BONG, het is een clip met gamefiguren van world of warcraft, die een lied zingen, het is geen bestand wat je moet downloaden. Ook geen virus. Maar ik snap dat je er huiverig voor bent, zou ik ook zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit ook op mama Bong's PC dus dan al helemaal nietmaargoed, heb hekel aan sex sites enzo, ben geen vies mannetje!
I believe youquote:Op zondag 12 februari 2006 05:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
BONG, het is een clip met gamefiguren van world of warcraft, die een lied zingen, het is geen bestand wat je moet downloaden. Ook geen virus. Maar ik snap dat je er huiverig voor bent, zou ik ook zijn.
Hier een screenshot van de pagina http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenHunter_20.jpg
Ook welkomquote:
Yep en het is nog niet eens lente, moet je nagaanquote:Op zondag 12 februari 2006 05:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hou van Morwen en Morwen houdt van mij...
Liefquote:Op zondag 12 februari 2006 05:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hou van Morwen en Morwen houdt van mij...
Nou Gladys, het was me een waar genoegen, tot een ander iets dan maar, waar we elkander treffenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat is dan vast geen vakantie... roermond is![]()
heej bongquote:Op zondag 12 februari 2006 05:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook welkom
Ken je nog niet eigenlijk
Zo zie je maar dat er zelfs in de winter een vonk kan over springenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep en het is nog niet eens lente, moet je nagaan![]()
Ken je username wel maar je was nooit een actief poster hierquote:Op zondag 12 februari 2006 05:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej bongmaar ik toch al vaak zat hier geweest hoor
![]()
doe eens een voorstelquote:Op zondag 12 februari 2006 05:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou Gladys, het was me een waar genoegen, tot een ander iets dan maar, waar we elkander treffen![]()
En dat nog wel met een inbelverbinding hierquote:Op zondag 12 februari 2006 05:28 schreef newsman het volgende:
nou op 1 minuut heb je me verslagen bong
wel joh ,ik heb je zelfs vaker gesproken hierquote:Op zondag 12 februari 2006 05:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken je username wel maar je was nooit een actief poster hier
slaap lekker en groetjes aan yolandequote:Op zondag 12 februari 2006 05:30 schreef henk.jansen het volgende:
Dag allemaal, ik ben ook weg.
Ik ga Yolande zoeken![]()
Hmm...je naam zegt me wel iets...maar heel vaag enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
wel joh ,ik heb je zelfs vaker gesproken hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |