betere pc kopen. ik heb er nooit last vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:37 schreef Fugie het volgende:
btw dat winamp 5 zuigt echt, pc hangt er echt vaak door
ik idd ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
betere pc kopen. ik heb er nooit last van
niet in de pta scquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
er is een fok lid wat hier regelmatig op rijdt
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, die rijdt dus regelmatig op zo'n ding
Potlood in penis raakt vast in blaas
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een zwerver die een potlood in Andries Knevel zijn plasorgaan wurmt.
Wat? de OS? de EO? de Wereld? Alexx' dictatorschap? je sociale leven?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
wanneer is het voorbij ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer is wat voorbij?
OS: eind deze maandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat? de OS? de EO? de Wereld? Alexx' dictatorschap? je sociale leven?
Sandra besteed meer tijd aan haar tekenwerk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Xtreem het volgende:
waarom staan bara & vlad nog bij de wannabee's?
en waar is sandra gebleven?
Oh.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra besteed meer tijd aan haar tekenwerk.
Sandra is voorbeeldig behandeld hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oh.
Maar dat andere tuig hier is niet niet-lief geweest tegen haar?
Zolang hij hier post zal het hem eeuwig achtervolgen ben ik bang. Anders is het na een paar dagen weerovergewaaid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef BoJo het volgende:
en wat ik bedoelde is dat "Fwankerpenis-Gate schandaal"![]()
dat zal je nog tegenvallen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang hij hier post zal het hem eeuwig achtervolgen ben ik bang. Anders is het na een paar dagen weerovergewaaid.
ik heb het over de PTA SC. voor Fwnk zal dit nooit meer overgaan ben ik bang, kijk maar naar Anne.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zal je nog tegenvallen...
al zijn tweakers vrindjes weten het ook natuurlijk
precies, dat is wel "lullig" voor hem..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het over de PTA SC. voor Fwnk zal dit nooit meer overgaan ben ik bang, kijk maar naar Anne.
gisteren was hij er erg nuchter over, "lesje geleerd" enzquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
precies, dat is wel "lullig" voor hem..
wel een beetje dom hoor
volgesn mij wel, want na twee posts vanochtend was hij weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
gisteren was hij er erg nuchter over, "lesje geleerd" enz
Maar volgens mij heeft hij Neukia nog niet gechecked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |