Rock 'n Roll babyquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Het zal wel iets Rocky zijn of niet? Ik luister heus niet alleen maar naar Lucie Silvas![]()
Is dat een oneerbaar voorstel? Zo ja, dan ga ik daar graag op in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die moet je maar bij mij komen luisteren. Gezellig samen in bed naar Antony luisteren..
Alles?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Noem eens een goed nummer van Ryan, dan kan ik er iets van opzoeken.
Heb jij een webcam?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk is het oneerbaar, er moeten wel wat hand- en spandiensten tegenover staan.
Ziejewel! Het kan dus toch best zonder bloedvergieten op 4 maartquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Links, eigenlijk zijn we hat maar ongeveer over twee dingen oneens, en dat zijn Floortje en Raffaela. Voor de rest valt het allemaal reuze mee!
En nu moet ik even mijn hondje uitlaten....
In de Mediamarkt zekerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef WithMe het volgende:
Ik heb Ome Henk en Patty Brard gezien.![]()
Ja.quote:
Jij blij dat je er vandaag heen moestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ging nietsvermoedend naar de Media Markt, hoorde in de verte al wat foute muziek klinken... en wie stonden daar op het podium?![]()
Tom vorige week ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef WithMe het volgende:
Ik heb Ome Henk en Patty Brard gezien.![]()
Nou...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jij blij dat je er vandaag heen moest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou...![]()
Ik heb zelfs een gratis cd-single gekregen. Die raken ze anders niet kwijt ofzo.![]()
Ach, ik zie nooit celebsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef WithMe het volgende:
Iedereen hier ontmoet de Idols, Lucie Silvas, Sugababes en weet ik wie nog meer, en wie kom ik tegen?![]()
Ik stond een keer pal naast Rene Froger. Bij een voorstelling in Den Haag ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is al meer dan dat ik heb meegemaakt. Het dichtste wat bij een BN-er in de buurt kwam was Danny Rook, in de efteling. Keek me niet eens aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |