slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ja beetje wel, maar in Bad durkheim kan ook
Is ook ver![]()
![]()
Ik ga nu echt slapen![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
je kan de link ook mailen naar jezelf of dit ietwat later thuis terug zienquote:Op zondag 12 februari 2006 05:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis een trage PC en heb net de boel hier goed geinstalled, PC was namelijk defect dus zie het niet als een belediging ben gewoon voorzichtig, klik nergens op enzoniet persoonlijk bedoeld hoor
Arliators zijn niet zo snel teleurgesteld hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je kan de link ook mailen naar jezelf of dit ietwat later thuis terug zien. en ja ik neem de bitch rol weer op me! Hou niet van teleurgestelde Arliators
![]()
breuls is stomquote:Op zondag 12 februari 2006 05:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is al heel lang zoask Breuls...
En nee, echt veel boeit het me niet
En we gaan weer een stapje verder naar eeuwige oneindige liefdequote:Op zondag 12 februari 2006 05:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetse monitor...
Voor je gaat, wat is raar?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga ook bijna out, misschien is het verstandig om plat te gaan...
slaap lekkerquote:
I knowquote:Op zondag 12 februari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je kan de link ook mailen naar jezelf of dit ietwat later thuis terug zien. en ja ik neem de bitch rol weer op me! Hou niet van teleurgestelde Arliators
![]()
Moet je afleggen als je van Morwen houd ilonaquote:Op zondag 12 februari 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
En we gaan weer een stapje verder naar eeuwige oneindige liefde![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I know
En ik zal m zeker bekijken maar niet hier dan slaat de boel op hol
Ga hem zeker bekijken thuis (wel met de nodige recovery operaties bij de hand) mocht het nodig zijn
kijk nou kunnen we weer knuffenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I know
En ik zal m zeker bekijken maar niet hier dan slaat de boel op hol
Ga hem zeker bekijken thuis (wel met de nodige recovery operaties bij de hand) mocht het nodig zijn
Breuls is lief en slimquote:
En die loser rijd de hele dag autoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
mensen die streams kijken, ook volgens Tom Coronell
omdat ie zomaar een topic van me dichtgooidequote:Op zondag 12 februari 2006 05:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Breuls is lief en slim
Hoe kan je dat nou zeggen?![]()
Het is een krul ipv een uitroepteken?quote:Op zondag 12 februari 2006 05:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Laat ik het maar gewoon zeggen: de grote boodschap is raar...![]()
bespaar me hee,ik ben al misselijkquote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is een krul ipv een uitroepteken?
pics![]()
En of ik dat benquote:Op zondag 12 februari 2006 05:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige verstandige pc gebruikers
![]()
Nu moeten we echt gaan slapen...quote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
pics![]()
Voor heel veel geld in Japan vroeger, en nu is ie dement of gewoon echt nitwit.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef newsman het volgende:
[..]
En die loser rijd de hele dag auto![]()
![]()
![]()
(Madonna)quote:Op zondag 12 februari 2006 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iek ben droevik...
quote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
pics![]()
Dat doet hij soms graagquote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat ie zomaar een topic van me dichtgooide![]()
Zelfs droev ben je leukquote:Op zondag 12 februari 2006 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iek ben droevik...
Welke dan? Niet hier denk ikquote:Op zondag 12 februari 2006 05:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat ie zomaar een topic van me dichtgooide![]()
Knuf terugquote:Op zondag 12 februari 2006 05:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kijk nou kunnen we weer knuffen![]()
Niet op mijn kant gaan liggen heh, ik haat een heet bedquote:Op zondag 12 februari 2006 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nu moeten we echt gaan slapen...![]()
Snap ik, maar dit is een onschuldig filmpje. En nu houd ik erover op, want zo leuk is die ook niet om er heel lang over door te gaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En of ik dat ben
Ben gewoon knettervoorzichtig, en klik nergens op qua links hier, je weet maar nooitdus nee, boel zit hier potdicht, net als bij de regie van HBB, Security first...dan de rest
Lepeltje lepeltje moet kunnen, ik bestel wel een koelerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet op mijn kant gaan liggen heh, ik haat een heet bed![]()
hoezo lag je met je benen wijd op de barquote:Op zondag 12 februari 2006 05:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
De barman vroeg vanavond of ik net m'n dode cavia had begraven...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |