BONG, het is een clip met gamefiguren van world of warcraft, die een lied zingen, het is geen bestand wat je moet downloaden. Ook geen virus. Maar ik snap dat je er huiverig voor bent, zou ik ook zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit ook op mama Bong's PC dus dan al helemaal nietmaargoed, heb hekel aan sex sites enzo, ben geen vies mannetje!
I believe youquote:Op zondag 12 februari 2006 05:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, het is een clip met gamefiguren van world of warcraft, die een lied zingen, het is geen bestand wat je moet downloaden. Ook geen virus. Maar ik snap dat je er huiverig voor bent, zou ik ook zijn.
Hier een screenshot van de pagina http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenHunter_20.jpg
Ook welkomquote:
Yep en het is nog niet eens lente, moet je nagaanquote:Op zondag 12 februari 2006 05:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hou van Morwen en Morwen houdt van mij...
Liefquote:Op zondag 12 februari 2006 05:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hou van Morwen en Morwen houdt van mij...
Nou Gladys, het was me een waar genoegen, tot een ander iets dan maar, waar we elkander treffenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat is dan vast geen vakantie... roermond is![]()
heej bongquote:Op zondag 12 februari 2006 05:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook welkom
Ken je nog niet eigenlijk
Zo zie je maar dat er zelfs in de winter een vonk kan over springenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep en het is nog niet eens lente, moet je nagaan![]()
Ken je username wel maar je was nooit een actief poster hierquote:Op zondag 12 februari 2006 05:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej bongmaar ik toch al vaak zat hier geweest hoor
![]()
doe eens een voorstelquote:Op zondag 12 februari 2006 05:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou Gladys, het was me een waar genoegen, tot een ander iets dan maar, waar we elkander treffen![]()
En dat nog wel met een inbelverbinding hierquote:Op zondag 12 februari 2006 05:28 schreef newsman het volgende:
nou op 1 minuut heb je me verslagen bong
wel joh ,ik heb je zelfs vaker gesproken hierquote:Op zondag 12 februari 2006 05:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken je username wel maar je was nooit een actief poster hier
slaap lekker en groetjes aan yolandequote:Op zondag 12 februari 2006 05:30 schreef henk.jansen het volgende:
Dag allemaal, ik ben ook weg.
Ik ga Yolande zoeken![]()
Hmm...je naam zegt me wel iets...maar heel vaag enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
wel joh ,ik heb je zelfs vaker gesproken hier![]()
weet niet waar dat is... maar is vast te ver fietsenquote:
We geven het de tijd, we laten het ontluikenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, er bloeit iets
We weten alleen niet wat...![]()
![]()
![]()
Dat melk ongezond is?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet je wat ik nou zo raar vindt?
nouquote:Op zondag 12 februari 2006 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet je wat ik nou zo raar vindt?
Heel goed met mijquote:Op zondag 12 februari 2006 05:30 schreef newsman het volgende:
Zo Bong alles goed![]()
![]()
![]()
je had het topic klaar staan![]()
South park is lollig, dit is iets aka southpark maar met world of warcraft dingen, dat je bij mama bong niet wilt kijken snap ik maar meteen afwijzen ?????quote:Op zondag 12 februari 2006 05:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I believe you
Maar no interesse, wel lief dat je het hebt neer willen zetten![]()
zou het niet wetenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:34 schreef Gladys het volgende:
1965-2013-FOK! waarom verandert dat steeds van jaartal![]()
Etterquote:Op zondag 12 februari 2006 05:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel goed met mij
En met jou?
En nee, ik had hem niet direct klaarstaan, maar wel onder mijn CTRL+V gezeten ik won nog ook
en dat met 5KB per sec
Ik heb er geen last van, ben jij soms de nieuwe Robert ten Broecke? je kan in de toekomst kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:34 schreef Gladys het volgende:
1965-2013-FOK! waarom verandert dat steeds van jaartal![]()
Tis een trage PC en heb net de boel hier goed geinstalled, PC was namelijk defect dus zie het niet als een belediging ben gewoon voorzichtig, klik nergens op enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
South park is lollig, dit is iets aka southpark maar met world of warcraft dingen, dat je bij mama bong niet wilt kijken snap ik maar meteen afwijzen ?????
Vind ik psoonlijk erg lullig van je, zeker omdat Arliator al jou dingen wel bekijkt en beluistert![]()
quote:
Hahahaha, nu zie ik het ook!!! Ik zat ergens anders te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
en nu staat er 1950-2006-FOK! (rechtsonderaan)
ja robertA zekerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, ben jij soms de nieuwe Robert ten Broecke? je kan in de toekomst kijken![]()
ja beetje wel, maar in Bad durkheim kan ookquote:Op zondag 12 februari 2006 05:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
weet niet waar dat is... maar is vast te ver fietsen![]()
uhhh waar danquote:Op zondag 12 februari 2006 05:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, nu zie ik het ook!!! Ik zat ergens anders te kijken![]()
Is al heel lang zoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ja, idd, verandert steeds.......lolligquote:
M'n beeld trilt en ik kan de letters niet meer lezen...quote:Op zondag 12 februari 2006 05:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ja beetje wel, maar in Bad durkheim kan ook
Is ook ver![]()
![]()
Ik ga nu echt slapen![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
je kan de link ook mailen naar jezelf of dit ietwat later thuis terug zienquote:Op zondag 12 februari 2006 05:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis een trage PC en heb net de boel hier goed geinstalled, PC was namelijk defect dus zie het niet als een belediging ben gewoon voorzichtig, klik nergens op enzoniet persoonlijk bedoeld hoor
Arliators zijn niet zo snel teleurgesteld hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je kan de link ook mailen naar jezelf of dit ietwat later thuis terug zien. en ja ik neem de bitch rol weer op me! Hou niet van teleurgestelde Arliators
![]()
breuls is stomquote:Op zondag 12 februari 2006 05:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is al heel lang zoask Breuls...
En nee, echt veel boeit het me niet
En we gaan weer een stapje verder naar eeuwige oneindige liefdequote:Op zondag 12 februari 2006 05:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetse monitor...
Voor je gaat, wat is raar?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga ook bijna out, misschien is het verstandig om plat te gaan...
slaap lekkerquote:
I knowquote:Op zondag 12 februari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je kan de link ook mailen naar jezelf of dit ietwat later thuis terug zien. en ja ik neem de bitch rol weer op me! Hou niet van teleurgestelde Arliators
![]()
Moet je afleggen als je van Morwen houd ilonaquote:Op zondag 12 februari 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
En we gaan weer een stapje verder naar eeuwige oneindige liefde![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I know
En ik zal m zeker bekijken maar niet hier dan slaat de boel op hol
Ga hem zeker bekijken thuis (wel met de nodige recovery operaties bij de hand) mocht het nodig zijn
kijk nou kunnen we weer knuffenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I know
En ik zal m zeker bekijken maar niet hier dan slaat de boel op hol
Ga hem zeker bekijken thuis (wel met de nodige recovery operaties bij de hand) mocht het nodig zijn
Breuls is lief en slimquote:
En die loser rijd de hele dag autoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
mensen die streams kijken, ook volgens Tom Coronell
omdat ie zomaar een topic van me dichtgooidequote:Op zondag 12 februari 2006 05:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Breuls is lief en slim
Hoe kan je dat nou zeggen?![]()
Het is een krul ipv een uitroepteken?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Laat ik het maar gewoon zeggen: de grote boodschap is raar...![]()
bespaar me hee,ik ben al misselijkquote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is een krul ipv een uitroepteken?
pics![]()
En of ik dat benquote:Op zondag 12 februari 2006 05:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige verstandige pc gebruikers
![]()
Nu moeten we echt gaan slapen...quote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
pics![]()
Voor heel veel geld in Japan vroeger, en nu is ie dement of gewoon echt nitwit.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef newsman het volgende:
[..]
En die loser rijd de hele dag auto![]()
![]()
![]()
(Madonna)quote:Op zondag 12 februari 2006 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iek ben droevik...
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
pics![]()
Dat doet hij soms graagquote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat ie zomaar een topic van me dichtgooide![]()
Zelfs droev ben je leukquote:Op zondag 12 februari 2006 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iek ben droevik...
Welke dan? Niet hier denk ikquote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat ie zomaar een topic van me dichtgooide![]()
Knuf terugquote:Op zondag 12 februari 2006 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kijk nou kunnen we weer knuffen![]()
Niet op mijn kant gaan liggen heh, ik haat een heet bedquote:Op zondag 12 februari 2006 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nu moeten we echt gaan slapen...![]()
Snap ik, maar dit is een onschuldig filmpje. En nu houd ik erover op, want zo leuk is die ook niet om er heel lang over door te gaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En of ik dat ben
Ben gewoon knettervoorzichtig, en klik nergens op qua links hier, je weet maar nooitdus nee, boel zit hier potdicht, net als bij de regie van HBB, Security first...dan de rest
Lepeltje lepeltje moet kunnen, ik bestel wel een koelerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet op mijn kant gaan liggen heh, ik haat een heet bed![]()
hoezo lag je met je benen wijd op de barquote:Op zondag 12 februari 2006 05:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
De barman vroeg vanavond of ik net m'n dode cavia had begraven...![]()
Tja, ik klik nergens op, en dat doe ik bij iedereen zo, klaarquote:Op zondag 12 februari 2006 05:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Snap ik, maar dit is een onschuldig filmpje. En nu houd ik erover op, want zo leuk is die ook niet om er heel lang over door te gaan.
Maar andersom ben je wel?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet op mijn kant gaan liggen heh, ik haat een heet bed![]()
Ja, ik plas wel maar ik poep nietquote:Op zondag 12 februari 2006 05:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Knap van je, heel je leven opgehouden net als Viool![]()
maar bekijk breuls zijn postgeschiedenis eensquote:
Amen, voor de moslims onder onsquote:Op zondag 12 februari 2006 05:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik klik nergens op, en dat doe ik bij iedereen zo, klaar
Dus klaaruit amen toedeledoki
Slaapse Henk, hij word genoteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 05:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
hoezo lag je met je benen wijd op de bar![]()
Ik ben nu weg![]()
![]()
Het is heel simpel, Arliator zag dat filpmje hij zegt das voor Bongie, en Bongie wil um niet dan neem ik de Bitch rol aan om Bongie ff een knuf terug te geven achteraf.quote:
Maar wel op jouw kantquote:Op zondag 12 februari 2006 05:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
6 uur wil ik in coma liggen...
coma zequote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
M'n ogen beginnen nu echt te branden, ik ga coma doen...
Bye Ilonaquote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zal dat eens gaan bekijken, heb persoonlijk nog nooit met hem te maken gehad, kan er dus ook niks over zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar bekijk breuls zijn postgeschiedenis eenshij sluit er met gemak 3 per minuut
![]()
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
ken hem verder ook niet,maar moet hem nu al nietquote:Op zondag 12 februari 2006 05:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zal dat eens gaan bekijken, heb persoonlijk nog nooit met hem te maken gehad, kan er dus ook niks over zeggen
Vlieg en zweef ik met je meequote:Op zondag 12 februari 2006 05:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
lekker dromen over vliegen en zweven...
* Bongie Klikt nergens op behalve hetgene wat hijzelf opzoekt dus enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Arliator zag dat filpmje hij zegt das voor Bongie, en Bongie wil um niet dan neem ik de Bitch rol aan om Bongie ff een knuf terug te geven achteraf.![]()
Zal dus ook geen haat-liefde verhouding worden?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
ken hem verder ook niet,maar moet hem nu al niet![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal dus ook geen haat-liefde verhouding worden?![]()
Ik ook niet, lijkt me wel een integer iemand eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 05:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zal dat eens gaan bekijken, heb persoonlijk nog nooit met hem te maken gehad, kan er dus ook niks over zeggen
Hijs wel de Admin, dus pas maar op wat je zegtquote:Op zondag 12 februari 2006 05:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
ken hem verder ook niet,maar moet hem nu al niet![]()
Mooi nummerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, vlieg met me mee naar de regenboog!!!!
hahaaha niemand die mij wat verteltquote:Op zondag 12 februari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hijs wel de Admin, dus pas maar op wat je zegt![]()
Breuls is wel okejquote:Op zondag 12 februari 2006 05:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, lijkt me wel een integer iemand eigenlijk![]()
jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, waarom zou ik oppassen? Kan/mag jij me toch niet vertellen![]()
De steen(weet niet zeker of dat ook de titel is, zo noem ik het iig wel), ook een mooi nummer van hem, komt ook omdat dat is gedraaid op een begrafenis van een bekende van mij.quote:
Dat siert je maar het motto van het bestuur hier (en overal eigenlijk) is: "En of we kunnen dwingen"quote:Op zondag 12 februari 2006 05:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaaha niemand die mij wat vertelt![]()
heeft eens Nothing else matters van Metallica op een begrafenis in een kerk gehoord,dat klonk echt mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 05:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
De steen(weet niet zeker of dat ook de titel is, zo noem ik het iig wel), ook een mooi nummer van hem, komt ook omdat dat is gedraaid op een begrafenis van een bekende van mij.
aard van het beestje hequote:Op zondag 12 februari 2006 05:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat siert je maar het motto van het bestuur hier (en overal eigenlijk) is: "En of we kunnen dwingen"
zeg ff waar je grens isquote:Op zondag 12 februari 2006 05:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Proberen mag altijd, tot je tegen de grens aanloopt![]()
heb je ook wat van anouk of zoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:57 schreef newsman het volgende:
Paul de leeuw- vlieg met me mee naar de regenboog
Meezingen jullie![]()
Reken maar dat de "separeers" hier nooit bezet zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 05:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
aard van het beestje heer is mij vroeger genoeg gezegd,nu ben ik
![]()
als je maar diequote:
zal ff wat nummers binnen halen welke wil je zien glaydsquote:Op zondag 12 februari 2006 06:00 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb je ook wat van anouk of zoof is dat ook al niet goed
![]()
Separeers???quote:Op zondag 12 februari 2006 06:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar dat de "separeers" hier nooit bezet zijn![]()
![]()
![]()
Niet dat ik je wil aanmoedigen, maar je bent zo geblokt![]()
ach ik gedraag me tot nu toe toch nog welquote:Op zondag 12 februari 2006 06:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar dat de "separeers" hier nooit bezet zijn![]()
![]()
![]()
Niet dat ik je wil aanmoedigen, maar je bent zo geblokt![]()
more than you deservequote:Op zondag 12 februari 2006 06:02 schreef newsman het volgende:
[..]
zal ff wat nummers binnen halen welke wil je zien glayds![]()
Ander woord voor "isoleercellen" wat gebruikt wordt in gevangenissen en Psychiatrische inrichtingen als iemand het spoor verliest en even tot rust moet komen...maw dus een "ban" zegmaarquote:
hahahaha dacht dat ik de enige "dummy" was die het niet snaptequote:
zou best in zo'n zacht kamertje willen zittenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ander woord voor "isoleercellen" wat gebruikt wordt in gevangenissen en Psychiatrische inrichtingen als iemand het spoor verliest en even tot rust moet komen...maw dus een "ban" zegmaarDat is de link
Tuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 06:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach ik gedraag me tot nu toe toch nog wel![]()
![]()
Nog niet, totdat je mij hebt leren kennen, dan wil je niet andersquote:Op zondag 12 februari 2006 06:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je maar dieweg laat dan... ben niet zo van de SM
![]()
slaap lekker en knuf van de kittensquote:
ga je me uitdagenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren he![]()
![]()
Hahah, ik snap en begrijp het nu.quote:Op zondag 12 februari 2006 06:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ander woord voor "isoleercellen" wat gebruikt wordt in gevangenissen en Psychiatrische inrichtingen als iemand het spoor verliest en even tot rust moet komen...maw dus een "ban" zegmaarDat is de link
Zacht dat welquote:Op zondag 12 februari 2006 06:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
zou best in zo'n zacht kamertje willen zitten![]()
be my guest,maar dan leer je mij ook kennenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog niet, totdat je mij hebt leren kennen, dan wil je niet anders![]()
topquote:Op zondag 12 februari 2006 06:06 schreef newsman het volgende:
Anouk loopt nu binnen Gladys
Nou neequote:
als ik dan in dezelfde gevangenis zit als mijn oom,maakt mij dat niet uitquote:Op zondag 12 februari 2006 06:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zacht dat wel
Maar je kan er niet meer uit
Zit je oom echt in de gevangenis dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 06:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
als ik dan in dezelfde gevangenis zit als mijn oom,maakt mij dat niet uit![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 06:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
be my guest,maar dan leer je mij ook kennen![]()
hahahaha maar ik ben de bitch he ... vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat hebben er meerdere tegen mij gezegd
ja maar ik hoor nixquote:Op zondag 12 februari 2006 06:09 schreef newsman het volgende:
Anouk-lost
dat bedoel ik, ben ik niet vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha maar ik ben de bitch he ... vergeten![]()
![]()
nah wanneer gaan we datenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ben ik niet vergeten![]()
oww ben je er zo ene... mafkeesquote:
Even een herinneringquote:Op zondag 12 februari 2006 06:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zit je oom echt in de gevangenis dan?
Ik weet niet of je het meent natuurlijk
sorry heb je ff gemist danquote:Op zondag 12 februari 2006 06:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even een herinneringAls het waar is dan is dat natuurlijk niet leuk, maar ik weet het niet zeker en je gaf er nog geen response op dus daarom deze her-bericht plaatsing
woon je in de buurt danquote:
oww zo... nah zoek ze lekker zelf in je hoofdjequote:Op zondag 12 februari 2006 06:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Mijn msn kan je zien staan in mijn profiel, kan je je alle nummers sturen die je wil![]()
Hmm...dat is niet zo leuk natuurlijk....quote:Op zondag 12 februari 2006 06:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorry heb je ff gemist danja hij zit echt
nu nog in zoetermeer maar binnenkort in sittard,wat dichterbij dus...heb hem al 2 jaar niet gezien
![]()
Als ik weet waar jij woont kan ik daarop antwoorden. Maar je zou in principe bereid zijn om nu te daten? Geloof me, met mij wil je niet datenquote:
Insgelijksquote:Op zondag 12 februari 2006 06:18 schreef newsman het volgende:
Ik hoor het allemaal wel ik ga plat, slaap en de kraak lekker
weet niet of ik daar over moet gaan vertellenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...dat is niet zo leuk natuurlijk....
Ligt er ook aan waar hij voor zit natuurlijk....groot verschil tussen bijv. diefstal of moord enzo
heb toch al een keer gezegd dat ik in roermond woonquote:Op zondag 12 februari 2006 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik weet waar jij woont kan ik daarop antwoorden. Maar je zou in principe bereid zijn om nu te daten? Geloof me, met mij wil je niet daten![]()
Ik vind dat je niks moet vertellen, al ga ik, en andere mensen hier, wel speculeren. Laat ons dat lekker doen, niks vertellen. Tenminste, zou ik niet doenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
weet niet of ik daar over moet gaan vertellenmaar is een landelijk bekende zaak die vaak zat in t nieuws is... oa met blunders van justitie... maar mijn oom zit voor iets waar hij niet bij was
![]()
Hmmm...P. de Vries achtig....anyway je kan het me eventueel mailen...ben wel nieuwsgierig eigenlijk...en ja..je kan me vertrouwen ik zal het zeker niet hier neerzetten als je het me verteldquote:Op zondag 12 februari 2006 06:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
weet niet of ik daar over moet gaan vertellenmaar is een landelijk bekende zaak die vaak zat in t nieuws is... oa met blunders van justitie... maar mijn oom zit voor iets waar hij niet bij was
![]()
speculeer maar een eind wegquote:Op zondag 12 februari 2006 06:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind dat je niks moet vertellen, al ga ik, en andere mensen hier, wel speculeren. Laat ons dat lekker doen, niks vertellen. Tenminste, zou ik niet doen
wat schiet je er mee op als ik het vertelquote:Op zondag 12 februari 2006 06:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...P. de Vries achtig....anyway je kan het me eventueel mailen...ben wel nieuwsgierig eigenlijk...en ja..je kan me vertrouwen ik zal het zeker niet hier neerzetten als je het me verteld
Mail staat in mijn profiel
Oh ja, dat heb je al verteld, maar niet tegen mij persoonlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 06:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb toch al een keer gezegd dat ik in roermond woonmaar ik hou wel van rotzakken hoor
maar ligt er wel aan hoe oud je bent
![]()
oww dus wat jou niet persoonlijk verteld wordt,sla je niet op in die grijze massa van jequote:Op zondag 12 februari 2006 06:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je al verteld, maar niet tegen mij persoonlijk.![]()
Ik ben een rotzak van bijna 37 jaar oud![]()
Helemaal niets....maar ik vind het al dapper dat je zegt dat een oom van je in de gevangenis zit...dus meer uit oprechte nieuwsgierigheid...maar kan me ook goed voorstellen dat je het liever niet zegt omdat het nou eenmaal erg gevoelig kan liggenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat schiet je er mee op als ik het vertel![]()
en weet je het alquote:
ben alleen maar die rotte negatieve opmerkingen beu,maar oke... mijn oom is(was nu) hells angelquote:Op zondag 12 februari 2006 06:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal niets....maar ik vind het al dapper dat je zegt dat een oom van je in de gevangenis zit...dus meer uit oprechte nieuwsgierigheid...maar kan me ook goed voorstellen dat je het liever niet zegt omdat het nou eenmaal erg gevoelig kan liggen
Neuh, als ik alles moet onthouden wat de vrouwen hier rondblaten, heb ik aan 10 paar hersenen nog niet genoegquote:Op zondag 12 februari 2006 06:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww dus wat jou niet persoonlijk verteld wordt,sla je niet op in die grijze massa van je![]()
maar mooie leeftijd en mooie lengte,nog meer moois
![]()
![]()
hou ook niet van dat soort types hoor ,maar wat voor type ben je dan welquote:Op zondag 12 februari 2006 06:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, als ik alles moet onthouden wat de vrouwen hier rondblaten, heb ik aan 10 paar hersenen nog niet genoeg![]()
Nog meer moois? Vast wel, maar misschien ligt jouw definitie van mooi wel heel ergens anders dan dat die van mij is. Ik ben geen botjebuildertype, bijvoorbeeld
Nix tegen Hell's Angels hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 06:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben alleen maar die rotte negatieve opmerkingen beu,maar oke... mijn oom is(was nu) hells angelgenoeg info
![]()
Nee, zal er ook niet achter komen. Maakt voor mij niet uit, ik wordt niet wijzer als ik het wel weet. Maar vond het wel leuk om de typische hollandse nieuwsgierigheid neer te zettenquote:
nou bedoel die opmerkingen van bijv. bonkige leernichtenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nix tegen Hell's Angels hoor
Maar was idd negatief in het nieuws paar weken terug, mij boeit het niet zo en ken die cultuur ook niet dus ja
Ik heb er iig niets tegen
selectieve lezerquote:Op zondag 12 februari 2006 06:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, zal er ook niet achter komen. Maakt voor mij niet uit, ik wordt niet wijzer als ik het wel weet. Maar vond het wel leuk om de typische hollandse nieuwsgierigheid neer te zetten![]()
Soort Maffia dus?quote:Op zondag 12 februari 2006 06:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou bedoel die opmerkingen van bijv. bonkige leernichtendat is hij echt niet,zeg niet dat hij alles volgens de wet doet (deed) maar moorden ... nee
en omdat ze daar een erecode hebben,moeten ze zwijgen anders kan je je kist wel vast bestellen... daarom zit hij dus
![]()
Hijs mijn typequote:Op zondag 12 februari 2006 06:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
hou ook niet van dat soort types hoor ,maar wat voor type ben je dan wel![]()
Hahahaha, je bent wel nieuwsgierig. Uiterlijk, ik ben 1.98, 95 kilo, in bezit van een paar mooie fjorden op mijn voorhoofdquote:Op zondag 12 februari 2006 06:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
hou ook niet van dat soort types hoor ,maar wat voor type ben je dan wel![]()
wat versta je onder maffiaquote:Op zondag 12 februari 2006 06:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soort Maffia dus?
Mja, wel vervelend natuurlijk....snap nog niet exact waarom hij zit maar het is iig niet echt een zwaar delict iig als ik het zo begrijp? Het is namelijk al laat
En nee....je hoeft niet meer te vertellen dat je WILT vertellen natuurlijk
jouw vriendje dusquote:Op zondag 12 februari 2006 06:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hijs mijn type![]()
Al vond ik vroeger die angels wel erg spannend![]()
![]()
Was ook wel een biker babe![]()
Tja, ik ken het verhaal...nogal vaag allemaal enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 06:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat versta je onder maffiavolgens de media wel... ze zitten met zijn 12en voor de moord op 3 clubgenoten
![]()
Alleen lezen waar je iets mee opschiet. Als je er over wilt praten, ga ik me inlezen, maar je hebt aangegeven dat je het niet wilt, dus vraag ik er niet naar. Respect voor andermans mening heet dat geloof ikquote:
Mooi gesprokenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen lezen waar je iets mee opschiet. Als je er over wilt praten, ga ik me inlezen, maar je hebt aangegeven dat je het niet wilt, dus vraag ik er niet naar. Respect voor andermans mening heet dat geloof ik![]()
ja is idd vaag allemaal,maar geloof me de media blaast het helemaal op...quote:Op zondag 12 februari 2006 06:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik ken het verhaal...nogal vaag allemaal enzo![]()
Mja, ik vond het niet echt boeiend enzoKeek er met een half oor en oog naar
dizzy kent jou in realquote:Op zondag 12 februari 2006 06:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, je bent wel nieuwsgierig. Uiterlijk, ik ben 1.98, 95 kilo, in bezit van een paar mooie fjorden op mijn voorhoofd![]()
Innerlijk, valt niet te omschrijven, moet je meemaken. Ik denk dat Dizzy je daar beter over kan vertellen, die is ook vrouw, die kan het meer vanuit het vrouwelijk perspectief vertellen.![]()
Zo, daar maak ik me weer makkelijk vanaf![]()
Dat zal best wel, zeker als er gebrek aan ander nieuws is dan blazen ze graag iets tot grote proportiesquote:Op zondag 12 februari 2006 06:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja is idd vaag allemaal,maar geloof me de media blaast het helemaal op...
precies en dan hadden ze toch laatst alle (rest van de) angels opgepakt... kijk nu eensquote:Op zondag 12 februari 2006 06:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal best wel, zeker als er gebrek aan ander nieuws is dan blazen ze graag iets tot grote proporties
Die Hells Angels bestaan al zolang en nu ineens komt het zo enorm negatief in het nieuws, komt gewoon omdat er te weinig ander (belangrijk) nieuws is denk ik
I agree 100%quote:Op zondag 12 februari 2006 06:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
precies en dan hadden ze toch laatst alle (rest van de) angels opgepakt... kijk nu eensdie zijn allemaal vrij weer,wat een verspilling van het belastinggeld!!!daar hebben ze dan 2 jaar onderzoek naar gedaan... triest gewoon!
Mijn kereltje is de beste en liefste en meest geweldige vent die er is, met hem ga ik oud worden maar draag wel mijn verleden zonder hem mee, net als hij zonder mijquote:Op zondag 12 februari 2006 06:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
dizzy kent jou in realdizzy vertel
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 06:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
dizzy kent jou in realdizzy vertel
![]()
maar ik zal de laatste zijn om te zeggen dat er geen rotte appels bij zittenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I agree 100%![]()
Maar dat is dus NL, gewoon iets opzoeken en natrekken om het natrekken zegmaar, gewoon uit verveling
en hoe bedoel je datquote:Op zondag 12 februari 2006 06:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn kereltje is de beste en liefste en meest geweldige vent die er is, met hem ga ik oud worden maar draag wel mijn verleden zonder hem mee, net als hij zonder mij
niet sorry zeggen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 06:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al wist? Zoniet, sorry dan. Ik woon samen met Dizzy. Ik dacht dat dat al duidelijk was voor iedereen die hier komt. Maar nu ik erover nadenk, jij bent later hier gekomen, dus erg waarschijnlijk dat je het niet weet. Oh oh, ik hoop niet dat ik nu mijn zoveelste blunder heb begaan.
Er zitten idd overal wel rotte appels tussen iddquote:Op zondag 12 februari 2006 06:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar ik zal de laatste zijn om te zeggen dat er geen rotte appels bij zittenmaar heb je die niet overal
dan kan je alle verenigingen wel natrekken
hahaha laat justitie bijv fok eens nakijken,garantie voor ook paar rotte appels
![]()
Ik was een hele stoere meid in een hele stoere rok en een hele stoere jas, toen er binnen het biker gebeuren alleen nog maar gesnoven werd en verkracht ben ik er heel snel vertrokken. lag niet aan de mensen lag aan de cokequote:Op zondag 12 februari 2006 06:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
en hoe bedoel je datvan dat verleden en zo
![]()
Hahahah, oke, ik zeg geen sorry. Maar goed, wel goed dat je het weet. Kan een hoop misverstanden voorkomenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
niet sorry zeggen hoormaar wist ik idd niet
![]()
nou zo'n soort topics mogen blijkbaar wel en zelfs een deel 2 ookquote:Op zondag 12 februari 2006 06:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zitten idd overal wel rotte appels tussen idd
En ja, FOK is ook soms dubieus maar denk niet dat ze daar iets tegen kunnen doen (sommige uitspraken van users) omdat het via I-net gaat en het toch een soort vorm van vrije meningsuiting is (mits geen racisme, aansporing tot geweld etc.) en dat moet dan ook de kop worden ingedrukt door de Admins enzo, dus hun verantwoordelijkheid enzo (deels)
heb dat 2e ook meegemaaktquote:Op zondag 12 februari 2006 06:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik was een hele stoere meid in een hele stoere rok en een hele stoere jas, toen er binnen het biker gebeuren alleen nog maar gesnoven werd en verkracht ben ik er heel snel vertrokken. lag niet aan de mensen lag aan de cokeerg jammer voor een hele leuke club mensen die zo naar de klote gaat
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 06:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, oke, ik zeg geen sorry. Maar goed, wel goed dat je het weet. Kan een hoop misverstanden voorkomen![]()
Vergeet niet, Dizzy leest alles mee wat ik hier post, dus daar verandert niks aan van mijn kant. Ik blijf de vrouwopvoedende rol houden![]()
Tja, het is een moeilijke kwestie wat net en wat net niet kan zegmaarquote:Op zondag 12 februari 2006 06:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou zo'n soort topics mogen blijkbaar wel en zelfs een deel 2 ookIs verkrachting slecht? kijk dat moet ook niet kunnen in mijn ogen maar wie ben ik
![]()
het is een sub club ik ga geen naam noemen maar zeker wel een onderdeel van de angelsquote:Op zondag 12 februari 2006 06:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb dat 2e ook meegemaaktmaar waren dat hells angels
die jou dat hebben aangedaan bedoel ik
van zoiets aparts hou ik nietquote:Op zondag 12 februari 2006 07:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, het is een moeilijke kwestie wat net en wat net niet kan zegmaar
FOK gaat net een randje verder zegmaar, en meestal ga ik ervanuit dat het forum en subforum in goede banen wordt geleid, ik heb net even vluchtig gekeken omdat mijn verbinding niet optimaal is (traag) maar soms is het wel een vreemde manier van afwegen die ze hier op nahouden, beetje selectief...maar thats FOK!
Apart...vreemd...maar wel lekker![]()
tssss... ik ga alquote:
En jij hebt zeker nog wat opvoeding nodigquote:Op zondag 12 februari 2006 06:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb dat 2e ook meegemaaktmaar waren dat hells angels
die jou dat hebben aangedaan bedoel ik
quote:Op zondag 12 februari 2006 07:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
En jij hebt zeker nog wat opvoeding nodig![]()
HAHAHAHA te lui voor en beetje teutquote:
quote:
Om dit bedoel ik, even het bitchgehalte te kanaliserenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha maar ik ben de bitch he ... vergeten![]()
![]()
slaap lekker bongquote:Op zondag 12 februari 2006 07:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goed, ik ga maar eens zwaar en diep te slaap
T was gezellig maar nu is het de hoogste en zwaarste tijd!
Welterusten allemaal
ben daar soms te lui voorquote:Op zondag 12 februari 2006 07:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Om dit bedoel ik, even het bitchgehalte te kanaliseren![]()
Zodra vrouwen teut zijn, zijn ze vaak niet zo bitcherig meerquote:Op zondag 12 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
HAHAHAHA te lui voor en beetje teut![]()
hahahaha en zwijgtquote:Op zondag 12 februari 2006 07:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zodra vrouwen teut zijn, zijn ze vaak niet zo bitcherig meer![]()
stem helemaal niet toequote:
Bed is beter, en gun het je nu ook zonder die gekke piemel avaterquote:Op zondag 12 februari 2006 07:14 schreef Gladys het volgende:
maarre ik ga naar bedga niet weer op de bank slapen zoals vandaag
![]()
zeg het maarquote:
Typisch vrouwelijk dusquote:Op zondag 12 februari 2006 07:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
stem helemaal niet toeben alleen te lui om te denken en dat dan te typen
![]()
gek wijfquote:Op zondag 12 februari 2006 07:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bed is beter, en gun het je nu ook zonder die gekke piemel avater![]()
weet je hoe raar mijn handen doen als ik moet typenquote:
Moet je maar een keer irl laten zienquote:Op zondag 12 februari 2006 07:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
weet je hoe raar mijn handen doen als ik moet typen![]()
kom maar ff hier staan,vertellen kan ik nog wel
![]()
Ah op die manier, bedankt voor de info.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:06 schreef Inca het volgende:
[..]
Naar zijn kids die mag die 1 keer in de week zien
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
vanaf nu niet meer
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Manu.quote:
Goedemorgen regenworm.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
vanaf nu niet meer
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Ik mis het gebeuren hier ook wel een beetje hoor, maar helaas moet erg vroeg de deur uit de komende tijd.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Muerte harder werker ik mis je wel elke ochtend.
Er mogen geen ajax supporters komen vandaagquote:Op zondag 12 februari 2006 11:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet helemaal mis MissJ nog die is waarschijnlijk naar het voetbal.
Als je werk maar leuk vind dat is belangrijker dan HBB.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik mis het gebeuren hier ook wel een beetje hoor, maar helaas moet erg vroeg de deur uit de komende tijd.![]()
jammer maar begrijpelijk alleen is het jammer dat de echte supporters de dupe zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er mogen geen ajax supporters komen vandaagmoet zo btw ook naar het voetbal
Ach van mij mogen ze wel komen, maakt de groep die ajax uitfluit alleen maar groterquote:Op zondag 12 februari 2006 11:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer maar begrijpelijk alleen is het jammer dat de echte supporters de dupe zijn.
Ik heb het prima naar mijn zin hoor, maar ik hoop dat volgende klus wat dichter bij huis is, Rotterdam lijkt me wel weer leuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je werk maar leuk vind dat is belangrijker dan HBB.
Goedemorgen cuall.quote:
Ik hoop het wel voor je want het is anders niet vol te houden.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar mijn zin hoor, maar ik hoop dat volgende klus wat dichter bij huis is, Rotterdam lijkt me wel weer leuk.![]()
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op zondag 12 februari 2006 11:25 schreef regenworm het volgende:
Grappig het eerste wat ze lezen in de krant is het Prive gedeelte.
Ik zou beginnen met het gewone nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |