jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:14 schreef donald_dick het volgende:
en heb je bij de 2.5 steeds GTS:LS nodig om homebrew te draaien?
Ik heb het geprobeerd, en naar mijn idee kan je geen bestanden kopieeren, Helaas.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
..
Je kunt zelfs door de bestanden op UMD bladeren en deze kopieeren!
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
vertellen dat het niet kan mag toch wel.
...geen antwoord gegeven gaat worden, al zou het er zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef TonyMalony het volgende:
Is er al iets waarmee je een 2.01 psp kan downgraden?![]()
Dat heb ik gehoord jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:24 schreef donald_dick het volgende:
en er is een nieuwe psp modchip uitdan kan je switchen tussen homebrew en demo's
PSPRadio, beste homebrew die er op dit moment is (vind ik).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef Falcon4ever het volgende:
watzijn nu eigenlijk een soort van must-have / must-tried homebrew applicaties?
Kheb tot nu toe Deadalus en ScummVM (sam n max!!!) geprobeert op m'n fw2.5 en dat draait best goe.
Sudoku vind ik niks...
Dat wil ik ook, sam en max dan. Maar hoe krijg ik dat op me pspquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef Falcon4ever het volgende:
watzijn nu eigenlijk een soort van must-have / must-tried homebrew applicaties?
Kheb tot nu toe Deadalus en ScummVM (sam n max!!!) geprobeert op m'n fw2.5 en dat draait best goe.
Sudoku vind ik niks...
Op 2.71 en 2.70 kan (momenteel) nog geen eboot loader alleen lager, helaasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, sam en max dan. Maar hoe krijg ik dat op me psp? Ik deed net zo'n eboot ding er op, zegt die het niet kan openen want de bestanden zijn beschadigt.... Of ligt het aan 2.71?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |