Heb je lekker de tijd om al je valentijskaarten te lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah![]()
geen zin om in bed te gaan liggen![]()
ja heb wel wat tijd nodig om dat kleuterschool gekrabbel te ontcijferenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je lekker de tijd om al je valentijskaarten te lezen
dat kwam ook als eerste in mij opquote:
Extra jonge fans?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja heb wel wat tijd nodig om dat kleuterschool gekrabbel te ontcijferen![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat kwam ook als eerste in mij op
[..]
Extra jonge fans?
nou vertel eens?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef vlad het volgende:
uit vergadert
![]()
wat hoor ik over een schandaal met FWNK?![]()
quote:
ik weet niet echt waar het over gaatquote:
topquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Nee. Maar ik heb de gegevens uit een jaarboek uit 1982 in mn database gezet, en ik ga zo door met 2006, en daarna 1992.
dank je welquote:
geen namen, adressenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
[..]
dank je wel![]()
maar wat voor boek ben je nu mee bezig? die catalogus waar je vorig jaar bedrijfsnamen voor vroeg?![]()
waar haal je toch al die tijd vandaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen namen, adressen. en een soort catalogus ja. een encyclopedisch overzicht van alle vrachtwagenmerken aller tijden.
en daar ben ik nu ook mee bezig, vandaar dat ik niet de hele tijd op t forum zit, zit meer in andere schermpjes
tsja, ik ben werkeloos.. de meeste werkelozen hangen de hele dag op de bank met een zak chips naar de OWS te kijken... ik besteed mn tijd liever nuttigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
waar haal je toch al die tijd vandaan?![]()
maar mag weer naar huis![]()
dat doe je wel iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, ik ben werkeloos.. de meeste werkelozen hangen de hele dag op de bank met een zak chips naar de OWS te kijken... ik besteed mn tijd liever nuttig
* BoJo lacht Alfristi uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:38 schreef Alfisti het volgende:
Ik wil niet meer maar moet nog 25 minuten.........
* BoJo moest nog veel harder lachen om het naaimaschine geluid van Alfristiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti moest gister om Bojo lachen toen hij de achter hem aanzat
* Alfisti noteert: Bojo volgende keer helemaal zoek rijdenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo moest nog veel harder lachen om het naaimaschine geluid van Alfristi![]()
* BoJo noteert: volgende keer eerst de weg droogfohnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti noteert: Bojo volgende keer helemaal zoek rijden
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo noteert: volgende keer eerst de weg droogfohnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |