Top.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, ik ben een toffe op aan het maken die dat uitlegt enzo
Nope, Xbox modden is illegaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
tof, mag ik nu ook een topic over XBMC openen?![]()
Ik zal dit topic niet verder verneuken, maar een andere bios op een PSP zetten is netzo legaal als de XBOX voorzien van een andere bios of dit nou met of zonder chip gebeurt maakt niet uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nope, Xbox modden is illegaal.
Op oude firmware draait homebrew sowieso.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik zal dit topic niet verder verneuken, maar een andere bios op een PSP zetten is netzo legaal als de XBOX voorzien van een andere bios of dit nou met of zonder chip gebeurt maakt niet uit.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef Darkzell het volgende:
Is het mogelijk eigenlijk om homebrew op 2.6 te draaien. Ik wil namelijk graag iets van Sudoku ofzo erop hebben.
Minder verkopen van het spel = minder intresse van de uitgever = minder games voor PSP = meer DS salesquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
sudoku moet je niet kopen, er is een gratis homebrew versie van: http://files.pspupdates.qj.net/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,12,1662
Die speelt ook nog eens MP3's af terwijl je puzzelt
verkocht de PSP nog dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Minder verkopen van het spel = minder intresse van de uitgever = minder games voor PSP = meer DS sales![]()
PSP verkoopt erg goed in NA & Europa. Helemaal als je kijkt naar de games die erop te spelen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
verkocht de PSP nog dan?
2e hands niet meegeteld.
Don't force me to buy a PSP!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
DS Fanboys kunnen zich uitleven in hun eigen topic![]()
Maar stel, ik heb hier een snes staan. Stel, ik heb een Donkey Country originele cassette liggen. Waarom zou ik dan DKC niet mogen emuleren op de PSP? :|quote:Er zijn echter wel emulators beschikbaar, waarmee je ROMS kunt afspelen van andere spelsystemen. Dat is dan weer wel illegaal en mag hier niet besproken worden.
Weet daar het fijne niet over, maar dat wordt hier zowieso niet besprokenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar stel, ik heb hier een snes staan. Stel, ik heb een Donkey Country originele cassette liggen. Waarom zou ik dan DKC niet mogen emuleren op de PSP? :|
Als je de OP nou eens leest en dan vooral het stukje "versie 2.01 en hoger"quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef Gamer_V het volgende:
Sorry Meneer kloon van Roi.
Ontopic, ik heb in mijn gigapack standaard 2.5 gekregen, en door de psp heb ik geen geld meer over voor gta, dus er valt weinig home te brewen voor mij. Helaas.
Misschien moet jij het wat beter lezen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je de OP nou eens leest en dan vooral het stukje "versie 2.01 en hoger"
Ja, dus? Daar heb je GTA voor nodig. Maar heeft niet iedere PSP bezitter dat spel? Ik bedoel het is de enige topper voor de PSP.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien moet jij het wat beter lezen.
En nu zijn post nog een keer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar heb je GTA voor nodig. Maar heeft niet iedere PSP bezitter dat spel? Ik bedoel het is de enige topper voor de PSP.
Wat zielig voor hem..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
En nu zijn post nog een keer.
Je wil zeggen dat 3th party games goed draaien op de DS?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Minder verkopen van het spel = minder intresse van de uitgever = minder games voor PSP = meer DS sales![]()
Bedankt voor je medelijden.quote:
Lees dit maar even!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:31 schreef Noax het volgende:
Henk-B schrijft in het Psp topic dat hij GTA heeft draaien onder firmware 1.5.
Zijn hier meer mensen die dat voor elkaar hebben gekregen?
Ik weet de manier, alleen heb je een ISO van het spel er voor nodig. Dus je kan nog steeds niet een spel afspelen vanaf UMD. Alleen het probleem is dat je het hier niet over ISO's mag hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:31 schreef Noax het volgende:
Henk-B schrijft in het Psp topic dat hij GTA heeft draaien onder firmware 1.5.
Zijn hier meer mensen die dat voor elkaar hebben gekregen?
Ik heb dus Gta orgineel en heb daar een back up van gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik weet de manier, alleen heb je een ISO van het spel er voor nodig. Dus je kan nog steeds niet een spel afspelen vanaf UMD. Alleen het probleem is dat je het hier niet over ISO's mag hebbenDe enige tip die ik je kan geven is naar wat PSP nieuws websites te gaan over homebrew (meestal engelse)
ja, maarja dat kan iedereen wel zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb dus Gta orgineel en heb daar een back up van gemaakt.
Zo kun je hem dus toch legaal hebben!
Oke, daar heb je gelijk in!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja, maarja dat kan iedereen wel zeggen
Ik geloof je wel, maar zo zijn de regels nou eenmaal hier in GAM. Ik had het ook wel anders gewilt
OMG!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe CheatDevice voor GTA is uit, versie 0.9
Deze is echt super en heeft als nieuwe toevoeging Construction Mode: bouw zelf objecten in de stad!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier dowloaden: http://www.maxbot.com/gta/
[afbeelding]
Keitof
Dit is gemaakt met CheatSync, dat een bestand produceert dat dan weer in CheatDevice moet.
Zeker de reden waarom je een PSP koopt..quote:Op zondag 26 februari 2006 00:31 schreef Drumpie het volgende:
Trouwens, een vriend van mij zei, dat je spellen kan downloaden, en de BIOS van je PSP moet hacken, en dan kan je dat spelen, OOIT iemand gedaan?
Kvraag wie het ooit gedaan heeft!!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef Roi het volgende:
Lees de OP nou is pauper! MMaRsu had hier gelijk met de harde hand ingegrepen!
Ook dat hoef je hier niet te vragen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:35 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Kvraag wie het ooit gedaan heeft!!
Kijk, jij snapt het!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:34 schreef Drumpie het volgende:
Nopez, om de beter gameplay
hehe idd, maar je hebt er nog veel meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef deGVR het volgende:
Ik ben zo blij.... zooo blij!
[afbeelding]
Met meneer Thriftweed spelen in de trein, wat wil je nog meer...
It'sThreepwood! THREEPWOOD!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef deGVR het volgende:
Ik ben zo blij.... zooo blij!
[afbeelding]
Met meneer Thriftweed spelen in de trein, wat wil je nog meer...
1.5 natuurlijk, bij mijn TV boven knippert alleen de IR ontvanger, maar voor de rest niks.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Op welke firmware draai je het?
Ik dacht alleen op 1.50 hebben ze toegang tot de infraroodpoort
dat is wel een mooi lay-out.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:57 schreef Fonzarelli het volgende:
Heeft iemand toevallig de PSIX lite versie? Downloaden lukt niet echt van psixonline.com
Ik heb het dus over dit:
[afbeelding]
nevermind...
zolang er nog geen emulator voor de PC is kan je het ook wel vergeten voor de PSPquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Op elke andere dag had ik dit supergaaf gevonden...maar helaas, die datum he![]()
Kan iemand mij hier wat meer over uitleggen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe CheatDevice voor GTA is uit, versie 0.9
Deze is echt super en heeft als nieuwe toevoeging Construction Mode: bouw zelf objecten in de stad!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier dowloaden: http://www.maxbot.com/gta/
[afbeelding]
Keitof
Dit is gemaakt met CheatSync, dat een bestand produceert dat dan weer in CheatDevice moet.
Daar is dacht ik een fix voor uitgekomen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
0.9.7 is de meest recente op het moment, die moet je hebben
Maar die heeft op sommige PSP's wat probleempjes. Neem in dat geval 0.96
En die doet automatisch bakuppen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
0.9.7 is de meest recente op het moment, die moet je hebben
Maar die heeft op sommige PSP's wat probleempjes. Neem in dat geval 0.96
Ik neem aan dat je dan verbining met internet moet hebben?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:06 schreef gamecube_master het volgende:
PSPRadio werkt op firmware 2.6!
Er is een nieuwe versie uitgekomen van PSPRadio (0.38.091) die werkt op 2.6!
Het enige wat je nodig hebt is GTA, de nieuwste eLoader (0.9.7) en PSPRadio
Linkje naar PSPRadio:
http://ftp.berlios.de/pub(...)o0.38.091_Static.zip
Linkje naar de nieuwe eLoader:
http://dl.qj.net/eLoader-(...)2/fid/5924/catid/114
Plaats het mapje PSPRadio (dus niet PSPRadio%) in de map GAME op je PSP. eLoader installeerd zichzelf.
Voor mensen die PSPRadio niet kennen, hiermee kun je Internet radio luisteren.
Natuurlijk. Sony/ playstation is de SBS6 van de gaming.quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wario Ware komt naar de PSP
http://pspupdates.qj.net/(...)sed-/pg/49/aid/17533
Heb ik ookquote:
Dit komt niet van Sony zelf. Het is een homebrew applicatie.quote:Op maandag 10 april 2006 00:48 schreef BMH het volgende:
Natuurlijk. Sony/ playstation is de SBS6 van de gaming.
kom ff op google talk dat is handigerquote:Op woensdag 12 april 2006 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is het probleem?
Dan moet je updatenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:07 schreef Roi het volgende:
Ik wil geen 2.7 maar wil wel die Loco Roco demo
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dan moet je updaten
Welke firmware heb je nu?
Heb 2.50, heb net een Memorycard gekocht van 2 gigquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:07 schreef Roi het volgende:
Ik wil geen 2.7 maar wil wel die Loco Roco demo
De enige reden om 2.50 te houden is voor PSPRadio. Voor de rest is de homebrew die je daarop kan draaien niet echt veel aan. Ik zou gewoon voor 2.70 gaan, er komen vast binnenkort rond de E3 nog wel meer demo's.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:27 schreef Roi het volgende:
[..]
[..]
Heb 2.50, heb net een Memorycard gekocht van 2 gig![]()
Homebrew, neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:38 schreef Roi het volgende:
Ik heb trouwens net een paar games gedownload...
De kans is heel erg klein dat er nog een exploit zal worden gevonden in 2.01+. De kans is net zo groot (of misschien wel meer) dat ze in 2.7 een exploit vinden dan in 2.5. Sony heeft nu zo goed als alles helemaal dicht zitten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:33 schreef Roi het volgende:
Omdat de kans groter is is dat ze sneller iets ontdekken bij 2.50 dan het nog beter beveiligde 2.7
jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:14 schreef donald_dick het volgende:
en heb je bij de 2.5 steeds GTS:LS nodig om homebrew te draaien?
Ik heb het geprobeerd, en naar mijn idee kan je geen bestanden kopieeren, Helaas.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
..
Je kunt zelfs door de bestanden op UMD bladeren en deze kopieeren!
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
vertellen dat het niet kan mag toch wel.
...geen antwoord gegeven gaat worden, al zou het er zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef TonyMalony het volgende:
Is er al iets waarmee je een 2.01 psp kan downgraden?![]()
Dat heb ik gehoord jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:24 schreef donald_dick het volgende:
en er is een nieuwe psp modchip uitdan kan je switchen tussen homebrew en demo's
PSPRadio, beste homebrew die er op dit moment is (vind ik).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef Falcon4ever het volgende:
watzijn nu eigenlijk een soort van must-have / must-tried homebrew applicaties?
Kheb tot nu toe Deadalus en ScummVM (sam n max!!!) geprobeert op m'n fw2.5 en dat draait best goe.
Sudoku vind ik niks...
Dat wil ik ook, sam en max dan. Maar hoe krijg ik dat op me pspquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef Falcon4ever het volgende:
watzijn nu eigenlijk een soort van must-have / must-tried homebrew applicaties?
Kheb tot nu toe Deadalus en ScummVM (sam n max!!!) geprobeert op m'n fw2.5 en dat draait best goe.
Sudoku vind ik niks...
Op 2.71 en 2.70 kan (momenteel) nog geen eboot loader alleen lager, helaasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, sam en max dan. Maar hoe krijg ik dat op me psp? Ik deed net zo'n eboot ding er op, zegt die het niet kan openen want de bestanden zijn beschadigt.... Of ligt het aan 2.71?
er zijn 2 applicaties voor: psppdf en bookrquote:Op zondag 4 juni 2006 08:33 schreef donald_dick het volgende:
is er een mogelijkheid om pdf te lezen op je psp?
de eloader zal er helemaal niet op gaan werken, sony heeft het lek te goed dicht getimmerd.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:42 schreef GameCrazy het volgende:
[..]
Op 2.71 en 2.70 kan (momenteel) nog geen eboot loader alleen lager, helaas![]()
vandaag een beetje lopen kloten met die wireless maar het lukt voor geen meter.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:55 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
PSPRadio, beste homebrew die er op dit moment is (vind ik).
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden jullie bij het kopen van een 2e hands PSP meerwaarde hechten aan het feit dat het een 2.00 firmware betreft, zodat er ook nog homebrew op kan draaien?
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden jullie bij het kopen van een 2e hands PSP meerwaarde hechten aan het feit dat het een 2.00 firmware betreft, zodat er ook nog homebrew op kan draaien?
ik had eerst zoiets van, ja misschien wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk het wel, want een PSP met een lagere firmware is nog steeds beter dan een modchip van 70 euro kopen waarmee je de kans hebt om je PSP mee te verneuken.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Henk-B het volgende:
Er is een modchip op komst voor de psp, het maakt dalijk dus helemaal niet meer uit welke firmware je hebt.
Alle nieuwe psp's hebben firmware 2.5+ dus je kunt niet downgraden alleen firmware 2.0 is te downgraden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg morgen mijn nieuwe witte psp![]()
heb ik dan firmware 2.7 ofzo?
en valt die niet te downgraden? en zoja......dan kan ik daarna geen daxter meer spelen ?![]()
lekker vage shit allemaal![]()
want die snes emulators lijken me toch wel erg leuk![]()
2.5 ook al, dacht ik?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Alle nieuwe psp's hebben firmware 2.5+ dus je kunt niet downgraden alleen firmware 2.0 is te downgraden.
Mag je wel over MOD chips praten of dat ook niet (zonder links enzo)?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Downgraden naar 1.50 kan alleen met 1.51, 1.52 en 2.00.
2.01+ kan niet worden gedowngrade.
Downgraden kán mis gaan ja. Maar ik heb het net ook gedaan, en het ging gelukkig goed.
en voordat er weer een blauwe ingrijpt: hierover praten mag wel, maar links geven naar downgraders niet.
Deze "blauwe" gaat zich er toch even mee bemoeien...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Downgraden kán mis gaan ja. Maar ik heb het net ook gedaan, en het ging gelukkig goed.
en voordat er weer een blauwe ingrijpt: hierover praten mag wel, maar links geven naar downgraders niet.
Zet 'm nu alvast maar te koop danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, dan update ik hem misschien maar niet.
ik wil m'n psp verkopen, maar wilde misschien nog wel eventjes de locoroco demo uittesten
Dan mag nog minder dan ik dachtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:51 schreef P-Style het volgende:
Deze "blauwe" gaat zich er toch even mee bemoeien...
<knip>
Ik niet eigenlijk, maar heb geen zin om de "wat mag wel en niet volgens de wet" discussie weer te starten..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan mag nog minder dan ik dacht![]()
Maar ik begrijp het wel hoor
O ja.. het bespreken van emulators valt overigens ook buiten de policy.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:02 schreef Cid het volgende:
Ik niet eigenlijk, maar heb geen zin om de "wat mag wel en niet volgens de wet" discussie weer te starten..
Anyways, het is me gelukt om te zorgen dat eLoader niet automatisch opstart met het starten van GTA maar nu loop ik tegen een ander probleem op. De SNES emulator wil niet meer laden als ik eerst een GTA game laad om vervolgens vanuit die game een andere savegame (eloader) te laden. Ik denk een geheugen probleem? (gokje) Als ik namelijk gewoon de GTA savegame weg gooi en dus eloader weer als eerste laat starten heb ik geen problemen...
Hebben meer mensen dit?
Roms kan ik begrijpen, maar emulators.. ohwell dan nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja.. het bespreken van emulators valt overigens ook buiten de policy.
Ik was zelf ook naar XLINK KAI aan het kijken maar het lukt me niet om het werkend te krijgen.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:48 schreef Cid het volgende:
Iemand al gespeeld met dat TV op je PSP homebrew programma? Ben de naam even kwijt maar wil het wel een keer proberen. Handig voor het WK
Als iemand nog andere leuke homebrew gebruikt, laat het even weten. Zelf gebruik ik:
- eLoader (voor het starten van homebrew)
- eMenu (simpel menu voor eloader)
- PSPRadio (internetradio op je PSP middels WiFi)
- AFKIM (instant messaging (oa MSN), ook middels WiFi)
- snes9xTYL (SNES emulator)
Ben op zoek naar meer toepassingen die gebruik maken van WiFi. Ben ook aan het stoeien geweest met XLINK KAI, om zo multiplayer games over internet te kunnen spelen. Dat heb ik nog niet aan de praat...
Je kan twee setups gebruiken, de gene die jij zegt:quote:Op maandag 12 juni 2006 13:14 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik was zelf ook naar XLINK KAI aan het kijken maar het lukt me niet om het werkend te krijgen.
Volgens mij moet je je computer zo verbinden:
PSP <-wireless-> PC <-cable-> router (internet)
Dus direct van je PSP connecten naar je (wireless)router gaat niet werken, en je PC op wireless laten verbinden naar je router ook niet.
Lijkt me wel vet om GTA:LCS over het net te spelen
Ik bedoelde dus ook via xlink kai, trouwens, het is me gelukt om te connecten met m'n pspquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Cid het volgende:
Ja die ondersteund alleen ad-hoc modus, dus of we moeten dicht bij elkaar zitten of we moeten een tunneling oplossing gebruiken (xlink kai) en die heb ik nog niet aan de praat. Mijn wireless kaartje wordt niet ondersteund helaas en de router firmware laat nog even op zich wachten...
Overigens, ik zie nu dat bepaalde spellen een firmware requirement hebben. Bijvoorbeeld de EU versie van SOCOM heeft firmware 2.6 nodig. Nu moet ik dus kiezen tussen of het spel spelen en mn homebrew gedag zeggen, of het spel niet kopen. (geloof dat t/m 2.6 homebrew nog wel te doen is maar ik zie de bui al hangen met nieuwere games..)
Dan maar geen homebrew meer binnenkort, wil sowieso FFVII - Crisis Core gaan spelen op de PSP
Ja die guide werkt goed, mijn PC ziet de PSP ook nog maar Kai ziet mijn PSP dan niet. Wireless kaartje wordt dus helaas niet ondersteund...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:57 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook via xlink kai, trouwens, het is me gelukt om te connecten met m'n psp
http://texas.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5649&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=e36fb99082bb6f6da3bdf6da15e485fb
gewoon die guide volgen.
Nu nog een tegenstander zoeken om het echt uit te testen
Ik zou effe wachten en de betreffende homebrew psp sites in de gaten houden. Er is een homebrew programma's die een hogere firmware versie emuleren dan je eigenlijk hebt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Cid het volgende:
Ja die ondersteund alleen ad-hoc modus, dus of we moeten dicht bij elkaar zitten of we moeten een tunneling oplossing gebruiken (xlink kai) en die heb ik nog niet aan de praat. Mijn wireless kaartje wordt niet ondersteund helaas en de router firmware laat nog even op zich wachten...
Overigens, ik zie nu dat bepaalde spellen een firmware requirement hebben. Bijvoorbeeld de EU versie van SOCOM heeft firmware 2.6 nodig. Nu moet ik dus kiezen tussen of het spel spelen en mn homebrew gedag zeggen, of het spel niet kopen. (geloof dat t/m 2.6 homebrew nog wel te doen is maar ik zie de bui al hangen met nieuwere games..)
Dan maar geen homebrew meer binnenkort, wil sowieso FFVII - Crisis Core gaan spelen op de PSP
Weet je zeker dat het werkt? Ik heb een andere laptop met dezelfde kaart, maar xlink-kai ziet mijn PSP nogsteeds nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:57 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook via xlink kai, trouwens, het is me gelukt om te connecten met m'n psp
http://texas.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5649&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=e36fb99082bb6f6da3bdf6da15e485fb
gewoon die guide volgen.
Nu nog een tegenstander zoeken om het echt uit te testen
yup, zie mijn vorige postquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb firmware 2.6
kan ik nou tezamen met GTA die Eloader draaien met mijn standaard 32 mb stickie ?
of heb ik perse een grotere nodig?![]()
nou niet helemaal zeker, sommigen liepen te beweren dat er bij mij 0x sony stond (in die lijst) maar xlink kai zegt dat ie wel connected is... maar ben nog niemand met een EU gta tegen gekomen :/quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het werkt? Ik heb een andere laptop met dezelfde kaart, maar xlink-kai ziet mijn PSP nogsteeds niet
De PSP is wel te connecten naar mijn laptop, de laptop ziet de PSP ook, maar Xlink Kai niet
downgraders en modchips zijn in strijd met de regels van sonyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef jelle.k het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met het bespreken van downgraders en modchips.
Zolang je het niet gaat gebruiken om illegale iso's mee te draaien is er niks mis mee.
Als je een PSP koopt, mag je er mee doen wat je wilt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:03 schreef JanaX het volgende:
[..]
downgraders en modchips zijn in strijd met de regels van sony
Dat kan... Maar wij niet!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef jelle.k het volgende:
Daarom ben ik groot voorstander van firmware downgraders en de modchip
Homebrew ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:03 schreef JanaX het volgende:
[..]
downgraders en modchips zijn in strijd met de regels van sony
Op dit moment staat op alle nieuwe PSP's 2.5 of 2.6quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:32 schreef gieling het volgende:
Zit op alle nieuwe (dus die op dit moment worden verkocht) PSP's eigenlijk firmwire versie v2.7?
Nog niks helaasquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:05 schreef krickkk het volgende:
ik heb v2.7 , is er helemaal NKS meer dat ik kan doen ?
Daar is 2.71 voor nodig idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:14 schreef JanaX het volgende:
wat ik me nou afvroeg, welke fw moet je minimaal voor loco roco hebben, als je daar 2.7 voor moet hebben laat ik die game wel ff schieten
Maar is nog erg onstabielquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
2.7 nog niks inderdaad. 2.5 en 2.6 hebben wel kerneltoegang inmiddels.
Voor de demo 2.71quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:14 schreef JanaX het volgende:
wat ik me nou afvroeg, welke fw moet je minimaal voor loco roco hebben, als je daar 2.7 voor moet hebben laat ik die game wel ff schieten
oeh, mag dat wel op fok?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef Cid het volgende:
Modchip niet nodig...
En met wat voor prestaties en snelheid draait dat?quote:
en hoe heet iequote:
Nintendo 64 UltraHLE Emulatorquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nintendo 64 UltraHLE Emulator
Dit is dus een bestaande emulator voor de PC die is aangepast voor de PSP. Elke game krijgt een aparte versie van de emulator, om hem zo goed mogelijk te laten draaien. Hij is nog niet uit, maar daar zal binnen een paar dagen wel een berichtje over komen.
Vind ik ook, en dat zegt niet veel goeds over de PSP eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
Homebrew is idd de enige reden waarom de PSP interessant is
Maar op die memorystick kan je niet alleen N64 roms zetten, ook nog video's muziek etc. Plus dat je op de Wii ook SD kaartjes moet halen (512 krijg je er al gratis bij). Maar ik koop ook geen console om er N64 spellen op af te spelen, dus ik zie de vergelijking niet echt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
Maar een Wii met alle N64 toppers blijft toch nog goedkoper dan een PSP met memory stick
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP. Ook heeft Sony gezegd dat ze video streams in de webbrowser willen toevoegen, maar ik weet niet voor welke firmware dat zal zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:17 schreef Cid het volgende:
Ik hoop het voor ze, ik kan niet wachten op wat leuke functies voor het apparaatje van de "pro-ontwikkelaars" van Sony![]()
ik denk 3.+quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP. Ook heeft Sony gezegd dat ze video streams in de webbrowser willen toevoegen, maar ik weet niet voor welke firmware dat zal zijn.
Is het misschien ook gewoon mogelijk om met je psp op je eigen netwerk te komen en door je bestanden te bladeren? Zodat je bijvoorbeeld muziek/films zo kan afspelen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP.
Wat ik me kan herinneren stond Network Support ook gepland. Ik weet niet of ze hiermee het Sony netwerk bedoelen (PS1 roms downloaden) of je eigen netwerk. Muziek kan je nu al met RSS streamen van je PC, maar daar moet je bezig met een server opzetten (heb ik nu ook). Je kan als je iTunes hebt dit programma gebruiken. Of je kan ook een HFS server opzetten en dan dit programma erbij gebruiken. Zelf heb ik alleen ervaring met de laatste en ik moet zeggen dat het echt een pest werk is om te doen (alleen gebruik ik niet HFS maar Apache server). Ik denk dat iTunes wat makkelijker gaat, daar ga ik vanmiddag wel even mee kloten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Is het misschien ook gewoon mogelijk om met je psp op je eigen netwerk te komen en door je bestanden te bladeren? Zodat je bijvoorbeeld muziek/films zo kan afspelen?
Ik denk niet dat dat mogelijk zal zijn. Ik denk dat Sony er alleen voor zorgt dat je bestanden kan overzetten die door de PSP worden ondersteund en ook automatisch naar de juiste map worden gekopierd. En dan nog zouden ze een exploit moeten vinden om een emulator draaiende moeten krijgen om de ISO's te laden. Maarja, met meer functies heb je ook meer kans op een exploit. Ik denk dat 2.7 en 2.71 op het moment praktisch niet te kraken zijn. Pas met nieuwe functies zal er wel weer een nieuwe exploit worden gevondenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hmm bedankt voor de info..
Maar bedenk me net, dat ik denk dat sony geen optie erin zal bouwen waardoor je over je eigen netwerk kan bladeren.. Want dan kan je juist ook illegale ISO's bijvoorbeeld laden.
Of ze zouden alleen bepaalde extentie's moeten toelaten..
Hmm najah. ik wacht met geduld af of er misshcien zoiets later nog in de toekomst zal komen
Als je navigatie wilt dat moet je ook een GPS ontvanger hebben, wat dus iets met hardware is. Er is dacht ik wel iemand die een GPS ontvangr er heeft voor gemaakt, maar dan moet je je PSP open maken en heb je de ontvanger naast je PSP hangen (dit is ook verder niet te verkrijgen). In oktober komt er een GPS ontvanger van Sony uit, die kan je net zo goed gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:21 schreef Johnnie_F het volgende:
Kan er nou al een Homebrew navigatie ding op de PSP draaien? Of bestaat dat (nog) niet?
ISO=illegaalquote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef Johnnie_F het volgende:
ken ik hier ook me vraag kwijt over ISO loaders? Of krijg ik dan gelijk een kick-kick-ban billie bong bille klapper?
Deze emulator is nep helaasquote:
PSP hacking 101 zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
net even een filmpje zitten kijken van die beruchte chip.
die instal is extreem.
Liever niet. Als je de nieuwste games wilt spelen zul je gewoon moeten upgraden naar de nieuwste firmware. Daar gaan we dan ook vanuit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef jelle.k het volgende:
Is het wel goed om devhook hier te bespreken? (de functie om UMD's te laden in de ge'emuleerde 2.71 firmware, geen iso's dus)
dankzij de recente ontwikkelingen is die chip eigenlijk overbodig aan het worden. het kan nu allemaal met software en gratis.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
net even een filmpje zitten kijken van die beruchte chip.
die instal is extreem.
ben ik bij dat ik gewoon een 1.5 heb homebrew kan draaien.
Hey een link naar een emulator.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Deze emulator is nep helaas
Is het wel goed om devhook hier te bespreken? (de functie om UMD's te laden in de ge'emuleerde 2.71 firmware, geen iso's dus)
[..]
PSP hacking 101 zeker?
Ze hebben 2 PSP's gesloopt door de installatie
Nou ja... je vergist je niet helemaal natuurlijk. Die link kan weg.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:02 schreef BMH het volgende:
Hey een link naar een emulator.
Slotje. Ownee.. Ik vergis me.
Er is helemaal niks illegaals aan een emulatorquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... je vergist je niet helemaal natuurlijk. Die link kan weg.
Met devhook ga je even naar de 2.71 firmware om een LEGALE umd te spelenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Liever niet. Als je de nieuwste games wilt spelen zul je gewoon moeten upgraden naar de nieuwste firmware. Daar gaan we dan ook vanuit.
Als ze willen dat ze gesloten moeten worden wel ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga er eentje bij kopen waarschijnlijk eentje van 2.6 of 2.00 maar ik ben bang om te downgraden want stel dat het mis gaat, of zou ik ook naar een game winkel kunnen gaan en die dat voor me zouden kunnen doen?
Stel het gaat fout doet hij het dan nooit meer en is het weg gegooid geld?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Cid het volgende:
Je hebt wel "bedrijfjes" die dat soort dingen doen tegen een naar mijn mening belachelijk hoge prijs. Dit is iets wat je zelf makkelijk kan. Maar je hebt wel gelijk, ALS het fout gaat is er een kans dat je je PSP omzeep helpt.
Maar, die kans is zo goed als 0% als je de handleiding van het downgrade programma goed volgt. Lees het goed, begrijp wat je gaat doen en dan kan het bijna niet fout gaan. En als het toch fout gaat en je bricked je PSP, dan kan je er altijd nog zo'n chip in laten bouwen..
Nogmaals, met goed lezen en een beetje verstand kom je een heel eind!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Cid het volgende:
En als het toch fout gaat en je bricked je PSP, dan kan je er altijd nog zo'n chip in laten bouwen..
even goed kijken of downgraden wel wat voor je is. geen onnodig risico nemen natuurlijk. homebrew op 1.5 opent een compleet nieuwe psp-wereld, maar als je dat niet interesseert, probeer het dan maar ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:48 schreef Drumpie het volgende:
Dat downgraden lijkt me beetje leip eigenlijk
Oke nu is het me een beetje duidelijk gewoon goed de handleiding doorlezen en dan moet het wel goed komen, Thnx!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef Cid het volgende:
Nogmaals, als je gewoon de handleiding van de downgrader leest kan er niet zo heel veel spannends gebeuren. Goed lezen, zoek informatie op google enzovoorts..
En als het fout gaat, dan heb je inderdaad kans dat je PSP niet meer opstart. En dan moet je er een modchip in (laten) bouwen. Wat zoals Saviour al aangeeft je wel wat geld zal kosten.
In ieder geval, het is een afweging die je moet maken. Ik vond het gebruik van sommige homebrew applicaties en het kleine risico dat het fout gaat zeer zeker opwegen tegen het missen van de homebrew. Maar misschien is dat bij jou niet zo, vooral niet aan beginnen dan.
Okiedokiequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:04 schreef P-Style het volgende:
Voor de zoveelste keer, downgraden wordt hier niet behandeld!Dit is de homebrew topic, niet de "PSP firmware downgrade topic". Laten we het dan ook bij homebrew laten, als het constant over downgraden, modchips of emulators gaat dan blijft deze topic niet lang open.
Open die es danquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:04 schreef P-Style het volgende:
Voor de zoveelste keer, downgraden wordt hier niet behandeld!Dit is de homebrew topic, niet de "PSP firmware downgrade topic".
Dat klopt, maar dat zal ook vast wel veranderen ooitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Als ik het goed begrijp is het, wanneer je fw 2.71 op je psp hebt, niet mogelijk om hier homebrew sw op te spelen?
Yup, als je weet wat voor software er voor nodig is, lees dan ook even wat het precies doetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:40 schreef JK het volgende:
Bestaat er voor FW2.6 nog een goede GBA emulator ? Die ik nu heb is erg traag, zelfs op 333MHz. Ik HAD op fw2.0 een goede die gewoon vlot (of zelfs te snel dacht ik?) werkte...
edit : ben in de war... dat is op mn xbox![]()
Terug naar 1.5 hoef ik niet, te kleine memorycard (512mb), homebrew gaat mij voornamelijk om de leuke emulators, al vind ik het jammer dat je voor de Amiga emulator 1.5 nodig hebt.
Even ander vraagje, kan je op 1.5 nog wel gewoon recente UMD's afdraaien ? Stel ik gooi er Daxter in, is die nog van UMD af te spelen of alleen 'anders' vanwege dat fw2.6 nodig is ?
Ik weet welke software er voor nodig is, maar wil gewoon weten of het fysiek dus nog mogelijk is om dan van die umd te spelen...
Als bepaalde vragen van de moderator niet mogen, hoor ik dat graag
Ik weet heel precies wat het doet, maar met 512mb kom je niet ver hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, als je weet wat voor software er voor nodig is, lees dan ook even wat het precies doet![]()
Dat is een grapquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Remmiej het volgende:
saviour hoe oud ben je wel niet... k3 hah
-knip- en -knip- is een heleboel homebrew te vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:06 schreef JK het volgende:
Heb nu fw1.5 van m'n 2.6 gemaakt. Werkt prima.
Heb meteen even via fw2.71 emulatie even de Loco Roco demo gespeeld die ik al een eeuw op mn harde schijf had staan om eens erop te zetten als ik had geupgrade. Wel grappig spelletje, maar om daar nou zoveel geld voor neer te leggen? Ik wacht wel tot ie 20 euro is ofzoEn dan koop ik 'm misschien.... voor mn vriendin ofzo.
Nu maar eens uitzoeken wat voor homebrew er is.. geloof ook een afstandsbediening voor de tv etc? via de IR poort?
Thanx, gaat lukken !!! Staat ie eindelijk geen stof meer te happen na al die maanden.quote:
iRShell is oa een leuke afstandbediening.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef JK het volgende:
[..]
Thanx, gaat lukken !!! Staat ie eindelijk geen stof meer te happen na al die maanden.
Ben vooral benieuw naar de afstandsbediening en een oude amiga emulator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |