Ik heb dus 1 euro betaald voor de single.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand uit vrije wil geld uitgeeft aan een cd van hun![]()
Dan nog stem ik op Floortjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De ultieme Floortje onder de Bekende Nederlanders!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb dus 1 euro betaald voor de single.. Hij zit nog steeds in zo'n MediaMarkt tasje.
.
Die zou ik ook wel eens willen meeten hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef chansadres het volgende:
Ik vergeet het gesprek met Sharon den Adel in de Effenaar. Ze stond achter de bar biertjes te tappen en had het een hele tijd niet in de gaten. Ze heeft toen mijn mobiele telefoon gesigneerd en mijn entreekaartje![]()
In het echt is ze nog knapper dan op tv trouwens![]()
Een vriend van me wilde zijn ov laten signeren. Maar dat deed ze niet, lang gepraat nog met haar over vanalles en nog wat want we moesten wachten op de trein. Was echt heerlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel eens willen meeten hoor.
Dat zijn de momentenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een vriend van me wilde zijn ov laten signeren. Maar dat deed ze niet, lang gepraat nog met haar over vanalles en nog wat want we moesten wachten op de trein. Was echt heerlijk
Zonder haar jurk en make-up herken je haar ook echt niet want ze had joggingpak aangedaan make-up af gedaan en waren nog 20 man in de zaal en niemand herkon haar. Pas toen de gehele band bij de merchandise kwam staan voor handtekeningen zag iedereen hetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten. Had graag in je schoenen gestaan
Mag ik je aanraken?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zonder haar jurk en make-up herken je haar ook echt niet want ze had joggingpak aangedaan make-up af gedaan en waren nog 20 man in de zaal en niemand herkon haar. Pas toen de gehele band bij de merchandise kwam staan voor handtekeningen zag iedereen het
Have fun! (with D&J)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Adios, ik ben naar de film (Fun with Dick and Jane), en heb geen idee hoe laat ik weer thuis ben, maar ik hoop dat ik nog wat van de optredens kan meepikken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |