Dat kan hij nooit onthouden.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. Let's hope so, Let's hope so yeah. [i]Let's hope so, Let's hope so yeah. Enz.
Zou Harm gezegd hebben.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef superhero87 het volgende:
De NLse schaatsers beginnen zometeen![]()
![]()
ik ga ook maar ik ben niet heel erg populair hier ofzo en die hierboven wel dus dat telt denk ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
-Vaduz- ---> Zusje en FOK!ker -Globe-
PeRi ---> Vriendin
sbientje ---> Lynx666
shiNinG_staR ---> Vriendin
alwaysthebest ---> Een vriendin
superhero87 ---> Zus
Californian_dreamer---> Zus
Tom_Tom- ---> Een vriend
Svensational ---> Neemt wie mee?
charmed_angel ---> Neemt wie mee?
CrazyDutchPunk ---> Neemt wie mee?
WithMe ---> Neemt wie mee?
Dizer ---> een vriend
Tha_Erik ---> Een vriend
Ayaxola (niet zeker)
Klopt dit lijstje zo?
Maar kom je bij de rest zitten?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef migebiggie het volgende:
[..]
ik ga ook maar ik ben niet heel erg populair hier ofzo en die hierboven wel dus dat telt denk ik niet
Je hebt zelf kaartjes gekocht al? Wel leuk als je er even bij komt!!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef migebiggie het volgende:
[..]
ik ga ook maar ik ben niet heel erg populair hier ofzo en die hierboven wel dus dat telt denk ik niet
Jij verwacht altijd dat er iemand is.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten we weer in de dinnerdip?
Ja, ik ben er toch ook altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij verwacht altijd dat er iemand is.![]()
Kijk je de OWS niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog nooit van Ireen Wüst gehoord.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Neequote:
Ik krijg steeds meer redenen om, meer van Tom dan van jou te houden Sven.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
Ik hou niet van sport, behalve van de Spelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het ook niks voor jou eigenlijk Tom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |