En met wat voor prestaties en snelheid draait dat?quote:
en hoe heet iequote:
Nintendo 64 UltraHLE Emulatorquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nintendo 64 UltraHLE Emulator
Dit is dus een bestaande emulator voor de PC die is aangepast voor de PSP. Elke game krijgt een aparte versie van de emulator, om hem zo goed mogelijk te laten draaien. Hij is nog niet uit, maar daar zal binnen een paar dagen wel een berichtje over komen.
Vind ik ook, en dat zegt niet veel goeds over de PSP eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
Homebrew is idd de enige reden waarom de PSP interessant is
Maar op die memorystick kan je niet alleen N64 roms zetten, ook nog video's muziek etc. Plus dat je op de Wii ook SD kaartjes moet halen (512 krijg je er al gratis bij). Maar ik koop ook geen console om er N64 spellen op af te spelen, dus ik zie de vergelijking niet echt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
Maar een Wii met alle N64 toppers blijft toch nog goedkoper dan een PSP met memory stick
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP. Ook heeft Sony gezegd dat ze video streams in de webbrowser willen toevoegen, maar ik weet niet voor welke firmware dat zal zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:17 schreef Cid het volgende:
Ik hoop het voor ze, ik kan niet wachten op wat leuke functies voor het apparaatje van de "pro-ontwikkelaars" van Sony![]()
ik denk 3.+quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP. Ook heeft Sony gezegd dat ze video streams in de webbrowser willen toevoegen, maar ik weet niet voor welke firmware dat zal zijn.
Is het misschien ook gewoon mogelijk om met je psp op je eigen netwerk te komen en door je bestanden te bladeren? Zodat je bijvoorbeeld muziek/films zo kan afspelen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |