Jah ik kom uit Spijkenisse.... wat kwam jij in Spijkenisse doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef sbientje het volgende:
C_A, jij komt toch uit spijkenisse? daar was ik vandaag![]()
ja voor mijn werk. Ik moest een auto ophalen in hellevoetsluis, moest de bus hebben in spijkenisse (bus 106, om 12.00 uur, in case you're interestedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik kom uit Spijkenisse.... wat kwam jij in Spijkenisse doen?![]()
whahaha ok.... Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja voor mijn werk. Ik moest een auto ophalen in hellevoetsluis, moest de bus hebben in spijkenisse (bus 106, om 12.00 uur, in case you're interested)
Vertel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef superhero87 het volgende:
Hoooi, ben net terug van mijn Lucie Silvas dag![]()
![]()
Foto's?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef superhero87 het volgende:
![]()
Hoe was 't dan? (misschien een voor de hand liggende vraagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef superhero87 het volgende:
![]()
heb weinig van spijkenisse gezien, maar wat ik zag vond ik niet bijzonder spannend... en hellevoetsluis ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha ok.... Hellevoetsluissaaie dorp!
En hoe vond je Spijkenissegeweldig he
Klotestad.... wil hier weg! Ik wil naar Braband ofzo
![]()
Daar zijn we het over eens!quote:
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
-Vaduz- ---> Zusje en FOK!ker -Globe-
Klopt dit lijstje zo?
En wie waren dat danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Beetje cheesy, ik vroeg haar wie haar idolen waren![]()
Ik weet het, ik heb nog veel meer foto's gemaakt, maar de meesten zijn misluktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Lynx666 het volgende:
Leuke foto's!
(jammer van de onscherpte)
Leuke foto's!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef superhero87 het volgende:
Foto's![]()
Lucie ontvangt een platina plaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Me and Lucie![]()
[afbeelding]
That's Life cafe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, tof zeg!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef superhero87 het volgende:
OK, hier is mijn verslag dan maar:
*knip*
quote:Toen begonnen ze over een Diehard fan genaamd GJ(CrazuDutchPunk).
Zij noemden hem GaytjeHij zou zogenaamd een tijdschrift hebben genaamd CrazyPunk, daardoor komt hij overal binnen, om de celebs te ontmoeten
![]()
LOLLOLOLOL
Whehe.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Is ze ook inderdaad![]()
Ik moest helemaal stotteren toen ik eindelijk met haar mocht spreken![]()
![]()
Leuke foto'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef superhero87 het volgende:
Foto's![]()
Lucie ontvangt een platina plaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Me and Lucie![]()
[afbeelding]
That's Life cafe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:44 schreef sbientje het volgende:
mijn nichtje vraagt een cd van chipz voor haar verjaardag. dus die heb ik even *kuch* gedownload *kuch* even luisteren of ie wel helemaal goed is![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.![]()
give me four five six, every boy every giiirrlll (8)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.![]()
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef superhero87 het volgende:
PeRi leuke verjaardag gehad?
Gaaf joh, hoewel ik Ryan Adams niet kenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja echt geweldig. Ik heb keiveel gehad van mn vrienden en van de week al uit eten geweest met Skaai en Together-Alone. Gaafste cadeau van mn vriend; alle lp's van Ryan Adams
! En vanavond komt nog wat familie, dus dat is wel leuk
.
Jaaaa, ik ging gewoon bijna van mn stokje. Ik vind het zo gaaf. Ze zijn zo mooi Tom. Echt niet te geloven gewoonquote:
Als jij naar Lucie Silvas luistert, vind je Ryan niet tof denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Gaaf joh, hoewel ik Ryan Adams niet ken![]()
Dat geloof ik!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:04 schreef PeRi het volgende:
Jaaaa, ik ging gewoon bijna van mn stokje. Ik vind het zo gaaf. Ze zijn zo mooi Tom. Echt niet te geloven gewoon.
Het zal wel iets Rocky zijn of niet? Ik luister heus niet alleen maar naar Lucie Silvasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als jij naar Lucie Silvas luistert, vind je Ryan niet tof denk ik.
Rock 'n Roll babyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Het zal wel iets Rocky zijn of niet? Ik luister heus niet alleen maar naar Lucie Silvas![]()
Is dat een oneerbaar voorstel? Zo ja, dan ga ik daar graag op in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die moet je maar bij mij komen luisteren. Gezellig samen in bed naar Antony luisteren..
Alles?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Noem eens een goed nummer van Ryan, dan kan ik er iets van opzoeken.
Heb jij een webcam?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk is het oneerbaar, er moeten wel wat hand- en spandiensten tegenover staan.
Ziejewel! Het kan dus toch best zonder bloedvergieten op 4 maartquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Links, eigenlijk zijn we hat maar ongeveer over twee dingen oneens, en dat zijn Floortje en Raffaela. Voor de rest valt het allemaal reuze mee!
En nu moet ik even mijn hondje uitlaten....
In de Mediamarkt zekerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef WithMe het volgende:
Ik heb Ome Henk en Patty Brard gezien.![]()
Ja.quote:
Jij blij dat je er vandaag heen moestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ging nietsvermoedend naar de Media Markt, hoorde in de verte al wat foute muziek klinken... en wie stonden daar op het podium?![]()
Tom vorige week ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef WithMe het volgende:
Ik heb Ome Henk en Patty Brard gezien.![]()
Nou...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jij blij dat je er vandaag heen moest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou...![]()
Ik heb zelfs een gratis cd-single gekregen. Die raken ze anders niet kwijt ofzo.![]()
Ach, ik zie nooit celebsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef WithMe het volgende:
Iedereen hier ontmoet de Idols, Lucie Silvas, Sugababes en weet ik wie nog meer, en wie kom ik tegen?![]()
Ik stond een keer pal naast Rene Froger. Bij een voorstelling in Den Haag ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is al meer dan dat ik heb meegemaakt. Het dichtste wat bij een BN-er in de buurt kwam was Danny Rook, in de efteling. Keek me niet eens aan.
Ik heb dus 1 euro betaald voor de single.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand uit vrije wil geld uitgeeft aan een cd van hun![]()
Dan nog stem ik op Floortjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De ultieme Floortje onder de Bekende Nederlanders!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb dus 1 euro betaald voor de single.. Hij zit nog steeds in zo'n MediaMarkt tasje.
.
Die zou ik ook wel eens willen meeten hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef chansadres het volgende:
Ik vergeet het gesprek met Sharon den Adel in de Effenaar. Ze stond achter de bar biertjes te tappen en had het een hele tijd niet in de gaten. Ze heeft toen mijn mobiele telefoon gesigneerd en mijn entreekaartje![]()
In het echt is ze nog knapper dan op tv trouwens![]()
Een vriend van me wilde zijn ov laten signeren. Maar dat deed ze niet, lang gepraat nog met haar over vanalles en nog wat want we moesten wachten op de trein. Was echt heerlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel eens willen meeten hoor.
Dat zijn de momentenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een vriend van me wilde zijn ov laten signeren. Maar dat deed ze niet, lang gepraat nog met haar over vanalles en nog wat want we moesten wachten op de trein. Was echt heerlijk
Zonder haar jurk en make-up herken je haar ook echt niet want ze had joggingpak aangedaan make-up af gedaan en waren nog 20 man in de zaal en niemand herkon haar. Pas toen de gehele band bij de merchandise kwam staan voor handtekeningen zag iedereen hetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten. Had graag in je schoenen gestaan
Mag ik je aanraken?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zonder haar jurk en make-up herken je haar ook echt niet want ze had joggingpak aangedaan make-up af gedaan en waren nog 20 man in de zaal en niemand herkon haar. Pas toen de gehele band bij de merchandise kwam staan voor handtekeningen zag iedereen het
Have fun! (with D&J)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Adios, ik ben naar de film (Fun with Dick and Jane), en heb geen idee hoe laat ik weer thuis ben, maar ik hoop dat ik nog wat van de optredens kan meepikken.![]()
Spinvisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook wel eens BN'rs gespot. Maar dat waren allemaal onboeiende mensen, waarvan ik me ze niet meer kan herinneren wie het nou waren.
Spinvis was het tofste!
Graagquote:
Ik vind jou ook baggerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Graag!
Maaruh...ik vind Spinvis echt bagger dus.
Correct.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:03 schreef superhero87 het volgende:
Heb nooit een nummer van Spinvis gehoord, maar het zal wel bagger zijn![]()
![]()
Heb Ryan Adams - New york, New york gedownloadt, klonk wel lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:05 schreef PeRi het volgende:
Jullie hebben gewoon een slechte muzieksmaak. Zeg dat dan.
Franz Ferdinand,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:05 schreef PeRi het volgende:
Jullie hebben gewoon een slechte muzieksmaak. Zeg dat dan.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Weet er iemand hoe ik het idols forum kan bannen uit mijn active topics lijst?
Pak je computer. Ga naar het raam. Doe het raam open. Laat computer los. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Is je voordeur zo ver weg dat je er een avond over doet om hem te bereiken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:09 schreef PeRi het volgende:
De deurbel gaat. Tot vanavond laat. Veel plezier allen en ik hoop dat Floortje raus gaat. Dag!.
Je zou de FAQ kunnen lezen. Of gewoon niet posten hier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Kweet het maar ik vind het zo'n ***forum en elke keer als iemand hier iets post dan komt het bovenaan mijn active topics te staan. Heb er zoveel spijt van dat ik hier ooit iets heb gepost, maar hoe lang moet ik dit allemaal nog aanzien??? Help me, ik vind dit forum echt nixquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou de FAQ kunnen lezen. Of gewoon niet posten hier.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Kweet het maar ik vind het zo'n ***forum en elke keer als iemand hier iets post dan komt het bovenaan mijn active topics te staan. Heb er zoveel spijt van dat ik hier ooit iets heb gepost, maar hoe lang moet ik dit allemaal nog aanzien??? Help me, ik vind dit forum echt nix![]()
Jank niet zo, dit topic is binnenkort toch dicht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Kweet het maar ik vind het zo'n ***forum en elke keer als iemand hier iets post dan komt het bovenaan mijn active topics te staan. Heb er zoveel spijt van dat ik hier ooit iets heb gepost, maar hoe lang moet ik dit allemaal nog aanzien??? Help me, ik vind dit forum echt nix![]()
Hoezo? Tot nu toe word ik elke dag herinnerd aan het leed dat Idols heet. Hoelang nog? De pijn, ik kan er niet meer tegen !!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jank niet zo, dit topic is binnenkort toch dicht.
Sinds vrijdag 10 februari 2006 @ 22:09. En nou opbokkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:21 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Hoezo? Tot nu toe word ik elke dag herinnerd aan het leed dat Idols heet. Hoelang nog? De pijn, ik kan er niet meer tegen !!!![]()
Wie zijn billen brandt...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef King_of_Kool het volgende:
Kweet het, kmoet nog een poosje op de blaren zitten. Alleen de pijn staat niet in verhouding met de fout die ik heb gemaakt.quote:
Ja, dat is het enige nadeel van vanavondquote:
Inderdaad, goed dat Jerney even aan het eind duidelijk maakte dat het ECHT NIET OKE is om je teksten te vergetenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige nadeel van vanavond!
Als hij in de finale komt ben ik de beste voorspeller everquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige nadeel van vanavond!
Hij doet het expressquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Inderdaad, goed dat Jerney even aan het eind duidelijk maakte dat het ECHT NIET OKE is om je teksten te vergetenHij heeft een iq nog lager dan een aap...
De kandidaten zouden toch ook meezingen met een Silvas nummer? Heb ik nou niet opgelet of is dat idd niet gebeurd?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef --Globe-- het volgende:
Wat vond je van Lucie superhero87, ik vond het een beetje kort.. waarom niet gewoon 2 nummertjes ipv een aan-elkaar-geplakte-refrein-versie. Martijn ging in die kostbare tijd een beetje lullen in een kleedkamer met de kandidaten.
Ja, Sugababes mochten veel langerquote:Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef --Globe-- het volgende:
Wat vond je van Lucie superhero87, ik vond het een beetje kort.. waarom niet gewoon 2 nummertjes ipv een aan-elkaar-geplakte-refrein-versie. Martijn ging in die kostbare tijd een beetje lullen in een kleedkamer met de kandidaten.
Nee maar goed, dat stelt ook niet zoveel voor.. afgaande op de Sugababesquote:Op zondag 12 februari 2006 00:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De kandidaten zouden toch ook meezingen met een Silvas nummer? Heb ik nou niet opgelet of is dat idd niet gebeurd?
Hier kun je nog een keer nagenieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
Dat ik toch het afscheid van Serge moet missen
Maar goed, Harrum is wéér door
das de result showquote:Op zondag 12 februari 2006 01:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Hier kun je nog een keer nagenieten.
Ik weet niet of ik dat een tweede keer trekquote:Op zondag 12 februari 2006 01:33 schreef superhero87 het volgende:
Gaan we vandaag weer door tot 2.30?Was gister wel heel gezellig
![]()
Ik ook niet, ik ga es slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat een tweede keer trek
Hoe heette ze?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef superhero87 het volgende:
Na dat te hebben beleefd zijn we richting Trein gegaan met de twee meisjes die ons naar binnen konden krijgen. Op een gegeven moment hadden zij het over Diehardfans die alle celebs achtervolgen. Toen begonnen ze over een Diehard fan genaamd GJ(CrazuDutchPunk).
Zij noemden hem GaytJeHij zou zogenaamd een tijdschrift hebben genaamd CrazyPunk, daardoor komt hij overal binnen, om de celebs te ontmoeten
![]()
LOLLOLOLOL
Ik wil wel weer een nieuwe editiequote:Op zondag 12 februari 2006 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
01. Tom_Tom-
02. Svensational
03. BVO
04. -Vaduz-
05. LeBeau
06. charmed_angel = Serge![]()
07. Ayaxola = Aaron
08. WithMe = Marescha
09. Zhenar = Christon
10. shiNinG_staR = I-Jay
11. --Globe-- = Charissa
12. sbientje = Ariel
13. Woelli = Renske
Zo was hij toch?
Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah.quote:
Dat kan hij nooit onthouden.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. [i]Let's hope so, Let's hope so yeah. Enz.
Zou Harm gezegd hebben.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef superhero87 het volgende:
De NLse schaatsers beginnen zometeen![]()
![]()
ik ga ook maar ik ben niet heel erg populair hier ofzo en die hierboven wel dus dat telt denk ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
-Vaduz- ---> Zusje en FOK!ker -Globe-
PeRi ---> Vriendin
sbientje ---> Lynx666
shiNinG_staR ---> Vriendin
alwaysthebest ---> Een vriendin
superhero87 ---> Zus
Californian_dreamer---> Zus
Tom_Tom- ---> Een vriend
Svensational ---> Neemt wie mee?
charmed_angel ---> Neemt wie mee?
CrazyDutchPunk ---> Neemt wie mee?
WithMe ---> Neemt wie mee?
Dizer ---> een vriend
Tha_Erik ---> Een vriend
Ayaxola (niet zeker)
Klopt dit lijstje zo?
Maar kom je bij de rest zitten?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef migebiggie het volgende:
[..]
ik ga ook maar ik ben niet heel erg populair hier ofzo en die hierboven wel dus dat telt denk ik niet
Je hebt zelf kaartjes gekocht al? Wel leuk als je er even bij komt!!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef migebiggie het volgende:
[..]
ik ga ook maar ik ben niet heel erg populair hier ofzo en die hierboven wel dus dat telt denk ik niet
Jij verwacht altijd dat er iemand is.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten we weer in de dinnerdip?
Ja, ik ben er toch ook altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij verwacht altijd dat er iemand is.![]()
Kijk je de OWS niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog nooit van Ireen Wüst gehoord.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Neequote:
Ik krijg steeds meer redenen om, meer van Tom dan van jou te houden Sven.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik hou niet van sport, behalve van de Spelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het ook niks voor jou eigenlijk Tom.
Ik denk dat dat vegen voor het blok uit een grotere sport is dan dat ding zelf wegschuivenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een vreemde mensen toch, kijken hoe mensen het ijs gaan vegen voor een schuivend blok.
Zijn zeker ook allemaal goed in schoonmaken enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vegen voor het blok uit een grotere sport is dan dat ding zelf wegschuiven
Ik hoop dat ze ook curlt zeg.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet Linn, toch? Maar ze komt wel tevoorschijn als ik plaatjes van Linn zoek. Doet ze ook curling?.
.
om niet te remmenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dat curling-gedoe he, veeg je dan juist om af te remmen of om niet af te remmen?
quote:Als een steen gespeeld is mogen de spelers het ijs vegen. Door het vegen wordt het ijs glad, waardoor de steen sneller kan en zo kunnen de spelers de koers recht houden. Alle spelers mogen tussen de twee tee-lines vegen voor hun eigen stenen. Na de twee tee-lines mag nog maar 1 speler van het team vegen.
Curling.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een vreemde mensen toch, kijken hoe mensen het ijs gaan vegen voor een schuivend blok.
Dan wordt de grond wat gladder en glijdt het dus beter.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dat curling-gedoe he, veeg je dan juist om af te remmen of om niet af te remmen?
Hoogiequote:
Zeker van voor mijn tijdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef chansadres het volgende:
Dat nummer van Raffaëla, Love is all, bleef echt hele nachtlang nog door mijn hoofd spoken. Waarom kwam me dat zo bekend voor. En toen ik de videoclip had gedownload wist ik het
Wat een heerlijk sentimenteel en terug in de oude doos nummer. We hadden vroeger dat cassettebandje van Roger Glover and Guests - The butterfly ball maar we zijn het kwijt.
[afbeelding]
Daarom hier maar een oproepje: Kan iemand mij een opname van deze fantastische plaat regelen. Ik zou hem/haar voor eeuwig dankbaar zijn...
11 jaar voor mijn tijd zelfs! (Uitgekomen in 1974) Maar is een bekende plaat, die ook vaak aan kinderen werden gegeven door die positieve vibe op de nummersquote:
curling vind ik echt vaag....quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik mee zou doen aan MTV Made zou ik graag een curling-ster willen worden.
I knowquote:
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Tja dat kan ik nu dus niet meer lezen![]()
Naar school gaan is leukder dan werken... Zeker in deze tijd.... als ik soms de tijden zie dat jullie vrij zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 10:31 schreef chansadres het volgende:
Zit al op school te leren
Ofzoiets wat er op lijkt
HMZZ? JAH? Wie mag eruit?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef VirtualPOM het volgende:
Van mij mag ze eruit. Niet een bijzondere uitstraling. Angelique is ook te saai en gewoontjes voor de titel Idol. Raffa of Harm moet winnen....
Ik werk én ik studeerquote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Naar school gaan is leukder dan werken... Zeker in deze tijd.... als ik soms de tijden zie dat jullie vrij zijnHeeeeeeeerlijk!
whahaha ik zie het al voor me:quote:Op maandag 13 februari 2006 12:02 schreef sbientje het volgende:
ik ben niet naar school gegaan![]()
was echt te moe
je moet natuurlijk ook zeggen dat je kotsend boven de wc hangtquote:Op maandag 13 februari 2006 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha ik zie het al voor me:
Bel me baas op:
Ik kom niet werken want ik ben ECHT moe![]()
Ik wou dat ik nog op school zat![]()
Ben jij ook zo iemand die niet naar EK/WK voetbal kijkt?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk alleen naar het zwemmen bij de zomerspelen
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook zeggen dat je kotsend boven de wc hangt
Hèhè. Ik ook niet. Same reason.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:02 schreef sbientje het volgende:
ik ben niet naar school gegaan![]()
was echt te moe
Als voetbalfan denk ik welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet naar EK/WK voetbal kijkt?
lief zusje.... ik heb ook wel trek in een plakje cakequote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Andiyan het volgende:
En dan komt je zusje naar boven, om me een plakje cake te brengen.![]()
En dan heeft ze met slagroom de eerste letter van mijn naam erop gespoten.![]()
Leuk die zusjes..![]()
Anders ik wel. Met een slagroom-E erop alsjeblieftquote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lief zusje.... ik heb ook wel trek in een plakje cake
Waar kan ik een leuk zusje krijgen. Ik heb alleen een irritantequote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Andiyan het volgende:
En dan komt je zusje naar boven, om me een plakje cake te brengen.![]()
En dan heeft ze met slagroom de eerste letter van mijn naam erop gespoten.![]()
Leuk die zusjes..![]()
Ach gossie.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar kan ik een leuk zusje krijgen. Ik heb alleen een irritante
Ik wil wel een oudere broer! Ruilen tegen twee oudere zussen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb helemaal geen zus.. Wel een trauma dat "oudere broer" heet.
.
Ik dacht eerst altijd dat werken veel leuker zou zijn, maar ik ben er een jaar tussenuit geweest en naar school gaan is idd leukerquote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar school gaan is leukder dan werken... Zeker in deze tijd.... als ik soms de tijden zie dat jullie vrij zijnHeeeeeeeerlijk!
Ja welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet naar EK/WK voetbal kijkt?
Twee? Nee, doe er maar 1. Meerdere zussen hebben de neiging 1 front te vormen tegen de broers.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel een oudere broer! Ruilen tegen twee oudere zussen?
Dan ben ik toch de enige.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja wel! Voetbal vind ik juist wel leuk, net als de Tour de France
. Maar al die alternatieve sporten vind ik niet veel aan
.
Het is waar.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Twee? Nee, doe er maar 1. Meerdere zussen hebben de neiging 1 front te vormen tegen de broers.. Heb ik van horen zeggen dan he...
Oudsten zijn stom. Vooral als ze samen met de middelsten gaan samenspannen tegen mij. Ik zeg het je, nog steeds kan ik er soms niet van slapenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
geen ervaring mee, ik ben de oudste thuis
Die alternatieve sporten zijn juist het leukst. Eens in de 4 jaar dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja wel! Voetbal vind ik juist wel leuk, net als de Tour de France
. Maar al die alternatieve sporten vind ik niet veel aan
.
De jongste zijn kostte mij m'n voortandenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die alternatieve sporten zijn juist het leukst. Eens in de 4 jaar dan.![]()
Oh, en de jongste zijn is helemaal niet erg vind ik hoor. Al heeft het wel zijn nadelen.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De jongste zijn kostte mij m'n voortanden.
Sven is een beetje gek somsquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef sbientje het volgende:
wat is er nou alternatief aan schaatsen?zo nederlands als het maar kan zijn sven
Nee, ik had het nu meer over handbal en hockey enzo. Alternatief is ook niet echt het goede woordquote:Op maandag 13 februari 2006 17:12 schreef sbientje het volgende:
wat is er nou alternatief aan schaatsen?zo nederlands als het maar kan zijn sven
O jee... Nou moet ik zeker weer aardig gaan doen tegen iedereen?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Users Survival Game, 2e Editie
Succes iedereen
Nee hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
O jee... Nou moet ik zeker weer aardig gaan doen tegen iedereen?![]()
LEUK!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Users Survival Game, 2e Editie
Succes iedereen
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Een moment om niet te vergeten! Mijn 4444de post. Nog een paar, en dan heb ik er echt veel
.
Welkom in mijn levenquote:
Bak een taart en ga het vieren.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Een moment om niet te vergeten! Mijn 4444de post. Nog een paar, en dan heb ik er echt veel
.
Dat is echt niksquote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |