Ik weet het, ik heb nog veel meer foto's gemaakt, maar de meesten zijn misluktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Lynx666 het volgende:
Leuke foto's!
(jammer van de onscherpte)
Leuke foto's!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef superhero87 het volgende:
Foto's![]()
Lucie ontvangt een platina plaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Me and Lucie![]()
[afbeelding]
That's Life cafe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, tof zeg!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef superhero87 het volgende:
OK, hier is mijn verslag dan maar:
*knip*
quote:Toen begonnen ze over een Diehard fan genaamd GJ(CrazuDutchPunk).
Zij noemden hem GaytjeHij zou zogenaamd een tijdschrift hebben genaamd CrazyPunk, daardoor komt hij overal binnen, om de celebs te ontmoeten
![]()
LOLLOLOLOL
Whehe.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Is ze ook inderdaad![]()
Ik moest helemaal stotteren toen ik eindelijk met haar mocht spreken![]()
![]()
Leuke foto'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef superhero87 het volgende:
Foto's![]()
Lucie ontvangt een platina plaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Me and Lucie![]()
[afbeelding]
That's Life cafe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:44 schreef sbientje het volgende:
mijn nichtje vraagt een cd van chipz voor haar verjaardag. dus die heb ik even *kuch* gedownload *kuch* even luisteren of ie wel helemaal goed is![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.![]()
give me four five six, every boy every giiirrlll (8)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.![]()
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef superhero87 het volgende:
PeRi leuke verjaardag gehad?
Gaaf joh, hoewel ik Ryan Adams niet kenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja echt geweldig. Ik heb keiveel gehad van mn vrienden en van de week al uit eten geweest met Skaai en Together-Alone. Gaafste cadeau van mn vriend; alle lp's van Ryan Adams
! En vanavond komt nog wat familie, dus dat is wel leuk
.
Jaaaa, ik ging gewoon bijna van mn stokje. Ik vind het zo gaaf. Ze zijn zo mooi Tom. Echt niet te geloven gewoonquote:
Als jij naar Lucie Silvas luistert, vind je Ryan niet tof denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Gaaf joh, hoewel ik Ryan Adams niet ken![]()
Dat geloof ik!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:04 schreef PeRi het volgende:
Jaaaa, ik ging gewoon bijna van mn stokje. Ik vind het zo gaaf. Ze zijn zo mooi Tom. Echt niet te geloven gewoon.
Het zal wel iets Rocky zijn of niet? Ik luister heus niet alleen maar naar Lucie Silvasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als jij naar Lucie Silvas luistert, vind je Ryan niet tof denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |