Top.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, ik ben een toffe op aan het maken die dat uitlegt enzo
Nope, Xbox modden is illegaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
tof, mag ik nu ook een topic over XBMC openen?![]()
Ik zal dit topic niet verder verneuken, maar een andere bios op een PSP zetten is netzo legaal als de XBOX voorzien van een andere bios of dit nou met of zonder chip gebeurt maakt niet uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nope, Xbox modden is illegaal.
Op oude firmware draait homebrew sowieso.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik zal dit topic niet verder verneuken, maar een andere bios op een PSP zetten is netzo legaal als de XBOX voorzien van een andere bios of dit nou met of zonder chip gebeurt maakt niet uit.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef Darkzell het volgende:
Is het mogelijk eigenlijk om homebrew op 2.6 te draaien. Ik wil namelijk graag iets van Sudoku ofzo erop hebben.
Minder verkopen van het spel = minder intresse van de uitgever = minder games voor PSP = meer DS salesquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
sudoku moet je niet kopen, er is een gratis homebrew versie van: http://files.pspupdates.qj.net/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,12,1662
Die speelt ook nog eens MP3's af terwijl je puzzelt
verkocht de PSP nog dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Minder verkopen van het spel = minder intresse van de uitgever = minder games voor PSP = meer DS sales![]()
PSP verkoopt erg goed in NA & Europa. Helemaal als je kijkt naar de games die erop te spelen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
verkocht de PSP nog dan?
2e hands niet meegeteld.
Don't force me to buy a PSP!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
DS Fanboys kunnen zich uitleven in hun eigen topic![]()
Maar stel, ik heb hier een snes staan. Stel, ik heb een Donkey Country originele cassette liggen. Waarom zou ik dan DKC niet mogen emuleren op de PSP? :|quote:Er zijn echter wel emulators beschikbaar, waarmee je ROMS kunt afspelen van andere spelsystemen. Dat is dan weer wel illegaal en mag hier niet besproken worden.
Weet daar het fijne niet over, maar dat wordt hier zowieso niet besprokenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar stel, ik heb hier een snes staan. Stel, ik heb een Donkey Country originele cassette liggen. Waarom zou ik dan DKC niet mogen emuleren op de PSP? :|
Als je de OP nou eens leest en dan vooral het stukje "versie 2.01 en hoger"quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef Gamer_V het volgende:
Sorry Meneer kloon van Roi.
Ontopic, ik heb in mijn gigapack standaard 2.5 gekregen, en door de psp heb ik geen geld meer over voor gta, dus er valt weinig home te brewen voor mij. Helaas.
Misschien moet jij het wat beter lezen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je de OP nou eens leest en dan vooral het stukje "versie 2.01 en hoger"
Ja, dus? Daar heb je GTA voor nodig. Maar heeft niet iedere PSP bezitter dat spel? Ik bedoel het is de enige topper voor de PSP.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien moet jij het wat beter lezen.
En nu zijn post nog een keer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar heb je GTA voor nodig. Maar heeft niet iedere PSP bezitter dat spel? Ik bedoel het is de enige topper voor de PSP.
Wat zielig voor hem..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
En nu zijn post nog een keer.
Je wil zeggen dat 3th party games goed draaien op de DS?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Minder verkopen van het spel = minder intresse van de uitgever = minder games voor PSP = meer DS sales![]()
Bedankt voor je medelijden.quote:
Lees dit maar even!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:31 schreef Noax het volgende:
Henk-B schrijft in het Psp topic dat hij GTA heeft draaien onder firmware 1.5.
Zijn hier meer mensen die dat voor elkaar hebben gekregen?
Ik weet de manier, alleen heb je een ISO van het spel er voor nodig. Dus je kan nog steeds niet een spel afspelen vanaf UMD. Alleen het probleem is dat je het hier niet over ISO's mag hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:31 schreef Noax het volgende:
Henk-B schrijft in het Psp topic dat hij GTA heeft draaien onder firmware 1.5.
Zijn hier meer mensen die dat voor elkaar hebben gekregen?
Ik heb dus Gta orgineel en heb daar een back up van gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik weet de manier, alleen heb je een ISO van het spel er voor nodig. Dus je kan nog steeds niet een spel afspelen vanaf UMD. Alleen het probleem is dat je het hier niet over ISO's mag hebbenDe enige tip die ik je kan geven is naar wat PSP nieuws websites te gaan over homebrew (meestal engelse)
ja, maarja dat kan iedereen wel zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb dus Gta orgineel en heb daar een back up van gemaakt.
Zo kun je hem dus toch legaal hebben!
Oke, daar heb je gelijk in!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja, maarja dat kan iedereen wel zeggen
Ik geloof je wel, maar zo zijn de regels nou eenmaal hier in GAM. Ik had het ook wel anders gewilt
OMG!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe CheatDevice voor GTA is uit, versie 0.9
Deze is echt super en heeft als nieuwe toevoeging Construction Mode: bouw zelf objecten in de stad!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier dowloaden: http://www.maxbot.com/gta/
[afbeelding]
Keitof
Dit is gemaakt met CheatSync, dat een bestand produceert dat dan weer in CheatDevice moet.
Zeker de reden waarom je een PSP koopt..quote:Op zondag 26 februari 2006 00:31 schreef Drumpie het volgende:
Trouwens, een vriend van mij zei, dat je spellen kan downloaden, en de BIOS van je PSP moet hacken, en dan kan je dat spelen, OOIT iemand gedaan?
Kvraag wie het ooit gedaan heeft!!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef Roi het volgende:
Lees de OP nou is pauper! MMaRsu had hier gelijk met de harde hand ingegrepen!
Ook dat hoef je hier niet te vragen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:35 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Kvraag wie het ooit gedaan heeft!!
Kijk, jij snapt het!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:34 schreef Drumpie het volgende:
Nopez, om de beter gameplay
hehe idd, maar je hebt er nog veel meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef deGVR het volgende:
Ik ben zo blij.... zooo blij!
[afbeelding]
Met meneer Thriftweed spelen in de trein, wat wil je nog meer...
It'sThreepwood! THREEPWOOD!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef deGVR het volgende:
Ik ben zo blij.... zooo blij!
[afbeelding]
Met meneer Thriftweed spelen in de trein, wat wil je nog meer...
1.5 natuurlijk, bij mijn TV boven knippert alleen de IR ontvanger, maar voor de rest niks.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Op welke firmware draai je het?
Ik dacht alleen op 1.50 hebben ze toegang tot de infraroodpoort
dat is wel een mooi lay-out.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:57 schreef Fonzarelli het volgende:
Heeft iemand toevallig de PSIX lite versie? Downloaden lukt niet echt van psixonline.com
Ik heb het dus over dit:
[afbeelding]
nevermind...
zolang er nog geen emulator voor de PC is kan je het ook wel vergeten voor de PSPquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Op elke andere dag had ik dit supergaaf gevonden...maar helaas, die datum he![]()
Kan iemand mij hier wat meer over uitleggen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe CheatDevice voor GTA is uit, versie 0.9
Deze is echt super en heeft als nieuwe toevoeging Construction Mode: bouw zelf objecten in de stad!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier dowloaden: http://www.maxbot.com/gta/
[afbeelding]
Keitof
Dit is gemaakt met CheatSync, dat een bestand produceert dat dan weer in CheatDevice moet.
Daar is dacht ik een fix voor uitgekomen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
0.9.7 is de meest recente op het moment, die moet je hebben
Maar die heeft op sommige PSP's wat probleempjes. Neem in dat geval 0.96
En die doet automatisch bakuppen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
0.9.7 is de meest recente op het moment, die moet je hebben
Maar die heeft op sommige PSP's wat probleempjes. Neem in dat geval 0.96
Ik neem aan dat je dan verbining met internet moet hebben?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:06 schreef gamecube_master het volgende:
PSPRadio werkt op firmware 2.6!
Er is een nieuwe versie uitgekomen van PSPRadio (0.38.091) die werkt op 2.6!
Het enige wat je nodig hebt is GTA, de nieuwste eLoader (0.9.7) en PSPRadio
Linkje naar PSPRadio:
http://ftp.berlios.de/pub(...)o0.38.091_Static.zip
Linkje naar de nieuwe eLoader:
http://dl.qj.net/eLoader-(...)2/fid/5924/catid/114
Plaats het mapje PSPRadio (dus niet PSPRadio%) in de map GAME op je PSP. eLoader installeerd zichzelf.
Voor mensen die PSPRadio niet kennen, hiermee kun je Internet radio luisteren.
Natuurlijk. Sony/ playstation is de SBS6 van de gaming.quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wario Ware komt naar de PSP
http://pspupdates.qj.net/(...)sed-/pg/49/aid/17533
Heb ik ookquote:
Dit komt niet van Sony zelf. Het is een homebrew applicatie.quote:Op maandag 10 april 2006 00:48 schreef BMH het volgende:
Natuurlijk. Sony/ playstation is de SBS6 van de gaming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |