo lui als dikke stront door een rechter heen zonder zwaartekracht dus daar hebben we ook geen zak aan
Ik schiet haar nog liever af dan dat ik haar een hand geefquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat een positieve geluiden hoor ik toch altijd over dat heerlijk stuk vrouwmens van je huisgenoot![]()
Daar leef ik opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat verlang jij toch altijd ernstig naar adoratie![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik schiet haar nog liever af dan dat ik haar een hand geef [afbeelding]
Ja nee dat had ik nog niet doorquote:
ik weet het goed verborgen te houdenquote:
net zo goed als fwnk zijn lul verborgen kan houden jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet het goed verborgen te houden![]()
het is wel van het zelfde formaat ja. Uber inie minie kleinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
net zo goed als fwnk zijn lul verborgen kan houden ja
ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:34 schreef Fugie het volgende:
iemand nog de tomtom kaarten van duitsland en oosterijk toevallig ? Heb ik ff nodig
ken ze niet zo 1 2 3 4 vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja.
Maar staan ze niet ook op de nieuwsgroepen?
Zal even voor je kiekenquote:
staat hier niet een ban oid opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal even voor je kieken
Edit: Er staat er wel 1 op de nieuwsgroepen maar dat is tomtom 5 met alle kaarten...
Dus als je het toch wil hebben a.b.warez.pocketpc naam: pocket full![]()
nzb : http://www.yabse.nl/index.php?q=pocket+stuff Dus reageren dan kan ik deze info weer weghalen
quote:
Rechuit-branden kan iedereenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
M'n turbo gaat toch pas werken als ik op gang ben johdus nergens voor nodig die extra aandrijving
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
KloptGaat me prima af
Bochtenwerk doen we op het circuit
Ja kom op ik heb die kart ni voor jan lulquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Top.Gear.Winter.Olympics.WS.PDTV.XviD-GOTHiC kijken denk ik maar
Net gedaan, zelfs de 2e keer was hij goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Top.Gear.Winter.Olympics.WS.PDTV.XviD-GOTHiC kijken denk ik maar
addictquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Net gedaan, zelfs de 2e keer was hij goed![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die volvo is er alleen om de aanhanger te trekkenen de turbo om snel vrachtwagens in te kunnen halen
http://www.thatvideosite.com/view/1593.htmlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja kom op ik heb die kart ni voor jan lul
Die volvo is er alleen om de aanhanger te trekkenen de turbo om snel vrachtwagens in te kunnen halen
quote:
quote:Deze afbeelding is 1333 * 2000 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
linkjes willen we zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, ik werd net gebeld door de zus van dat meisje op m'n forum met die zaterdag-topics of ik wat liever wilde doen omdat ze zat te huilen op de bank![]()
wheheh ja geil filmpje datquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.thatvideosite.com/view/1593.html
Brings back the memories?
Ik zeg het toch tegen Hugoquote:
Heb jij trouwens een ICC schakelkart?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.thatvideosite.com/view/1593.html
Brings back the memories?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, ik werd net gebeld door de zus van dat meisje op m'n forum met die zaterdag-topics of ik wat liever wilde doen omdat ze zat te huilen op de bank![]()
nee 125 Nationaalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een ICC schakelkart?
Nogal jaquote:
mail m dan als de rest van de SC het niet mag wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zeg het toch tegen Hugo
Die heeft de linkjes gezien, maar 1 topic heb ik al verwijderd... Uit medelijden ja
Komt ze uit Drenthe?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal ja
En op MSN speelt ze nu het full-time slachoffer
Ze heeft zelf al wel door dat ze geen vrienden heeftNu nog even duidelijk maken dat wij haar vrienden ook niet zijn
Wordt nog een leuk gesprek danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal ja
En op MSN speelt ze nu het full-time slachoffer
Ze heeft zelf al wel door dat ze geen vrienden heeftNu nog even duidelijk maken dat wij haar vrienden ook niet zijn
Jullie mogen het wel weten, maar het gaat je niets aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mail m dan als de rest van de SC het niet mag wetenof wou je even patsen dat je onschuldige meisjes laat huilen
bind haar met ducttape vast op een stoel, en doe een mat onder haar voeten, is het halve werkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jullie mogen het wel weten, maar het gaat je niets aan
En ik wil graag patsen, maar ik ben er nog niet zo goed in, ik ben echter in de leer bij Peu dus het moet vast goedkomen. Ik ben nu bij het hoofdstuk Hoe te patsen met spullen die niet van jou zijn
Ach, heb het er eerst nog met wat maten over gehad en we zijn het er unaniem over eens, we hebben er niets aanquote:
Dan denkt ze dat ik haar ga neukenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bind haar met ducttape vast op een stoel, en doe een mat onder haar voeten, is het halve werk
Nee, dat denkt ze pas als je een zak over haar hoofd doet, zoals al die anderen deden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan denkt ze dat ik haar ga neuken
Ze is heel lang flieft op me geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat denkt ze pas als je een zak over haar hoofd doet, zoals al die anderen deden.
ohw, het is je exen-forumquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is heel lang flieft op me geweest
Die maken toch minder toeren dan zo'n icc?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee 125 Nationaal
exact dezelfde als Kartvader dus
[afbeelding]
ik op vrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die maken toch minder toeren dan zo'n icc?
Ik geil op icc's
Leuk he, de schreeuwdoosquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kan ik mijn klachten indienen over het verschrikkelijk matige gedrag over ene Rienk de Boer?
ICC maakt ietsje meer toeren ja, maar het onderhoud is veel duurder, zuigertjes gaan hardquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die maken toch minder toeren dan zo'n icc?
Ik geil op icc's
Ja ik weet dat het veel duurder is....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
ICC maakt ietsje meer toeren ja, maar het onderhoud is veel duurder, zuigertjes gaan hardEn cross is betrouwbaarder.
Zo'n Pavesi als dit
[afbeelding]
heb ik vaak stuk zien gaan, vreet zuigers en de onderdelen zijn duur
Maar ALS die dingen lopen![]()
![]()
Die luide snerp
Da's hele andere koek (ook financieel) dan Rotax Max![]()
Nee johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het veel duurder is....
Maar ik heb het idee dat een rotax sneller is dan een tm?
m'n maat kon afgelopen keer 3 schakkelkarts in een groepje bij houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Alleen een RM1 komt in de buurt..
Moet je goed zoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verrekte weinig te vinden als je op jou naam googlet, amice
had ik al lang gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je goed zoekenIs zat te vinden
http://www.sv-archimedes.nl/bestuur.html bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je goed zoekenIs zat te vinden
http://www.sv-archimedes.nl/bestuur.html bijvoorbeeld
quote:Door Herman op 03/11/2005 @ 18:11 Ik ben juist anaal genomen. Door Walter
de hufter heeft mn naam gejat jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
Potdimme Alexxxx ik wist wel dat je een VVD-er in hart en nieren bent
http://www.vvdzuidoost.nl/artikel/1727.htm
Maar ach, hij is VVD-er en Amsterdammer, geen gevaar voor de samenleving dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de hufter heeft mn naam gejat ja
Dan zaten er niet al te beste mensen in die dingen danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n maat kon afgelopen keer 3 schakkelkarts in een groepje bij houden
Ok we zitten niet op wedstrijdgewicht, maar toch
Misschien dat het verstandig is dat ik leer rijden op een tm en daarna eventueel over ga naar icc..
Daar krijgt rechts geen kans iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ach, hij is VVD-er en Amsterdammer, geen gevaar voor de samenleving dus.
Morgen gewoon werken hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes met je brakheid morgenochtend
Whahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef Hugster het volgende:
Ik heb echt onzettende lol gehad met dat ding van mij als er weer eens vrienden of kennissen van m'n pa instappen die alleen nog maar huurkarts hebben gereden![]()
![]()
Vriend van me reed alleen maar in z'n 3 bij een heel verkeerd toerental, BWUUUHHHHHH de hele tijd, en toen hij tot 2 keer toe per ongeluk in de juiste versnelling zat is hij zich helemaal de TYFUS geschrokken![]()
![]()
Het was s'ochtens op Oss, hij kwam na 3 rondjes weer binnen en stond te shaken op z'n poten![]()
Ik zeg nah, ontspan maar ff, ga je zo gewoon weer ff een keertje
Hij zo, jwoah, ik denk het wel![]()
Maar hij zag het uiteindelijk toch niet meer zitten
Herm, dit was Jelger![]()
Ik weet wel zeker dat hij dit nog weetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
!
Ik zal het tegen hem zeggen de volgende keer als ik hem zie![]()
![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:55 schreef Fugie het volgende:
ik heb kitt als stem op me tomtom
nu nog zon fout kapsel en spijkerbroek
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon sexy strakke spijkerbroek, met een roze blousje erin
* Alfisti nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
Wie komt me vast houden terwijl ik slaap?![]()
minder drank vooral zeker?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef ook_gek het volgende:
ik kom net een foto tegen van dat grietje van zaterdag. Op de foto is het net toch wel even minder hoor
volquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer om de deur uit te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |