slaap lekker en knuf van de kittensquote:
ga je me uitdagenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren he![]()
![]()
Hahah, ik snap en begrijp het nu.quote:Op zondag 12 februari 2006 06:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ander woord voor "isoleercellen" wat gebruikt wordt in gevangenissen en Psychiatrische inrichtingen als iemand het spoor verliest en even tot rust moet komen...maw dus een "ban" zegmaarDat is de link
Zacht dat welquote:Op zondag 12 februari 2006 06:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
zou best in zo'n zacht kamertje willen zitten![]()
be my guest,maar dan leer je mij ook kennenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog niet, totdat je mij hebt leren kennen, dan wil je niet anders![]()
topquote:Op zondag 12 februari 2006 06:06 schreef newsman het volgende:
Anouk loopt nu binnen Gladys
Nou neequote:
als ik dan in dezelfde gevangenis zit als mijn oom,maakt mij dat niet uitquote:Op zondag 12 februari 2006 06:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zacht dat wel
Maar je kan er niet meer uit
Zit je oom echt in de gevangenis dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 06:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
als ik dan in dezelfde gevangenis zit als mijn oom,maakt mij dat niet uit![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 06:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
be my guest,maar dan leer je mij ook kennen![]()
hahahaha maar ik ben de bitch he ... vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat hebben er meerdere tegen mij gezegd
ja maar ik hoor nixquote:Op zondag 12 februari 2006 06:09 schreef newsman het volgende:
Anouk-lost
dat bedoel ik, ben ik niet vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha maar ik ben de bitch he ... vergeten![]()
![]()
nah wanneer gaan we datenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ben ik niet vergeten![]()
oww ben je er zo ene... mafkeesquote:
Even een herinneringquote:Op zondag 12 februari 2006 06:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zit je oom echt in de gevangenis dan?
Ik weet niet of je het meent natuurlijk
sorry heb je ff gemist danquote:Op zondag 12 februari 2006 06:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even een herinneringAls het waar is dan is dat natuurlijk niet leuk, maar ik weet het niet zeker en je gaf er nog geen response op dus daarom deze her-bericht plaatsing
woon je in de buurt danquote:
oww zo... nah zoek ze lekker zelf in je hoofdjequote:Op zondag 12 februari 2006 06:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Mijn msn kan je zien staan in mijn profiel, kan je je alle nummers sturen die je wil![]()
Hmm...dat is niet zo leuk natuurlijk....quote:Op zondag 12 februari 2006 06:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorry heb je ff gemist danja hij zit echt
nu nog in zoetermeer maar binnenkort in sittard,wat dichterbij dus...heb hem al 2 jaar niet gezien
![]()
Als ik weet waar jij woont kan ik daarop antwoorden. Maar je zou in principe bereid zijn om nu te daten? Geloof me, met mij wil je niet datenquote:
Insgelijksquote:Op zondag 12 februari 2006 06:18 schreef newsman het volgende:
Ik hoor het allemaal wel ik ga plat, slaap en de kraak lekker
weet niet of ik daar over moet gaan vertellenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...dat is niet zo leuk natuurlijk....
Ligt er ook aan waar hij voor zit natuurlijk....groot verschil tussen bijv. diefstal of moord enzo
heb toch al een keer gezegd dat ik in roermond woonquote:Op zondag 12 februari 2006 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik weet waar jij woont kan ik daarop antwoorden. Maar je zou in principe bereid zijn om nu te daten? Geloof me, met mij wil je niet daten![]()
Ik vind dat je niks moet vertellen, al ga ik, en andere mensen hier, wel speculeren. Laat ons dat lekker doen, niks vertellen. Tenminste, zou ik niet doenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
weet niet of ik daar over moet gaan vertellenmaar is een landelijk bekende zaak die vaak zat in t nieuws is... oa met blunders van justitie... maar mijn oom zit voor iets waar hij niet bij was
![]()
Hmmm...P. de Vries achtig....anyway je kan het me eventueel mailen...ben wel nieuwsgierig eigenlijk...en ja..je kan me vertrouwen ik zal het zeker niet hier neerzetten als je het me verteldquote:Op zondag 12 februari 2006 06:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
weet niet of ik daar over moet gaan vertellenmaar is een landelijk bekende zaak die vaak zat in t nieuws is... oa met blunders van justitie... maar mijn oom zit voor iets waar hij niet bij was
![]()
speculeer maar een eind wegquote:Op zondag 12 februari 2006 06:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind dat je niks moet vertellen, al ga ik, en andere mensen hier, wel speculeren. Laat ons dat lekker doen, niks vertellen. Tenminste, zou ik niet doen
wat schiet je er mee op als ik het vertelquote:Op zondag 12 februari 2006 06:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...P. de Vries achtig....anyway je kan het me eventueel mailen...ben wel nieuwsgierig eigenlijk...en ja..je kan me vertrouwen ik zal het zeker niet hier neerzetten als je het me verteld
Mail staat in mijn profiel
Oh ja, dat heb je al verteld, maar niet tegen mij persoonlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 06:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb toch al een keer gezegd dat ik in roermond woonmaar ik hou wel van rotzakken hoor
maar ligt er wel aan hoe oud je bent
![]()
oww dus wat jou niet persoonlijk verteld wordt,sla je niet op in die grijze massa van jequote:Op zondag 12 februari 2006 06:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je al verteld, maar niet tegen mij persoonlijk.![]()
Ik ben een rotzak van bijna 37 jaar oud![]()
Helemaal niets....maar ik vind het al dapper dat je zegt dat een oom van je in de gevangenis zit...dus meer uit oprechte nieuwsgierigheid...maar kan me ook goed voorstellen dat je het liever niet zegt omdat het nou eenmaal erg gevoelig kan liggenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat schiet je er mee op als ik het vertel![]()
en weet je het alquote:
ben alleen maar die rotte negatieve opmerkingen beu,maar oke... mijn oom is(was nu) hells angelquote:Op zondag 12 februari 2006 06:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal niets....maar ik vind het al dapper dat je zegt dat een oom van je in de gevangenis zit...dus meer uit oprechte nieuwsgierigheid...maar kan me ook goed voorstellen dat je het liever niet zegt omdat het nou eenmaal erg gevoelig kan liggen
Neuh, als ik alles moet onthouden wat de vrouwen hier rondblaten, heb ik aan 10 paar hersenen nog niet genoegquote:Op zondag 12 februari 2006 06:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww dus wat jou niet persoonlijk verteld wordt,sla je niet op in die grijze massa van je![]()
maar mooie leeftijd en mooie lengte,nog meer moois
![]()
![]()
hou ook niet van dat soort types hoor ,maar wat voor type ben je dan welquote:Op zondag 12 februari 2006 06:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, als ik alles moet onthouden wat de vrouwen hier rondblaten, heb ik aan 10 paar hersenen nog niet genoeg![]()
Nog meer moois? Vast wel, maar misschien ligt jouw definitie van mooi wel heel ergens anders dan dat die van mij is. Ik ben geen botjebuildertype, bijvoorbeeld
Nix tegen Hell's Angels hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 06:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben alleen maar die rotte negatieve opmerkingen beu,maar oke... mijn oom is(was nu) hells angelgenoeg info
![]()
Nee, zal er ook niet achter komen. Maakt voor mij niet uit, ik wordt niet wijzer als ik het wel weet. Maar vond het wel leuk om de typische hollandse nieuwsgierigheid neer te zettenquote:
nou bedoel die opmerkingen van bijv. bonkige leernichtenquote:Op zondag 12 februari 2006 06:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nix tegen Hell's Angels hoor
Maar was idd negatief in het nieuws paar weken terug, mij boeit het niet zo en ken die cultuur ook niet dus ja
Ik heb er iig niets tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |