quote:Op zondag 12 februari 2006 06:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, oke, ik zeg geen sorry. Maar goed, wel goed dat je het weet. Kan een hoop misverstanden voorkomen![]()
Vergeet niet, Dizzy leest alles mee wat ik hier post, dus daar verandert niks aan van mijn kant. Ik blijf de vrouwopvoedende rol houden![]()
Tja, het is een moeilijke kwestie wat net en wat net niet kan zegmaarquote:Op zondag 12 februari 2006 06:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou zo'n soort topics mogen blijkbaar wel en zelfs een deel 2 ookIs verkrachting slecht? kijk dat moet ook niet kunnen in mijn ogen maar wie ben ik
![]()
het is een sub club ik ga geen naam noemen maar zeker wel een onderdeel van de angelsquote:Op zondag 12 februari 2006 06:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb dat 2e ook meegemaaktmaar waren dat hells angels
die jou dat hebben aangedaan bedoel ik
van zoiets aparts hou ik nietquote:Op zondag 12 februari 2006 07:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, het is een moeilijke kwestie wat net en wat net niet kan zegmaar
FOK gaat net een randje verder zegmaar, en meestal ga ik ervanuit dat het forum en subforum in goede banen wordt geleid, ik heb net even vluchtig gekeken omdat mijn verbinding niet optimaal is (traag) maar soms is het wel een vreemde manier van afwegen die ze hier op nahouden, beetje selectief...maar thats FOK!
Apart...vreemd...maar wel lekker![]()
tssss... ik ga alquote:
En jij hebt zeker nog wat opvoeding nodigquote:Op zondag 12 februari 2006 06:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb dat 2e ook meegemaaktmaar waren dat hells angels
die jou dat hebben aangedaan bedoel ik
quote:Op zondag 12 februari 2006 07:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
En jij hebt zeker nog wat opvoeding nodig![]()
HAHAHAHA te lui voor en beetje teutquote:
quote:
Om dit bedoel ik, even het bitchgehalte te kanaliserenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha maar ik ben de bitch he ... vergeten![]()
![]()
slaap lekker bongquote:Op zondag 12 februari 2006 07:08 schreef BONG4002 het volgende:
Goed, ik ga maar eens zwaar en diep te slaap
T was gezellig maar nu is het de hoogste en zwaarste tijd!
Welterusten allemaal
ben daar soms te lui voorquote:Op zondag 12 februari 2006 07:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Om dit bedoel ik, even het bitchgehalte te kanaliseren![]()
Zodra vrouwen teut zijn, zijn ze vaak niet zo bitcherig meerquote:Op zondag 12 februari 2006 07:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
HAHAHAHA te lui voor en beetje teut![]()
hahahaha en zwijgtquote:Op zondag 12 februari 2006 07:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zodra vrouwen teut zijn, zijn ze vaak niet zo bitcherig meer![]()
stem helemaal niet toequote:
Bed is beter, en gun het je nu ook zonder die gekke piemel avaterquote:Op zondag 12 februari 2006 07:14 schreef Gladys het volgende:
maarre ik ga naar bedga niet weer op de bank slapen zoals vandaag
![]()
zeg het maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |