abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40003857
Yup, Irshell kan dat wireless met MP3's en bestanden. Geen idee of video ook werkt, nooit geprobeerd. Denk het niet overigens..

Ook wel benieuwd naar welke software gamecube daar voor gebruikt
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_40004349
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef jdiezrequejo het volgende:

[..]

Is het misschien ook gewoon mogelijk om met je psp op je eigen netwerk te komen en door je bestanden te bladeren? Zodat je bijvoorbeeld muziek/films zo kan afspelen?
Wat ik me kan herinneren stond Network Support ook gepland. Ik weet niet of ze hiermee het Sony netwerk bedoelen (PS1 roms downloaden) of je eigen netwerk. Muziek kan je nu al met RSS streamen van je PC, maar daar moet je bezig met een server opzetten (heb ik nu ook). Je kan als je iTunes hebt dit programma gebruiken. Of je kan ook een HFS server opzetten en dan dit programma erbij gebruiken. Zelf heb ik alleen ervaring met de laatste en ik moet zeggen dat het echt een pest werk is om te doen (alleen gebruik ik niet HFS maar Apache server). Ik denk dat iTunes wat makkelijker gaat, daar ga ik vanmiddag wel even mee kloten.
Films op dezelfde manier moet dus met de volgende firmware komen. Ik zal zeker even een linkje naar mijn eigen RSS feeds binnenkort neerzetten
pi_40005960
Hmm bedankt voor de info..

Maar bedenk me net, dat ik denk dat sony geen optie erin zal bouwen waardoor je over je eigen netwerk kan bladeren.. Want dan kan je juist ook illegale ISO's bijvoorbeeld laden.
Of ze zouden alleen bepaalde extentie's moeten toelaten..

Hmm najah. ik wacht met geduld af of er misshcien zoiets later nog in de toekomst zal komen
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_40006538
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hmm bedankt voor de info..

Maar bedenk me net, dat ik denk dat sony geen optie erin zal bouwen waardoor je over je eigen netwerk kan bladeren.. Want dan kan je juist ook illegale ISO's bijvoorbeeld laden.
Of ze zouden alleen bepaalde extentie's moeten toelaten..

Hmm najah. ik wacht met geduld af of er misshcien zoiets later nog in de toekomst zal komen
Ik denk niet dat dat mogelijk zal zijn. Ik denk dat Sony er alleen voor zorgt dat je bestanden kan overzetten die door de PSP worden ondersteund en ook automatisch naar de juiste map worden gekopierd. En dan nog zouden ze een exploit moeten vinden om een emulator draaiende moeten krijgen om de ISO's te laden. Maarja, met meer functies heb je ook meer kans op een exploit. Ik denk dat 2.7 en 2.71 op het moment praktisch niet te kraken zijn. Pas met nieuwe functies zal er wel weer een nieuwe exploit worden gevonden
pi_40058454
Kan er nou al een Homebrew navigatie ding op de PSP draaien? Of bestaat dat (nog) niet?
pi_40068713
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:21 schreef Johnnie_F het volgende:
Kan er nou al een Homebrew navigatie ding op de PSP draaien? Of bestaat dat (nog) niet?
Als je navigatie wilt dat moet je ook een GPS ontvanger hebben, wat dus iets met hardware is. Er is dacht ik wel iemand die een GPS ontvangr er heeft voor gemaakt, maar dan moet je je PSP open maken en heb je de ontvanger naast je PSP hangen (dit is ook verder niet te verkrijgen). In oktober komt er een GPS ontvanger van Sony uit, die kan je net zo goed gebruiken.
pi_40116410
ik snap niet waarom dit mag en een DS ''homebrew'' topic niet. Het gaat heir duidelijk om emulators voor gc enzo... van GC wordt er nog steeds verkocht en geproduceerd => ILLEGAAL.
  Donald Duck held zondag 23 juli 2006 @ 22:51:54 #258
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40116550
Er worden niet links gegeven naar emulators enzo. Soms wordt er eventjes over gepraat, maar dan is die blauwe er al snel bij om foei te zeggen. Het DS topic werd gesloten omdat er al direct in de OP links naar emulators stonden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40145520
ken ik hier ook me vraag kwijt over ISO loaders? Of krijg ik dan gelijk een kick-kick-ban billie bong bille klapper?
pi_40146055
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef Johnnie_F het volgende:
ken ik hier ook me vraag kwijt over ISO loaders? Of krijg ik dan gelijk een kick-kick-ban billie bong bille klapper?
ISO=illegaal
Dus nee

En over waarom het PSP topic wel mag, bij de PSP is het een functie. Bij de DS is het door kraken mogelijk.
pi_40188485
net even een filmpje zitten kijken van die beruchte chip.
die instal is extreem.

ben ik bij dat ik gewoon een 1.5 heb homebrew kan draaien.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_40202887
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:33 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

N64 emulator werkt op de PSP..
Deze emulator is nep helaas

Is het wel goed om devhook hier te bespreken? (de functie om UMD's te laden in de ge'emuleerde 2.71 firmware, geen iso's dus)
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
die instal is extreem.
PSP hacking 101 zeker?
Ze hebben 2 PSP's gesloopt door de installatie

[ Bericht 17% gewijzigd door P-Style op 26-07-2006 20:21:05 (link naar emulator verwijderd) ]
pi_40209599
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef jelle.k het volgende:
Is het wel goed om devhook hier te bespreken? (de functie om UMD's te laden in de ge'emuleerde 2.71 firmware, geen iso's dus)
Liever niet. Als je de nieuwste games wilt spelen zul je gewoon moeten upgraden naar de nieuwste firmware. Daar gaan we dan ook vanuit.
  Donald Duck held woensdag 26 juli 2006 @ 18:16:21 #264
46149 __Saviour__
pi_40209662
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
die instal is extreem.

ben ik bij dat ik gewoon een 1.5 heb homebrew kan draaien.
dankzij de recente ontwikkelingen is die chip eigenlijk overbodig aan het worden. het kan nu allemaal met software en gratis.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:02:15 #265
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40210993
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef jelle.k het volgende:

[..]

Deze emulator is nep helaas

[..]

PSP hacking 101 zeker?
Ze hebben 2 PSP's gesloopt door de installatie
Hey een link naar een emulator.

Slotje. Ownee.. Ik vergis me.

[ Bericht 14% gewijzigd door P-Style op 26-07-2006 20:21:26 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40213550
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:02 schreef BMH het volgende:
Hey een link naar een emulator.

Slotje. Ownee.. Ik vergis me.
Nou ja... je vergist je niet helemaal natuurlijk. Die link kan weg.
pi_40219851
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou ja... je vergist je niet helemaal natuurlijk. Die link kan weg.
Er is helemaal niks illegaals aan een emulator
Als ik nou links begon te geven naar roms kon ik me een edit voorstellen.
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef P-Style het volgende:

[..]

Liever niet. Als je de nieuwste games wilt spelen zul je gewoon moeten upgraden naar de nieuwste firmware. Daar gaan we dan ook vanuit.
Met devhook ga je even naar de 2.71 firmware om een LEGALE umd te spelen
en na een reboot weer terug naar 1.5 om homebrew te draaien.

Ik zie het probleem niet
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:26:33 #268
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40222611
Saviour ik had gelezen dat jij jou psp had gedowngrade van 2.6 naar 1.5? is dat goed gegaan? en kan dat wel zonder dat die kapot kan gaan?, en ik had nog een vraag stel ik koop en 2e psp erbij met fw 2.0 kan ik die zonder problemen naar 1.5 krijgen?

[ Bericht 46% gewijzigd door Drumpie op 27-07-2006 00:58:20 ]
pi_40231010
Ik heb ook mijn PSP gedowngrade van 2.6 naar 1.5, en dat ging prima! Je kan iedere PSP downgraden naar 1.5, behalve de 2.7 firmware draaiende PSPs.
  Donald Duck held donderdag 27 juli 2006 @ 11:39:33 #270
46149 __Saviour__
pi_40232272
ik heb mijn psp van 2.00 naar 1.50 gekregen, dat ging helemaal zonder problemen. Let wel op, er is altijd de kleine kans dat het mis gaat!
als je een nieuwe psp koopt met een firmware t/m 2.60, is die te downgraden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:58:19 #271
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40234906
Ik ga er eentje bij kopen waarschijnlijk eentje van 2.6 of 2.00 maar ik ben bang om te downgraden want stel dat het mis gaat, of zou ik ook naar een game winkel kunnen gaan en die dat voor me zouden kunnen doen?
pi_40235250
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga er eentje bij kopen waarschijnlijk eentje van 2.6 of 2.00 maar ik ben bang om te downgraden want stel dat het mis gaat, of zou ik ook naar een game winkel kunnen gaan en die dat voor me zouden kunnen doen?
Als ze willen dat ze gesloten moeten worden wel ja.

Ik heb geen enkel probleem ondervonden. Gebruikte er een programma voor die alle stappen zelf doorliep en het was erg simpel.
pi_40235258
Je hebt wel "bedrijfjes" die dat soort dingen doen tegen een naar mijn mening belachelijk hoge prijs. Dit is iets wat je zelf makkelijk kan. Maar je hebt wel gelijk, ALS het fout gaat is er een kans dat je je PSP omzeep helpt.

Maar, die kans is zo goed als 0% als je de handleiding van het downgrade programma goed volgt. Lees het goed, begrijp wat je gaat doen en dan kan het bijna niet fout gaan. En als het toch fout gaat en je bricked je PSP, dan kan je er altijd nog zo'n chip in laten bouwen..

Nogmaals, met goed lezen en een beetje verstand kom je een heel eind!
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:13:19 #274
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40235396
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Cid het volgende:
Je hebt wel "bedrijfjes" die dat soort dingen doen tegen een naar mijn mening belachelijk hoge prijs. Dit is iets wat je zelf makkelijk kan. Maar je hebt wel gelijk, ALS het fout gaat is er een kans dat je je PSP omzeep helpt.

Maar, die kans is zo goed als 0% als je de handleiding van het downgrade programma goed volgt. Lees het goed, begrijp wat je gaat doen en dan kan het bijna niet fout gaan. En als het toch fout gaat en je bricked je PSP, dan kan je er altijd nog zo'n chip in laten bouwen..

Nogmaals, met goed lezen en een beetje verstand kom je een heel eind!
Stel het gaat fout doet hij het dan nooit meer en is het weg gegooid geld?
pi_40235485
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Cid het volgende:
En als het toch fout gaat en je bricked je PSP, dan kan je er altijd nog zo'n chip in laten bouwen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')