Tja, ik klik nergens op, en dat doe ik bij iedereen zo, klaarquote:Op zondag 12 februari 2006 05:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Snap ik, maar dit is een onschuldig filmpje. En nu houd ik erover op, want zo leuk is die ook niet om er heel lang over door te gaan.
Maar andersom ben je wel?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet op mijn kant gaan liggen heh, ik haat een heet bed![]()
Ja, ik plas wel maar ik poep nietquote:Op zondag 12 februari 2006 05:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Knap van je, heel je leven opgehouden net als Viool![]()
maar bekijk breuls zijn postgeschiedenis eensquote:
Amen, voor de moslims onder onsquote:Op zondag 12 februari 2006 05:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik klik nergens op, en dat doe ik bij iedereen zo, klaar
Dus klaaruit amen toedeledoki
Slaapse Henk, hij word genoteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 05:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
hoezo lag je met je benen wijd op de bar![]()
Ik ben nu weg![]()
![]()
Het is heel simpel, Arliator zag dat filpmje hij zegt das voor Bongie, en Bongie wil um niet dan neem ik de Bitch rol aan om Bongie ff een knuf terug te geven achteraf.quote:
Maar wel op jouw kantquote:Op zondag 12 februari 2006 05:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
6 uur wil ik in coma liggen...
coma zequote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
M'n ogen beginnen nu echt te branden, ik ga coma doen...
Bye Ilonaquote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zal dat eens gaan bekijken, heb persoonlijk nog nooit met hem te maken gehad, kan er dus ook niks over zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar bekijk breuls zijn postgeschiedenis eenshij sluit er met gemak 3 per minuut
![]()
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
ken hem verder ook niet,maar moet hem nu al nietquote:Op zondag 12 februari 2006 05:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zal dat eens gaan bekijken, heb persoonlijk nog nooit met hem te maken gehad, kan er dus ook niks over zeggen
Vlieg en zweef ik met je meequote:Op zondag 12 februari 2006 05:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
lekker dromen over vliegen en zweven...
* Bongie Klikt nergens op behalve hetgene wat hijzelf opzoekt dus enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Arliator zag dat filpmje hij zegt das voor Bongie, en Bongie wil um niet dan neem ik de Bitch rol aan om Bongie ff een knuf terug te geven achteraf.![]()
Zal dus ook geen haat-liefde verhouding worden?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
ken hem verder ook niet,maar moet hem nu al niet![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal dus ook geen haat-liefde verhouding worden?![]()
Ik ook niet, lijkt me wel een integer iemand eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 05:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zal dat eens gaan bekijken, heb persoonlijk nog nooit met hem te maken gehad, kan er dus ook niks over zeggen
Hijs wel de Admin, dus pas maar op wat je zegtquote:Op zondag 12 februari 2006 05:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
ken hem verder ook niet,maar moet hem nu al niet![]()
Mooi nummerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, vlieg met me mee naar de regenboog!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |