de hufter heeft mn naam gejat jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
Potdimme Alexxxx ik wist wel dat je een VVD-er in hart en nieren bent
http://www.vvdzuidoost.nl/artikel/1727.htm
Maar ach, hij is VVD-er en Amsterdammer, geen gevaar voor de samenleving dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de hufter heeft mn naam gejat ja
Dan zaten er niet al te beste mensen in die dingen danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n maat kon afgelopen keer 3 schakkelkarts in een groepje bij houden
Ok we zitten niet op wedstrijdgewicht, maar toch
Misschien dat het verstandig is dat ik leer rijden op een tm en daarna eventueel over ga naar icc..
Daar krijgt rechts geen kans iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ach, hij is VVD-er en Amsterdammer, geen gevaar voor de samenleving dus.
Morgen gewoon werken hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes met je brakheid morgenochtend
Whahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef Hugster het volgende:
Ik heb echt onzettende lol gehad met dat ding van mij als er weer eens vrienden of kennissen van m'n pa instappen die alleen nog maar huurkarts hebben gereden![]()
![]()
Vriend van me reed alleen maar in z'n 3 bij een heel verkeerd toerental, BWUUUHHHHHH de hele tijd, en toen hij tot 2 keer toe per ongeluk in de juiste versnelling zat is hij zich helemaal de TYFUS geschrokken![]()
![]()
Het was s'ochtens op Oss, hij kwam na 3 rondjes weer binnen en stond te shaken op z'n poten![]()
Ik zeg nah, ontspan maar ff, ga je zo gewoon weer ff een keertje
Hij zo, jwoah, ik denk het wel![]()
Maar hij zag het uiteindelijk toch niet meer zitten
Herm, dit was Jelger![]()
Ik weet wel zeker dat hij dit nog weetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
!
Ik zal het tegen hem zeggen de volgende keer als ik hem zie![]()
![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:55 schreef Fugie het volgende:
ik heb kitt als stem op me tomtom
nu nog zon fout kapsel en spijkerbroek
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon sexy strakke spijkerbroek, met een roze blousje erin
* Alfisti nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
Wie komt me vast houden terwijl ik slaap?![]()
minder drank vooral zeker?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef ook_gek het volgende:
ik kom net een foto tegen van dat grietje van zaterdag. Op de foto is het net toch wel even minder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |