even goed kijken of downgraden wel wat voor je is. geen onnodig risico nemen natuurlijk. homebrew op 1.5 opent een compleet nieuwe psp-wereld, maar als je dat niet interesseert, probeer het dan maar ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:48 schreef Drumpie het volgende:
Dat downgraden lijkt me beetje leip eigenlijk
Oke nu is het me een beetje duidelijk gewoon goed de handleiding doorlezen en dan moet het wel goed komen, Thnx!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef Cid het volgende:
Nogmaals, als je gewoon de handleiding van de downgrader leest kan er niet zo heel veel spannends gebeuren. Goed lezen, zoek informatie op google enzovoorts..
En als het fout gaat, dan heb je inderdaad kans dat je PSP niet meer opstart. En dan moet je er een modchip in (laten) bouwen. Wat zoals Saviour al aangeeft je wel wat geld zal kosten.
In ieder geval, het is een afweging die je moet maken. Ik vond het gebruik van sommige homebrew applicaties en het kleine risico dat het fout gaat zeer zeker opwegen tegen het missen van de homebrew. Maar misschien is dat bij jou niet zo, vooral niet aan beginnen dan.
Okiedokiequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:04 schreef P-Style het volgende:
Voor de zoveelste keer, downgraden wordt hier niet behandeld!Dit is de homebrew topic, niet de "PSP firmware downgrade topic". Laten we het dan ook bij homebrew laten, als het constant over downgraden, modchips of emulators gaat dan blijft deze topic niet lang open.
Open die es danquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:04 schreef P-Style het volgende:
Voor de zoveelste keer, downgraden wordt hier niet behandeld!Dit is de homebrew topic, niet de "PSP firmware downgrade topic".
Dat klopt, maar dat zal ook vast wel veranderen ooitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Als ik het goed begrijp is het, wanneer je fw 2.71 op je psp hebt, niet mogelijk om hier homebrew sw op te spelen?
Yup, als je weet wat voor software er voor nodig is, lees dan ook even wat het precies doetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:40 schreef JK het volgende:
Bestaat er voor FW2.6 nog een goede GBA emulator ? Die ik nu heb is erg traag, zelfs op 333MHz. Ik HAD op fw2.0 een goede die gewoon vlot (of zelfs te snel dacht ik?) werkte...
edit : ben in de war... dat is op mn xbox![]()
Terug naar 1.5 hoef ik niet, te kleine memorycard (512mb), homebrew gaat mij voornamelijk om de leuke emulators, al vind ik het jammer dat je voor de Amiga emulator 1.5 nodig hebt.
Even ander vraagje, kan je op 1.5 nog wel gewoon recente UMD's afdraaien ? Stel ik gooi er Daxter in, is die nog van UMD af te spelen of alleen 'anders' vanwege dat fw2.6 nodig is ?
Ik weet welke software er voor nodig is, maar wil gewoon weten of het fysiek dus nog mogelijk is om dan van die umd te spelen...
Als bepaalde vragen van de moderator niet mogen, hoor ik dat graag
Ik weet heel precies wat het doet, maar met 512mb kom je niet ver hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, als je weet wat voor software er voor nodig is, lees dan ook even wat het precies doet![]()
Dat is een grapquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Remmiej het volgende:
saviour hoe oud ben je wel niet... k3 hah
-knip- en -knip- is een heleboel homebrew te vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:06 schreef JK het volgende:
Heb nu fw1.5 van m'n 2.6 gemaakt. Werkt prima.
Heb meteen even via fw2.71 emulatie even de Loco Roco demo gespeeld die ik al een eeuw op mn harde schijf had staan om eens erop te zetten als ik had geupgrade. Wel grappig spelletje, maar om daar nou zoveel geld voor neer te leggen? Ik wacht wel tot ie 20 euro is ofzoEn dan koop ik 'm misschien.... voor mn vriendin ofzo.
Nu maar eens uitzoeken wat voor homebrew er is.. geloof ook een afstandsbediening voor de tv etc? via de IR poort?
Thanx, gaat lukken !!! Staat ie eindelijk geen stof meer te happen na al die maanden.quote:
iRShell is oa een leuke afstandbediening.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef JK het volgende:
[..]
Thanx, gaat lukken !!! Staat ie eindelijk geen stof meer te happen na al die maanden.
Ben vooral benieuw naar de afstandsbediening en een oude amiga emulator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |