Ach, heb het er eerst nog met wat maten over gehad en we zijn het er unaniem over eens, we hebben er niets aanquote:
Dan denkt ze dat ik haar ga neukenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bind haar met ducttape vast op een stoel, en doe een mat onder haar voeten, is het halve werk
Nee, dat denkt ze pas als je een zak over haar hoofd doet, zoals al die anderen deden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan denkt ze dat ik haar ga neuken
Ze is heel lang flieft op me geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat denkt ze pas als je een zak over haar hoofd doet, zoals al die anderen deden.
ohw, het is je exen-forumquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is heel lang flieft op me geweest
Die maken toch minder toeren dan zo'n icc?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee 125 Nationaal
exact dezelfde als Kartvader dus
[afbeelding]
ik op vrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die maken toch minder toeren dan zo'n icc?
Ik geil op icc's
Leuk he, de schreeuwdoosquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kan ik mijn klachten indienen over het verschrikkelijk matige gedrag over ene Rienk de Boer?
ICC maakt ietsje meer toeren ja, maar het onderhoud is veel duurder, zuigertjes gaan hardquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die maken toch minder toeren dan zo'n icc?
Ik geil op icc's
Ja ik weet dat het veel duurder is....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
ICC maakt ietsje meer toeren ja, maar het onderhoud is veel duurder, zuigertjes gaan hardEn cross is betrouwbaarder.
Zo'n Pavesi als dit
[afbeelding]
heb ik vaak stuk zien gaan, vreet zuigers en de onderdelen zijn duur
Maar ALS die dingen lopen![]()
![]()
Die luide snerp
Da's hele andere koek (ook financieel) dan Rotax Max![]()
Nee johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het veel duurder is....
Maar ik heb het idee dat een rotax sneller is dan een tm?
m'n maat kon afgelopen keer 3 schakkelkarts in een groepje bij houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Alleen een RM1 komt in de buurt..
Moet je goed zoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verrekte weinig te vinden als je op jou naam googlet, amice
had ik al lang gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je goed zoekenIs zat te vinden
http://www.sv-archimedes.nl/bestuur.html bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je goed zoekenIs zat te vinden
http://www.sv-archimedes.nl/bestuur.html bijvoorbeeld
quote:Door Herman op 03/11/2005 @ 18:11 Ik ben juist anaal genomen. Door Walter
de hufter heeft mn naam gejat jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
Potdimme Alexxxx ik wist wel dat je een VVD-er in hart en nieren bent
http://www.vvdzuidoost.nl/artikel/1727.htm
Maar ach, hij is VVD-er en Amsterdammer, geen gevaar voor de samenleving dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de hufter heeft mn naam gejat ja
Dan zaten er niet al te beste mensen in die dingen danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n maat kon afgelopen keer 3 schakkelkarts in een groepje bij houden
Ok we zitten niet op wedstrijdgewicht, maar toch
Misschien dat het verstandig is dat ik leer rijden op een tm en daarna eventueel over ga naar icc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |