selectieve lezerquote:Op zondag 12 februari 2006 06:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, zal er ook niet achter komen. Maakt voor mij niet uit, ik wordt niet wijzer als ik het wel weet. Maar vond het wel leuk om de typische hollandse nieuwsgierigheid neer te zetten![]()
Soort Maffia dus?quote:Op zondag 12 februari 2006 06:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou bedoel die opmerkingen van bijv. bonkige leernichtendat is hij echt niet,zeg niet dat hij alles volgens de wet doet (deed) maar moorden ... nee
en omdat ze daar een erecode hebben,moeten ze zwijgen anders kan je je kist wel vast bestellen... daarom zit hij dus
![]()
Hijs mijn typequote:Op zondag 12 februari 2006 06:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
hou ook niet van dat soort types hoor ,maar wat voor type ben je dan wel![]()
Hahahaha, je bent wel nieuwsgierig. Uiterlijk, ik ben 1.98, 95 kilo, in bezit van een paar mooie fjorden op mijn voorhoofdquote:Op zondag 12 februari 2006 06:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
hou ook niet van dat soort types hoor ,maar wat voor type ben je dan wel![]()
wat versta je onder maffiaquote:Op zondag 12 februari 2006 06:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soort Maffia dus?
Mja, wel vervelend natuurlijk....snap nog niet exact waarom hij zit maar het is iig niet echt een zwaar delict iig als ik het zo begrijp? Het is namelijk al laat
En nee....je hoeft niet meer te vertellen dat je WILT vertellen natuurlijk
jouw vriendje dusquote:Op zondag 12 februari 2006 06:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hijs mijn type![]()
Al vond ik vroeger die angels wel erg spannend![]()
![]()
Was ook wel een biker babe![]()
Tja, ik ken het verhaal...nogal vaag allemaal enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 06:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat versta je onder maffiavolgens de media wel... ze zitten met zijn 12en voor de moord op 3 clubgenoten
![]()
Alleen lezen waar je iets mee opschiet. Als je er over wilt praten, ga ik me inlezen, maar je hebt aangegeven dat je het niet wilt, dus vraag ik er niet naar. Respect voor andermans mening heet dat geloof ikquote:
Mooi gesprokenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen lezen waar je iets mee opschiet. Als je er over wilt praten, ga ik me inlezen, maar je hebt aangegeven dat je het niet wilt, dus vraag ik er niet naar. Respect voor andermans mening heet dat geloof ik![]()
ja is idd vaag allemaal,maar geloof me de media blaast het helemaal op...quote:Op zondag 12 februari 2006 06:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik ken het verhaal...nogal vaag allemaal enzo![]()
Mja, ik vond het niet echt boeiend enzoKeek er met een half oor en oog naar
dizzy kent jou in realquote:Op zondag 12 februari 2006 06:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, je bent wel nieuwsgierig. Uiterlijk, ik ben 1.98, 95 kilo, in bezit van een paar mooie fjorden op mijn voorhoofd![]()
Innerlijk, valt niet te omschrijven, moet je meemaken. Ik denk dat Dizzy je daar beter over kan vertellen, die is ook vrouw, die kan het meer vanuit het vrouwelijk perspectief vertellen.![]()
Zo, daar maak ik me weer makkelijk vanaf![]()
Dat zal best wel, zeker als er gebrek aan ander nieuws is dan blazen ze graag iets tot grote proportiesquote:Op zondag 12 februari 2006 06:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja is idd vaag allemaal,maar geloof me de media blaast het helemaal op...
precies en dan hadden ze toch laatst alle (rest van de) angels opgepakt... kijk nu eensquote:Op zondag 12 februari 2006 06:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal best wel, zeker als er gebrek aan ander nieuws is dan blazen ze graag iets tot grote proporties
Die Hells Angels bestaan al zolang en nu ineens komt het zo enorm negatief in het nieuws, komt gewoon omdat er te weinig ander (belangrijk) nieuws is denk ik
I agree 100%quote:Op zondag 12 februari 2006 06:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
precies en dan hadden ze toch laatst alle (rest van de) angels opgepakt... kijk nu eensdie zijn allemaal vrij weer,wat een verspilling van het belastinggeld!!!daar hebben ze dan 2 jaar onderzoek naar gedaan... triest gewoon!
Mijn kereltje is de beste en liefste en meest geweldige vent die er is, met hem ga ik oud worden maar draag wel mijn verleden zonder hem mee, net als hij zonder mijquote:Op zondag 12 februari 2006 06:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
dizzy kent jou in realdizzy vertel
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 06:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
dizzy kent jou in realdizzy vertel
![]()
maar ik zal de laatste zijn om te zeggen dat er geen rotte appels bij zittenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I agree 100%![]()
Maar dat is dus NL, gewoon iets opzoeken en natrekken om het natrekken zegmaar, gewoon uit verveling
en hoe bedoel je datquote:Op zondag 12 februari 2006 06:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mijn kereltje is de beste en liefste en meest geweldige vent die er is, met hem ga ik oud worden maar draag wel mijn verleden zonder hem mee, net als hij zonder mij
niet sorry zeggen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 06:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al wist? Zoniet, sorry dan. Ik woon samen met Dizzy. Ik dacht dat dat al duidelijk was voor iedereen die hier komt. Maar nu ik erover nadenk, jij bent later hier gekomen, dus erg waarschijnlijk dat je het niet weet. Oh oh, ik hoop niet dat ik nu mijn zoveelste blunder heb begaan.
Er zitten idd overal wel rotte appels tussen iddquote:Op zondag 12 februari 2006 06:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar ik zal de laatste zijn om te zeggen dat er geen rotte appels bij zittenmaar heb je die niet overal
dan kan je alle verenigingen wel natrekken
hahaha laat justitie bijv fok eens nakijken,garantie voor ook paar rotte appels
![]()
Ik was een hele stoere meid in een hele stoere rok en een hele stoere jas, toen er binnen het biker gebeuren alleen nog maar gesnoven werd en verkracht ben ik er heel snel vertrokken. lag niet aan de mensen lag aan de cokequote:Op zondag 12 februari 2006 06:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
en hoe bedoel je datvan dat verleden en zo
![]()
Hahahah, oke, ik zeg geen sorry. Maar goed, wel goed dat je het weet. Kan een hoop misverstanden voorkomenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
niet sorry zeggen hoormaar wist ik idd niet
![]()
nou zo'n soort topics mogen blijkbaar wel en zelfs een deel 2 ookquote:Op zondag 12 februari 2006 06:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zitten idd overal wel rotte appels tussen idd
En ja, FOK is ook soms dubieus maar denk niet dat ze daar iets tegen kunnen doen (sommige uitspraken van users) omdat het via I-net gaat en het toch een soort vorm van vrije meningsuiting is (mits geen racisme, aansporing tot geweld etc.) en dat moet dan ook de kop worden ingedrukt door de Admins enzo, dus hun verantwoordelijkheid enzo (deels)
heb dat 2e ook meegemaaktquote:Op zondag 12 februari 2006 06:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik was een hele stoere meid in een hele stoere rok en een hele stoere jas, toen er binnen het biker gebeuren alleen nog maar gesnoven werd en verkracht ben ik er heel snel vertrokken. lag niet aan de mensen lag aan de cokeerg jammer voor een hele leuke club mensen die zo naar de klote gaat
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 06:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, oke, ik zeg geen sorry. Maar goed, wel goed dat je het weet. Kan een hoop misverstanden voorkomen![]()
Vergeet niet, Dizzy leest alles mee wat ik hier post, dus daar verandert niks aan van mijn kant. Ik blijf de vrouwopvoedende rol houden![]()
Tja, het is een moeilijke kwestie wat net en wat net niet kan zegmaarquote:Op zondag 12 februari 2006 06:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou zo'n soort topics mogen blijkbaar wel en zelfs een deel 2 ookIs verkrachting slecht? kijk dat moet ook niet kunnen in mijn ogen maar wie ben ik
![]()
het is een sub club ik ga geen naam noemen maar zeker wel een onderdeel van de angelsquote:Op zondag 12 februari 2006 06:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb dat 2e ook meegemaaktmaar waren dat hells angels
die jou dat hebben aangedaan bedoel ik
van zoiets aparts hou ik nietquote:Op zondag 12 februari 2006 07:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, het is een moeilijke kwestie wat net en wat net niet kan zegmaar
FOK gaat net een randje verder zegmaar, en meestal ga ik ervanuit dat het forum en subforum in goede banen wordt geleid, ik heb net even vluchtig gekeken omdat mijn verbinding niet optimaal is (traag) maar soms is het wel een vreemde manier van afwegen die ze hier op nahouden, beetje selectief...maar thats FOK!
Apart...vreemd...maar wel lekker![]()
tssss... ik ga alquote:
En jij hebt zeker nog wat opvoeding nodigquote:Op zondag 12 februari 2006 06:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb dat 2e ook meegemaaktmaar waren dat hells angels
die jou dat hebben aangedaan bedoel ik
quote:Op zondag 12 februari 2006 07:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
En jij hebt zeker nog wat opvoeding nodig![]()
HAHAHAHA te lui voor en beetje teutquote:
quote:
Om dit bedoel ik, even het bitchgehalte te kanaliserenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha maar ik ben de bitch he ... vergeten![]()
![]()
slaap lekker bongquote:Op zondag 12 februari 2006 07:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goed, ik ga maar eens zwaar en diep te slaap
T was gezellig maar nu is het de hoogste en zwaarste tijd!
Welterusten allemaal
ben daar soms te lui voorquote:Op zondag 12 februari 2006 07:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Om dit bedoel ik, even het bitchgehalte te kanaliseren![]()
Zodra vrouwen teut zijn, zijn ze vaak niet zo bitcherig meerquote:Op zondag 12 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
HAHAHAHA te lui voor en beetje teut![]()
hahahaha en zwijgtquote:Op zondag 12 februari 2006 07:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zodra vrouwen teut zijn, zijn ze vaak niet zo bitcherig meer![]()
stem helemaal niet toequote:
Bed is beter, en gun het je nu ook zonder die gekke piemel avaterquote:Op zondag 12 februari 2006 07:14 schreef Gladys het volgende:
maarre ik ga naar bedga niet weer op de bank slapen zoals vandaag
![]()
zeg het maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |