Typisch vrouwelijk dusquote:Op zondag 12 februari 2006 07:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
stem helemaal niet toeben alleen te lui om te denken en dat dan te typen
![]()
gek wijfquote:Op zondag 12 februari 2006 07:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bed is beter, en gun het je nu ook zonder die gekke piemel avater![]()
weet je hoe raar mijn handen doen als ik moet typenquote:
Moet je maar een keer irl laten zienquote:Op zondag 12 februari 2006 07:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
weet je hoe raar mijn handen doen als ik moet typen![]()
kom maar ff hier staan,vertellen kan ik nog wel
![]()
Ah op die manier, bedankt voor de info.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:06 schreef Inca het volgende:
[..]
Naar zijn kids die mag die 1 keer in de week zien
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
vanaf nu niet meer
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Manu.quote:
Goedemorgen regenworm.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
vanaf nu niet meer
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Ik mis het gebeuren hier ook wel een beetje hoor, maar helaas moet erg vroeg de deur uit de komende tijd.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Muerte harder werker ik mis je wel elke ochtend.
Er mogen geen ajax supporters komen vandaagquote:Op zondag 12 februari 2006 11:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet helemaal mis MissJ nog die is waarschijnlijk naar het voetbal.
Als je werk maar leuk vind dat is belangrijker dan HBB.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik mis het gebeuren hier ook wel een beetje hoor, maar helaas moet erg vroeg de deur uit de komende tijd.![]()
jammer maar begrijpelijk alleen is het jammer dat de echte supporters de dupe zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er mogen geen ajax supporters komen vandaagmoet zo btw ook naar het voetbal
Ach van mij mogen ze wel komen, maakt de groep die ajax uitfluit alleen maar groterquote:Op zondag 12 februari 2006 11:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer maar begrijpelijk alleen is het jammer dat de echte supporters de dupe zijn.
Ik heb het prima naar mijn zin hoor, maar ik hoop dat volgende klus wat dichter bij huis is, Rotterdam lijkt me wel weer leuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je werk maar leuk vind dat is belangrijker dan HBB.
Goedemorgen cuall.quote:
Ik hoop het wel voor je want het is anders niet vol te houden.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar mijn zin hoor, maar ik hoop dat volgende klus wat dichter bij huis is, Rotterdam lijkt me wel weer leuk.![]()
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op zondag 12 februari 2006 11:25 schreef regenworm het volgende:
Grappig het eerste wat ze lezen in de krant is het Prive gedeelte.
Ik zou beginnen met het gewone nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |