Die zou ik ook wel eens willen meeten hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef chansadres het volgende:
Ik vergeet het gesprek met Sharon den Adel in de Effenaar. Ze stond achter de bar biertjes te tappen en had het een hele tijd niet in de gaten. Ze heeft toen mijn mobiele telefoon gesigneerd en mijn entreekaartje![]()
In het echt is ze nog knapper dan op tv trouwens![]()
Een vriend van me wilde zijn ov laten signeren. Maar dat deed ze niet, lang gepraat nog met haar over vanalles en nog wat want we moesten wachten op de trein. Was echt heerlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel eens willen meeten hoor.
Dat zijn de momentenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een vriend van me wilde zijn ov laten signeren. Maar dat deed ze niet, lang gepraat nog met haar over vanalles en nog wat want we moesten wachten op de trein. Was echt heerlijk
Zonder haar jurk en make-up herken je haar ook echt niet want ze had joggingpak aangedaan make-up af gedaan en waren nog 20 man in de zaal en niemand herkon haar. Pas toen de gehele band bij de merchandise kwam staan voor handtekeningen zag iedereen hetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten. Had graag in je schoenen gestaan
Mag ik je aanraken?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zonder haar jurk en make-up herken je haar ook echt niet want ze had joggingpak aangedaan make-up af gedaan en waren nog 20 man in de zaal en niemand herkon haar. Pas toen de gehele band bij de merchandise kwam staan voor handtekeningen zag iedereen het
Have fun! (with D&J)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Adios, ik ben naar de film (Fun with Dick and Jane), en heb geen idee hoe laat ik weer thuis ben, maar ik hoop dat ik nog wat van de optredens kan meepikken.![]()
Spinvisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook wel eens BN'rs gespot. Maar dat waren allemaal onboeiende mensen, waarvan ik me ze niet meer kan herinneren wie het nou waren.
Spinvis was het tofste!
Graagquote:
Ik vind jou ook baggerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Graag!
Maaruh...ik vind Spinvis echt bagger dus.
Correct.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:03 schreef superhero87 het volgende:
Heb nooit een nummer van Spinvis gehoord, maar het zal wel bagger zijn![]()
![]()
Heb Ryan Adams - New york, New york gedownloadt, klonk wel lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:05 schreef PeRi het volgende:
Jullie hebben gewoon een slechte muzieksmaak. Zeg dat dan.
Franz Ferdinand,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:05 schreef PeRi het volgende:
Jullie hebben gewoon een slechte muzieksmaak. Zeg dat dan.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Weet er iemand hoe ik het idols forum kan bannen uit mijn active topics lijst?
Pak je computer. Ga naar het raam. Doe het raam open. Laat computer los. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Is je voordeur zo ver weg dat je er een avond over doet om hem te bereiken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:09 schreef PeRi het volgende:
De deurbel gaat. Tot vanavond laat. Veel plezier allen en ik hoop dat Floortje raus gaat. Dag!.
Je zou de FAQ kunnen lezen. Of gewoon niet posten hier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Kweet het maar ik vind het zo'n ***forum en elke keer als iemand hier iets post dan komt het bovenaan mijn active topics te staan. Heb er zoveel spijt van dat ik hier ooit iets heb gepost, maar hoe lang moet ik dit allemaal nog aanzien??? Help me, ik vind dit forum echt nixquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou de FAQ kunnen lezen. Of gewoon niet posten hier.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Kweet het maar ik vind het zo'n ***forum en elke keer als iemand hier iets post dan komt het bovenaan mijn active topics te staan. Heb er zoveel spijt van dat ik hier ooit iets heb gepost, maar hoe lang moet ik dit allemaal nog aanzien??? Help me, ik vind dit forum echt nix![]()
Jank niet zo, dit topic is binnenkort toch dicht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Kweet het maar ik vind het zo'n ***forum en elke keer als iemand hier iets post dan komt het bovenaan mijn active topics te staan. Heb er zoveel spijt van dat ik hier ooit iets heb gepost, maar hoe lang moet ik dit allemaal nog aanzien??? Help me, ik vind dit forum echt nix![]()
Hoezo? Tot nu toe word ik elke dag herinnerd aan het leed dat Idols heet. Hoelang nog? De pijn, ik kan er niet meer tegen !!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jank niet zo, dit topic is binnenkort toch dicht.
Sinds vrijdag 10 februari 2006 @ 22:09. En nou opbokkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:21 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Hoezo? Tot nu toe word ik elke dag herinnerd aan het leed dat Idols heet. Hoelang nog? De pijn, ik kan er niet meer tegen !!!![]()
Wie zijn billen brandt...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef King_of_Kool het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |