ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:34 schreef Fugie het volgende:
iemand nog de tomtom kaarten van duitsland en oosterijk toevallig ? Heb ik ff nodig
ken ze niet zo 1 2 3 4 vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja.
Maar staan ze niet ook op de nieuwsgroepen?
Zal even voor je kiekenquote:
staat hier niet een ban oid opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal even voor je kieken
Edit: Er staat er wel 1 op de nieuwsgroepen maar dat is tomtom 5 met alle kaarten...
Dus als je het toch wil hebben a.b.warez.pocketpc naam: pocket full![]()
nzb : http://www.yabse.nl/index.php?q=pocket+stuff Dus reageren dan kan ik deze info weer weghalen
quote:
Rechuit-branden kan iedereenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
M'n turbo gaat toch pas werken als ik op gang ben johdus nergens voor nodig die extra aandrijving
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
KloptGaat me prima af
Bochtenwerk doen we op het circuit
Ja kom op ik heb die kart ni voor jan lulquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Top.Gear.Winter.Olympics.WS.PDTV.XviD-GOTHiC kijken denk ik maar
Net gedaan, zelfs de 2e keer was hij goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Top.Gear.Winter.Olympics.WS.PDTV.XviD-GOTHiC kijken denk ik maar
addictquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Net gedaan, zelfs de 2e keer was hij goed![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die volvo is er alleen om de aanhanger te trekkenen de turbo om snel vrachtwagens in te kunnen halen
http://www.thatvideosite.com/view/1593.htmlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja kom op ik heb die kart ni voor jan lul
Die volvo is er alleen om de aanhanger te trekkenen de turbo om snel vrachtwagens in te kunnen halen
quote:
quote:Deze afbeelding is 1333 * 2000 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
linkjes willen we zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, ik werd net gebeld door de zus van dat meisje op m'n forum met die zaterdag-topics of ik wat liever wilde doen omdat ze zat te huilen op de bank![]()
wheheh ja geil filmpje datquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.thatvideosite.com/view/1593.html
Brings back the memories?
Ik zeg het toch tegen Hugoquote:
Heb jij trouwens een ICC schakelkart?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.thatvideosite.com/view/1593.html
Brings back the memories?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, ik werd net gebeld door de zus van dat meisje op m'n forum met die zaterdag-topics of ik wat liever wilde doen omdat ze zat te huilen op de bank![]()
nee 125 Nationaalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een ICC schakelkart?
Nogal jaquote:
mail m dan als de rest van de SC het niet mag wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zeg het toch tegen Hugo
Die heeft de linkjes gezien, maar 1 topic heb ik al verwijderd... Uit medelijden ja
Komt ze uit Drenthe?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal ja
En op MSN speelt ze nu het full-time slachoffer
Ze heeft zelf al wel door dat ze geen vrienden heeftNu nog even duidelijk maken dat wij haar vrienden ook niet zijn
Wordt nog een leuk gesprek danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nogal ja
En op MSN speelt ze nu het full-time slachoffer
Ze heeft zelf al wel door dat ze geen vrienden heeftNu nog even duidelijk maken dat wij haar vrienden ook niet zijn
Jullie mogen het wel weten, maar het gaat je niets aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mail m dan als de rest van de SC het niet mag wetenof wou je even patsen dat je onschuldige meisjes laat huilen
bind haar met ducttape vast op een stoel, en doe een mat onder haar voeten, is het halve werkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jullie mogen het wel weten, maar het gaat je niets aan
En ik wil graag patsen, maar ik ben er nog niet zo goed in, ik ben echter in de leer bij Peu dus het moet vast goedkomen. Ik ben nu bij het hoofdstuk Hoe te patsen met spullen die niet van jou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |