ja als ze al in peu's praatjes trapt beloofd dat niet veel goedsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je het bij voorbaat een dom wicht vind, kutmod
Yep, allemaal debielenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi![]()
Je past er soepeltjes tussen?![]()
Z'n gangetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yep, allemaal debielen
Hoe gaat het bij jou op school eigenlijk?
Verstandigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Z'n gangetje
Ik ben nog een keer Top Gear aan het kijken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen
ja gaar is dat, heb ik gelukkig personeel voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig!
Ik moet nog boodschappen doen
Ik ben zelf bij het personeel vertrokkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja gaar is dat, heb ik gelukkig personeel voor
interim vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben zelf bij het personeel vertrokken
hier 500m > auto dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is hier zeker 100 meter lopen
Goed voor je autoquote:
mja, boodschappen en twee kratten bier............ daar ga ik dus echt niet mee lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Logisch
Misschien dat ik ook even met de auto ga ja, moet bier halen
ja dan vraag je er zelf omquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met de vervangster ben ik ook zelf genokt
Wat ben ik toch dom
Da's idd een klare zaak.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, boodschappen en twee kratten bier............ daar ga ik dus echt niet mee lopen
Dat zeg ikquote:
eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef vlad het volgende:
maar ook_gek z'n woorden zijn wel waar geworden![]()
ik had eerst iets van medelijden met FWNK enzo, maar jezus, wat is die gast echt verschrikkelijk dom![]()
![]()
wat een positieve geluiden hoor ik toch altijd over dat heerlijk stuk vrouwmens van je huisgenootquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zeg ik
En de vervangster van m'n huisgenoot is zo lui als dikke stront door een rechter heen zonder zwaartekracht dus daar hebben we ook geen zak aan
Ik schiet haar nog liever af dan dat ik haar een hand geefquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat een positieve geluiden hoor ik toch altijd over dat heerlijk stuk vrouwmens van je huisgenoot![]()
Daar leef ik opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat verlang jij toch altijd ernstig naar adoratie![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik schiet haar nog liever af dan dat ik haar een hand geef [afbeelding]
Ja nee dat had ik nog niet doorquote:
ik weet het goed verborgen te houdenquote:
net zo goed als fwnk zijn lul verborgen kan houden jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet het goed verborgen te houden![]()
het is wel van het zelfde formaat ja. Uber inie minie kleinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
net zo goed als fwnk zijn lul verborgen kan houden ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |