yup, zie mijn vorige postquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb firmware 2.6
kan ik nou tezamen met GTA die Eloader draaien met mijn standaard 32 mb stickie ?
of heb ik perse een grotere nodig?![]()
nou niet helemaal zeker, sommigen liepen te beweren dat er bij mij 0x sony stond (in die lijst) maar xlink kai zegt dat ie wel connected is... maar ben nog niemand met een EU gta tegen gekomen :/quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het werkt? Ik heb een andere laptop met dezelfde kaart, maar xlink-kai ziet mijn PSP nogsteeds niet
De PSP is wel te connecten naar mijn laptop, de laptop ziet de PSP ook, maar Xlink Kai niet
downgraders en modchips zijn in strijd met de regels van sonyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef jelle.k het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met het bespreken van downgraders en modchips.
Zolang je het niet gaat gebruiken om illegale iso's mee te draaien is er niks mis mee.
Als je een PSP koopt, mag je er mee doen wat je wilt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:03 schreef JanaX het volgende:
[..]
downgraders en modchips zijn in strijd met de regels van sony
Dat kan... Maar wij niet!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef jelle.k het volgende:
Daarom ben ik groot voorstander van firmware downgraders en de modchip
Homebrew ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:03 schreef JanaX het volgende:
[..]
downgraders en modchips zijn in strijd met de regels van sony
Op dit moment staat op alle nieuwe PSP's 2.5 of 2.6quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:32 schreef gieling het volgende:
Zit op alle nieuwe (dus die op dit moment worden verkocht) PSP's eigenlijk firmwire versie v2.7?
Nog niks helaasquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:05 schreef krickkk het volgende:
ik heb v2.7 , is er helemaal NKS meer dat ik kan doen ?
Daar is 2.71 voor nodig idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:14 schreef JanaX het volgende:
wat ik me nou afvroeg, welke fw moet je minimaal voor loco roco hebben, als je daar 2.7 voor moet hebben laat ik die game wel ff schieten
Maar is nog erg onstabielquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
2.7 nog niks inderdaad. 2.5 en 2.6 hebben wel kerneltoegang inmiddels.
Voor de demo 2.71quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:14 schreef JanaX het volgende:
wat ik me nou afvroeg, welke fw moet je minimaal voor loco roco hebben, als je daar 2.7 voor moet hebben laat ik die game wel ff schieten
oeh, mag dat wel op fok?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef Cid het volgende:
Modchip niet nodig...
En met wat voor prestaties en snelheid draait dat?quote:
en hoe heet iequote:
Nintendo 64 UltraHLE Emulatorquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nintendo 64 UltraHLE Emulator
Dit is dus een bestaande emulator voor de PC die is aangepast voor de PSP. Elke game krijgt een aparte versie van de emulator, om hem zo goed mogelijk te laten draaien. Hij is nog niet uit, maar daar zal binnen een paar dagen wel een berichtje over komen.
Vind ik ook, en dat zegt niet veel goeds over de PSP eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
Homebrew is idd de enige reden waarom de PSP interessant is
Maar op die memorystick kan je niet alleen N64 roms zetten, ook nog video's muziek etc. Plus dat je op de Wii ook SD kaartjes moet halen (512 krijg je er al gratis bij). Maar ik koop ook geen console om er N64 spellen op af te spelen, dus ik zie de vergelijking niet echt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
Maar een Wii met alle N64 toppers blijft toch nog goedkoper dan een PSP met memory stick
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP. Ook heeft Sony gezegd dat ze video streams in de webbrowser willen toevoegen, maar ik weet niet voor welke firmware dat zal zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:17 schreef Cid het volgende:
Ik hoop het voor ze, ik kan niet wachten op wat leuke functies voor het apparaatje van de "pro-ontwikkelaars" van Sony![]()
ik denk 3.+quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP. Ook heeft Sony gezegd dat ze video streams in de webbrowser willen toevoegen, maar ik weet niet voor welke firmware dat zal zijn.
Is het misschien ook gewoon mogelijk om met je psp op je eigen netwerk te komen en door je bestanden te bladeren? Zodat je bijvoorbeeld muziek/films zo kan afspelen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vodcasten komt sowieso in de volgende firmware (podcast maar dan video). Gelukkig heb ik m'n eigen webservertje boven staan waar ik m'n films op kan hosten en kan laten streamen op m'n PSP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |