Wat ik me kan herinneren stond Network Support ook gepland. Ik weet niet of ze hiermee het Sony netwerk bedoelen (PS1 roms downloaden) of je eigen netwerk. Muziek kan je nu al met RSS streamen van je PC, maar daar moet je bezig met een server opzetten (heb ik nu ook). Je kan als je iTunes hebt dit programma gebruiken. Of je kan ook een HFS server opzetten en dan dit programma erbij gebruiken. Zelf heb ik alleen ervaring met de laatste en ik moet zeggen dat het echt een pest werk is om te doen (alleen gebruik ik niet HFS maar Apache server). Ik denk dat iTunes wat makkelijker gaat, daar ga ik vanmiddag wel even mee kloten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Is het misschien ook gewoon mogelijk om met je psp op je eigen netwerk te komen en door je bestanden te bladeren? Zodat je bijvoorbeeld muziek/films zo kan afspelen?
Ik denk niet dat dat mogelijk zal zijn. Ik denk dat Sony er alleen voor zorgt dat je bestanden kan overzetten die door de PSP worden ondersteund en ook automatisch naar de juiste map worden gekopierd. En dan nog zouden ze een exploit moeten vinden om een emulator draaiende moeten krijgen om de ISO's te laden. Maarja, met meer functies heb je ook meer kans op een exploit. Ik denk dat 2.7 en 2.71 op het moment praktisch niet te kraken zijn. Pas met nieuwe functies zal er wel weer een nieuwe exploit worden gevondenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hmm bedankt voor de info..
Maar bedenk me net, dat ik denk dat sony geen optie erin zal bouwen waardoor je over je eigen netwerk kan bladeren.. Want dan kan je juist ook illegale ISO's bijvoorbeeld laden.
Of ze zouden alleen bepaalde extentie's moeten toelaten..
Hmm najah. ik wacht met geduld af of er misshcien zoiets later nog in de toekomst zal komen
Als je navigatie wilt dat moet je ook een GPS ontvanger hebben, wat dus iets met hardware is. Er is dacht ik wel iemand die een GPS ontvangr er heeft voor gemaakt, maar dan moet je je PSP open maken en heb je de ontvanger naast je PSP hangen (dit is ook verder niet te verkrijgen). In oktober komt er een GPS ontvanger van Sony uit, die kan je net zo goed gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:21 schreef Johnnie_F het volgende:
Kan er nou al een Homebrew navigatie ding op de PSP draaien? Of bestaat dat (nog) niet?
ISO=illegaalquote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef Johnnie_F het volgende:
ken ik hier ook me vraag kwijt over ISO loaders? Of krijg ik dan gelijk een kick-kick-ban billie bong bille klapper?
Deze emulator is nep helaasquote:
PSP hacking 101 zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
net even een filmpje zitten kijken van die beruchte chip.
die instal is extreem.
Liever niet. Als je de nieuwste games wilt spelen zul je gewoon moeten upgraden naar de nieuwste firmware. Daar gaan we dan ook vanuit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef jelle.k het volgende:
Is het wel goed om devhook hier te bespreken? (de functie om UMD's te laden in de ge'emuleerde 2.71 firmware, geen iso's dus)
dankzij de recente ontwikkelingen is die chip eigenlijk overbodig aan het worden. het kan nu allemaal met software en gratis.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
net even een filmpje zitten kijken van die beruchte chip.
die instal is extreem.
ben ik bij dat ik gewoon een 1.5 heb homebrew kan draaien.
Hey een link naar een emulator.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Deze emulator is nep helaas
Is het wel goed om devhook hier te bespreken? (de functie om UMD's te laden in de ge'emuleerde 2.71 firmware, geen iso's dus)
[..]
PSP hacking 101 zeker?
Ze hebben 2 PSP's gesloopt door de installatie
Nou ja... je vergist je niet helemaal natuurlijk. Die link kan weg.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:02 schreef BMH het volgende:
Hey een link naar een emulator.
Slotje. Ownee.. Ik vergis me.
Er is helemaal niks illegaals aan een emulatorquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... je vergist je niet helemaal natuurlijk. Die link kan weg.
Met devhook ga je even naar de 2.71 firmware om een LEGALE umd te spelenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Liever niet. Als je de nieuwste games wilt spelen zul je gewoon moeten upgraden naar de nieuwste firmware. Daar gaan we dan ook vanuit.
Als ze willen dat ze gesloten moeten worden wel ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga er eentje bij kopen waarschijnlijk eentje van 2.6 of 2.00 maar ik ben bang om te downgraden want stel dat het mis gaat, of zou ik ook naar een game winkel kunnen gaan en die dat voor me zouden kunnen doen?
Stel het gaat fout doet hij het dan nooit meer en is het weg gegooid geld?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Cid het volgende:
Je hebt wel "bedrijfjes" die dat soort dingen doen tegen een naar mijn mening belachelijk hoge prijs. Dit is iets wat je zelf makkelijk kan. Maar je hebt wel gelijk, ALS het fout gaat is er een kans dat je je PSP omzeep helpt.
Maar, die kans is zo goed als 0% als je de handleiding van het downgrade programma goed volgt. Lees het goed, begrijp wat je gaat doen en dan kan het bijna niet fout gaan. En als het toch fout gaat en je bricked je PSP, dan kan je er altijd nog zo'n chip in laten bouwen..
Nogmaals, met goed lezen en een beetje verstand kom je een heel eind!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Cid het volgende:
En als het toch fout gaat en je bricked je PSP, dan kan je er altijd nog zo'n chip in laten bouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |