waar haal je toch al die tijd vandaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen namen, adressen. en een soort catalogus ja. een encyclopedisch overzicht van alle vrachtwagenmerken aller tijden.
en daar ben ik nu ook mee bezig, vandaar dat ik niet de hele tijd op t forum zit, zit meer in andere schermpjes
tsja, ik ben werkeloos.. de meeste werkelozen hangen de hele dag op de bank met een zak chips naar de OWS te kijken... ik besteed mn tijd liever nuttigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
waar haal je toch al die tijd vandaan?![]()
maar mag weer naar huis![]()
dat doe je wel iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, ik ben werkeloos.. de meeste werkelozen hangen de hele dag op de bank met een zak chips naar de OWS te kijken... ik besteed mn tijd liever nuttig
* BoJo lacht Alfristi uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:38 schreef Alfisti het volgende:
Ik wil niet meer maar moet nog 25 minuten.........
* BoJo moest nog veel harder lachen om het naaimaschine geluid van Alfristiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti moest gister om Bojo lachen toen hij de achter hem aanzat
* Alfisti noteert: Bojo volgende keer helemaal zoek rijdenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo moest nog veel harder lachen om het naaimaschine geluid van Alfristi![]()
* BoJo noteert: volgende keer eerst de weg droogfohnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti noteert: Bojo volgende keer helemaal zoek rijden
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo noteert: volgende keer eerst de weg droogfohnen![]()
dat vroeg ik nooit, ik was nl. bar slecht in inpakkenquote:
"tikkeltje"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
stil hier
net een klein tikkeltje rustiger als (dan?) gister
Als ze me bezig vragen gingen ze het altijd zelf doen, ze kregen altijd medelijden met m'n gestuntelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat vroeg ik nooit, ik was nl. bar slecht in inpakken![]()
meestal was bij mij het inpak papier "net" op als er eentje erom vroeg![]()
![]()
Sandra laat het altijd inpakken, en dan vaak voor de deur van de winkel weer uitpakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze me bezig vragen gingen ze het altijd zelf doen, ze kregen altijd medelijden met m'n gestuntel
Ik vroeg nooit of ik het moest inpakken hoor, werkte toen bij een tankstation, dus het enige wat ik een keer inpakte was een bloemetje of een doos celebrations.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra laat het altijd inpakken, en dan vaak voor de deur van de winkel weer uitpakken
Sandra zegt doodleuk dat het een cadeautje isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vroeg nooit of ik het moest inpakken hoor, werkte toen bij een tankstation, dus het enige wat ik een keer inpakte was een bloemetje of een doos celebrations.
Oke, dan wel jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra zegt doodleuk dat het een cadeautje isDan heb je maar in te pakken
![]()
Waarom niet? Sandra koopt nu eenmaal graag kadootjes voor zichzlefquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dan wel jamaar als ik je dat 1x zie doen trap ik er niet meer in
Was nog niet nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik rij wel gewoon de ideale lijn![]()
Thuuuuuisquote:je moet nog 10 minuten
nee ik heb nu een leuke op msnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
je wilt gewoon MSN om jezelf te pijnigen he?
De lichaamsdonor van Dangelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef hermandeperman het volgende:
Zitten er geen jonge sletjes op Google Talk Bo?
Goedenavond
deze is 2de jaars HBO BEquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef hermandeperman het volgende:
Zitten er geen jonge sletjes op Google Talk Bo?
Goedenavond
die heeft spokenmeisje voor me opgedokenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi spul
Waar heb je dat nou weer opgedoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |